• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Tijdsrad der Natuur

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Beste spelers,

Er komt een nieuw ingame event aan: het Tijdsrad der Natuur!

Help Chronos met het bevrijden van een heilige open plek in het bos, dat door verloedering lange tijd geleden van de natuur is afgenomen. Zelfs de mooie dame van het woud is in steen veranderd.

Bezoek de open plek en draai de tijd terug door middel van het tijdsrad. Door er dagelijks een draai aan te geven maak je kans op mooie beloningen zoals defensieve bonussen, meer inwoners en heilige takken. Probeer alle 5 de heilige takken te verzamelen om alle adviseurs voor een week gratis te krijgen of zelfs de nieuwe exclusieve held Christopholus!

Het event zal starten op 14 mei vanaf 10:00 uur en eindigen op 7 juni om 23:59 uur.

Voor meer informatie kun je deze wikipagina raadplegen. Laat ook zeker je mening achter over dit event in dit feedbacktopic.

We wensen je veel plezier en geef maar een mooie slinger aan het rad!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team
Zet jij je in tegen de verloedering?
 

DeletedUser25952

Gast
Dus weer voor de grote goud gebruikers :/
Zal ik maar ins weer mijn goud bijvullen op zakros
 

DeletedUser26399

Gast
Denk het ook, ga er geen goud aan geven, tenzij ik niet meer aan die takken zou geraken, tenzij ik de held niet hebben moet
 

DeletedUser22289

Gast
Goud goud goud zoals altijd achja Grepolis is dus een pay2win actie, zijn er deze keer wel mytische eenheden? of besluiten ze weer om ze er tussenuit te laten?
 

DeletedUser22651

Gast
Wel vreemd dat het over kerstmis en winterpret gaat in de wiki :p
 

DeletedUser24673

Gast
we zullen zien, ik zie er in ieder geval naar uit :p
 

DeletedUser16767

Gast
pfffff. hoe vaak gaan jullie een event recyclen?
is er helemaal niemand binnen inno games die een nieuw event kan verzinnen?
smiley_emoticons_confusednew.gif


dat rad is nu wel inmiddels uitgemolken en dan heb ik het niet eens over het goud wat je moet gebruiken om iets te bereiken.
 

DeletedUser22651

Gast
Nou goed, als ze al moesten recyclen, dan die veroveringstochten, want die waren nog het leukste van het stel recepten maken, raderen draaien en veroveringen.
 

DeletedUser19428

Gast
weer het zelfde als met de kerst een groot pay to win event. Terwijl ons beloofd was eens te komen met een event wat geen goud kost.

Kunnen ze nu nooit eens iets nieuws bedenken dan steeds op de zelfde concepten voort te borduren?

En als het event het zelfde is als op de beta versie dan zit het boordevol met myth. eenheden.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Dat goudloos event komt er nog steeds aan, overigens.
Ik begrijp jullie reactie ook over 'steeds hetzelfde event in een nieuw jasje'. Aan de andere kant vind ik het niet zo erg, gezien de ontwikkelaars dan meer tijd hebben om aan echte belangrijke zaken te werken.
 

DeletedUser26146

Gast
Ja, wauw, zoals de prachtige en zo nuttige updates die vuur en rook toevoegen, en die je troepen tonen als je over je stad hovert.

Wat hebben we toch geluk dat de ontwikkelaars zich op de echt belangrijke zaken toespitsen!
 

DeletedUser26127

Gast
Dat het een goudevent is: top (stop nou echt es met janken over dat dingen goud kosten, steek er wat tijd in, ga goudhandelen en je kan zo meedoen. Anders ga je maar sim city spelen, hoeft niemand jullie gejank nog te horen).

Dat er myths in zitten: top

Dat het een rad is: Vind ik persoonlijk van hersenloze kwaliteit, volgende keer zetten ze dat rad boven op een vulkaan of zo, is toch altijd hetzelfde.

Dat ontwikkelaars zich met nuttigere dingen bezig houden: Heb ik geen gepast taalgebruik voor, dus laat het maar achterwege.
 

DeletedUser25952

Gast
Vraag me eigenlijk af of er ooit een nieuw eindspel gaat komen wat we al meer dan een jaar aanvragen.
Ze doen stomme update's wat 3/4 in grepolistools al voorkomt.
Maar nooit nieuwe updates wat wij vragen aan hun
 

DeletedUser26146

Gast
Vraag me eigenlijk af of er ooit een nieuw eindspel gaat komen wat we al meer dan een jaar aanvragen.
Ze doen stomme update's wat 3/4 in grepolistools al voorkomt.
Maar nooit nieuwe updates wat wij vragen aan hun

Hebben ze geen tijd voor, met al die belangrijke nieuwe features :O
Ze hebben niet eens tijd om de waslijst aan bugs te fixen, dus wat zouden ze dan aan een deftig eindspel beginnen.
 

latdekat

Harpij
En weer een vreselijk origineel event. :rolleyes: Dan vraag ik me af waarom. Kan je net zo goed geen event doen naar mijn smaak. Maar ja. En dan zeggen dat er wat meer tijd kan worden besteed aan andere zaken, wel ik heb een voorstel. Doe gewoon geen events meer tot je er een beter hebt verzonnen. Nog meer tijd bespaard en de community zal tevredener zijn!
 

DeletedUser25847

Gast
Is er ook bekend wat die nieuwe held voor invloeden heeft?
 

DeletedUser25847

Gast
Das op zich wel weer lekker..

Roulatie held als je kleinere steden overneemt of er es eentje sticht
 
Bovenaan