• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Thema verplaatsen forum

DeletedUser

Gast
Beste,

Op ons alliantieforum hebben we verschillende fora, zoals aanval, OS enz... Nu hoe verplaats je een thema dat bv onder OS staat naar aanval? Bij functies zie ik dat ik gemarkeerde berichten kan verplaatsen, maar ik heb me al kapot gezocht over hoe je deze dan wel moet markeren? Of moet dit op een andere manier gebeuren?

Mvg
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Je vinkt eerst de topics aan, bij die papyrusrol, dan zie je zo'n vinkje.
Daarna Functies => Verplaatsen naar en dan het juiste forum selecteren ;)
 

DeletedUser

Gast
Overigens kan je geen topics verplaatsen in fora die gedeeld worden met een andere alliantie.
 

DeletedUser26463

Gast
Is het ook mogelijk om een aparte bericht uit een topic te verplaatsen naar een andere topic? Bv een bericht van iemand met een vraag over def die in tabje DEF bij een topic over een stad is geplaatst maar eigenlijk bij tips en trucks hoort te staan. Dit is volgens mij niet mogelijk maar weet iemand of dit al eens is voorgesteld om aan te passen?
 

DeletedUser19428

Gast
Beste,

Op ons alliantieforum hebben we verschillende fora, zoals aanval, OS enz... Nu hoe verplaats je een thema dat bv onder OS staat naar aanval? Bij functies zie ik dat ik gemarkeerde berichten kan verplaatsen, maar ik heb me al kapot gezocht over hoe je deze dan wel moet markeren? Of moet dit op een andere manier gebeuren?

Mvg

voorwaarde is wel dat dit iemand is die forum rechten heeft alleen die personen kunnen topics sluiten en verplaatsen.
 

DeletedUser19428

Gast
Is het ook mogelijk om een aparte bericht uit een topic te verplaatsen naar een andere topic? Bv een bericht van iemand met een vraag over def die in tabje DEF bij een topic over een stad is geplaatst maar eigenlijk bij tips en trucks hoort te staan. Dit is volgens mij niet mogelijk maar weet iemand of dit al eens is voorgesteld om aan te passen?

nee dit is niet mogelijk
Wel kan je als je forum rechten hebt de boel kopieren en vervolgens opnieuw plakken in de juiste topic zoveel werk is dit niet
 

DeletedUser26463

Gast
ja klopt dat weet ik zo doe ik dat ook steeds maar zou wel makkelijk zijn om berichten ook zo te kunnen verplaatsen net als bij een topic verplaatsen. Is nog best veel werk als je nieuwe spelers in de ally hebt ;) haha.
 
Bovenaan