• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

TheSniper

DeletedUser

Gast
Naam forum / spel: TheSniper

Leeftijd / Verjaardag: 30 april 1999 geboren, dus 16 jaartjes

Foto: komt misschien nog wel

Mijn beroep / opleiding: Havo 4. Ben van plan na de havo een jaartje in Spanje te gaan chillen om de taal te leren om vervolgens weer terug in Nederland de Hotelopleiding te gaan volgen.

Mijn hobbies/interesses: Minecraft, gamen, chillen met vrienden, series kijken.

Mijn lievelingsmuziek: Meestal zet ik een afspeellijst van Spotify aan, iets van hits ofzo.

Mijn lievelingsfilms/-series: Breaking Bad, Prison Break, Game of Thrones, Harry Potter, The Hunger Games, LOTR, dat waren de belangrijkste wel.

Mijn grepolis 'carriere': Te weinig om op te noemen.

Ik zou niet kunnen leven zonder: Eh, ouders, vrienden, familie ? D:

Ik hou niet van: 'Internethelden'

DeletedUser16774

Gast
Je geslacht is een beetje onduidelijk. Ben je een jongen?

DeletedUser

Gast
Jup, jongen, en ava van emma watson omdat ze zo knap is
smiley_emoticons_cuinlove.gif

DeletedUser

Gast
Naam forum / spel: TheSniper

Leeftijd / Verjaardag: 30 april 1999 geboren, dus 16 jaartjes

Foto: komt misschien nog wel

Mijn beroep / opleiding: Havo 4. Ben van plan na de havo een jaartje in Spanje te gaan chillen om de taal te leren om vervolgens weer terug in Nederland de Hotelopleiding te gaan volgen.

Mijn hobbies/interesses: Minecraft, gamen, chillen met vrienden, series kijken.

Mijn lievelingsmuziek: Meestal zet ik een afspeellijst van Spotify aan, iets van hits ofzo.

Mijn lievelingsfilms/-series: Breaking Bad, Prison Break, Game of Thrones, Harry Potter, The Hunger Games, LOTR, dat waren de belangrijkste wel.

Mijn grepolis 'carriere': Te weinig om op te noemen.

Ik zou niet kunnen leven zonder: Eh, ouders, vrienden, familie ? D:

Ik hou niet van: 'Internethelden'

Op welke school zit je? Het kan best zijn dat ik bij je op school zit. (ik woon ook in Delft)

Bovenaan