• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Theta

DeletedUser

Gast
hallo
ik speel op de wereld Theta en zoals sommigen misschien weten is de wereld byna uitgestorven
kan de leiding de wereld niet terug openen omdat er maar iets in de 500 spelers zijn?
ik ben gewoon bang dat ze de wereld verwijderen en ik wil niet weer van het begin beginnen want ik ben daar niet een van de slechtste

dank u
 

DeletedUser

Gast
Als je je eerst eens inleest, had je ingezien dat dit topic nutteloos is.

De wereld mag nog een maand open zijn, als er minder dan 300 spelers op spelen. Dit is al veeeeeeeel vaker aan de orde geweest. :rolleyes:
 

DeletedUser15574

Gast
dit is inderdaad veel vaker voorgesteld en vele ideeen hierover zijn afgekeurd
dus als je echt met een heel goed idee komt en dit uitwerkt heeft het alsnog geen nut denk ik
innogames maakt volgensmij meer winst met nieuwe werelden dan met oude werelden, dus die oude werelden gaan ze niet opnieuw openen
 

DeletedUser15593

Gast
hallo
ik speel op de wereld Theta en zoals sommigen misschien weten is de wereld byna uitgestorven
kan de leiding de wereld niet terug openen omdat er maar iets in de 500 spelers zijn?
ik ben gewoon bang dat ze de wereld verwijderen en ik wil niet weer van het begin beginnen want ik ben daar niet een van de slechtste

dank u

gast je hebt maar 5 steden in theta is dat zo moeilijk om opnieuw op te bouwen?
 

DeletedUser15574

Gast
ik zit er niet vaak op dus dat zou heel lang duren
als je dat veel noemt
zelfs als je niet heel actief bent kan je veel meer steden hebben
zo is er toch niks leuks aan
begin gewoon opnieuw op een nieuwe wereld, maar dan wel actief
als je elke dag 1 keer online komt kan je elke dag in elke stad een stadsfeest organiseren en als je een dag meer online kan komen bouw je ook wat troepen
 
Bovenaan