• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The World Of Wonder

DeletedUser4951

Gast
Dit wordt een alliantie gaat over de wereldwonderen die ook actief zal zijn op wereld Pi, in deze alliantie zullen er veel extra dingen volgen... wil je weten wat... kom dan zo snel als je kan in de alliantie... om nog een leidersrang te krijgen :D

Noorddam

Harpij
Haha :) Dan wordt het onmiddelijk de nr. 1 ;) Een topalliantie! ;)
Maar laten we maar stoppen met deze alliantie en dit topic te bekritiseren ;) Straks is het nog een echt goede ally. :O

DeletedUser10567

Gast
Ik laat het op he verloop gaan en kom vanzelf wel ergens terecht, als iemand mij wilt ;)

DeletedUser4951

Gast
Rick, misschien kan je nog iets meer vertellen over je alliantie?
er komt een grote website en de eerste 2 a 3 mensen krijgen leider rang de rest wordt verdeeld... en als het een grote alliantie is... dan wordt het een normale rang :)

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Waarschijnlijk denkt hij dat heel veel mensen zich in gaan schrijven, vanwege een eventuele belangrijke positie. Maar ik geloof niet dat die tactiek werkt :p

DeletedUser20633

Gast
Nee, maak dan een uitgebreid (maar duidelijk) forum. Daar heeft iedereen meer aan, en het is makkelijker! :D

Bovenaan