• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Tijdsrad der Natuur

DeletedUser19428

Gast
Das op zich wel weer lekker..

Roulatie held als je kleinere steden overneemt of er es eentje sticht
voor bob de bouwers ja en hij is alleen handig op de nieuwe werelden.

vraagje word er ook weer een exclusieve held vrij geschakeld op de nieuwe werelden?
 

DeletedUser19428

Gast
Dat goudloos event komt er nog steeds aan, overigens.
Ik begrijp jullie reactie ook over 'steeds hetzelfde event in een nieuw jasje'. Aan de andere kant vind ik het niet zo erg, gezien de ontwikkelaars dan meer tijd hebben om aan echte belangrijke zaken te werken.

Welke belangrijke dingen?
die stomme steden die in brand staan of steden die roken,
wolken die overkomen en visjes die uit het water springen?

daar kijk je 1 keer naar en dan nooit meer.

Heb liever dat ze zo snel mogelijk eens komen met een nieuw eindspel waar we al 3 jaar op wachten.
Is daar al nieuws over?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25936

Gast
voor bob de bouwers ja en hij is alleen handig op de nieuwe werelden.

vraagje word er ook weer een exclusieve held vrij geschakeld op de nieuwe werelden?

Hoezo op nieuwe werelden? Op Pella heb ik inmiddels 110 steden en ik sticht daar nog regelmatig :/
 

DeletedUser26399

Gast
Ik ben nu een volledig stichteiland op Naxos aan het volstichten
 

Screeny

Senior Gamemoderator
Grepolis Team
Welke belangrijke dingen?
die stomme steden die in brand staan of steden die roken,
wolken die overkomen en visjes die uit het water springen?

daar kijk je 1 keer naar en dan nooit meer.

Heb liever dat ze zo snel mogelijk eens komen met een nieuw eindspel waar we al 3 jaar op wachten.
Is daar al nieuws over?

Echte veranderingen aan het spel worden ontwikkeld door andere ontwikkelaars dan diegene die de grafische zaken ontwikkelen. Helaas is InnoGames richting ons net zo open als richting jullie en zullen we geduldig moeten afwachten op dat wat komen gaat.
 

DeletedUser22159

Gast
Alweer een event wat zat ik daar op te wachten zeg... :p
Schei toch eens uit met al die events begint echt een pay2win game te worden. Gooi er genoeg goud tegenaan en je hebt elke dag 6 beloningen.
 

DeletedUser13371

Gast
betrapt :O

denken ruig is met vm doen snel evenement nou echt niet

koekoek :rolleyes:

ik kom onmiddellijk uit vm dus deze is voor echte raddraaiers :p
 

DeletedUser13371

Gast
uhu kocht ik goud moest uur wachten maar meteen 10 keer aan dat ding slingeren voor landuitbreiding dat snap je natuurlijk wel 8-) en dit is sowieso nu al beste tournament ooit behalve de uitdaging wie t vaakst aan dat ding kan draaien zonder duizelig te worden kan je dus gewoon de held der helden vrij spelen!!!!

geniaal voor alle sim city spelers zoals mij landuitbreiding en de keizer van sim city spelen zelf komt je helpen met het bouwen van jouw mooie nieuwe stichtdorpjes met extra bouwsnelheid!!!! jeeeeeej :D:D
 

DeletedUser20926

Gast
iig nog geen steek veranderd zie ik al wel weer :p haha
 

DeletedUser13371

Gast
iig nog geen steek veranderd zie ik al wel weer :p haha

het is alleen maar erger geworden.. :rolleyes:

kging deze week tuinieren dus ik had super strak getimed alles

- snoeien
-grofvuilafspraak/tuinafval
- steen besteld en levertijd getimed om muur 25 te bouwen ipv gammele schutting
- stukje landuitbreiding door zeker 20cm tuin van mn vervelende buurman in te pikken door de fundering vd muur wat op zijn grond te leggen
- ondersteuning gevraagd om alles te clearen bij buren en collega's
- vm getimed

alles klopte en t zou normaal in 1 keer goed gaan alleen die steenboer heeft anti timing dus nu staan we hier zonder muur :rolleyes: heb ik vm weer gestopt wordt ik op een evenement getrakteerd dus ik ben super happy nu :D
 

DeletedUser27069

Gast
IK wou dit ff kwijt aan alle haters:
1) wees blij dat er weer een event uitkomt waar je beloningen kunt krijgen het boeit toch niet da het al zoveel keer is geweest
2) Grepolis is in mijn ogen dus geen pay2wingame ze geven je gewoon een extra optie met goud je kan het ook gerust doen zonder. (als het een pay2wingame was dan hadden ze wss niet in de dagelijkse beloningen gratis goud gestoken)

3) de held is goed het verlaagt bouwtijden zeker voor beginnende spelers

4) aan de gene die zeggen dat ze zich moeten bezighouden met de game. ze steken er events in zodat er ook weer wat actie in komt.

zo dat wou ik ff kwijt

en aan de makers van Grepolis Good Work Keep It Up;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26127

Gast
IK wou dit ff kwijt aan alle jankers:
1) wees blij dat er weer een event uitkomt waar je beloningen kunt krijgen het boeit toch niet da het al zoveel keer is geweest
2) Grepolis is in mijn ogen dus geen pay2wingame ze geven je gewoon een extra optie met goud je kan het ook gerust doen zonder. (als het een pay2wingame was dan hadden ze wss niet in de dagelijkse beloningen gratis goud gestoken)

3) de held is goed het verlaagt bouwtijden zeker voor beginnende spelers

4) aan de gene die zeggen dat ze zich moeten bezighouden met de game. ze steken er events in zodat er ook weer wat actie in komt.

zo dat wou ik ff kwijt

en aan de makers van Grepolis Good Work Keep It Up;)

1) Ik ben zeker blij dat er een event uitkomt, kunnen we weer lekker myths kopen. Maar het boeit dus wel dat er weinig variatie in zit.

2) Als grepolis geen pay2win game is in jouw ogen, moet je je misschien eens een betere bril aanschaffen. Je kan gs kopen, gebouwen afkopen, troepen afkopen. Helemaal zonder goud spelen lijkt me nogal moeilijk, tenzij je echt een compleet gebrek aan ambitie hebt. Je hoort er mij niet over klagen, ik ben er juist voorstander van, maar wat je zegt houdt echt geen steek.

4) lol beste grap die ik hier op het forum al gehoord heb in de afgelopen maanden, al de shitty updates inbegrepen.

Dat gezegd zijnde, ga ik maar weer ff gaan 'janken'.
 

DeletedUser27069

Gast
1) Ik ben zeker blij dat er een event uitkomt, kunnen we weer lekker myths kopen. Maar het boeit dus wel dat er weinig variatie in zit.

2) Als grepolis geen pay2win game is in jouw ogen, moet je je misschien eens een betere bril aanschaffen. Je kan gs kopen, gebouwen afkopen, troepen afkopen. Helemaal zonder goud spelen lijkt me nogal moeilijk, tenzij je echt een compleet gebrek aan ambitie hebt. Je hoort er mij niet over klagen, ik ben er juist voorstander van, maar wat je zegt houdt echt geen steek.

4) lol beste grap die ik hier op het forum al gehoord heb in de afgelopen maanden, al de shitty updates inbegrepen.

Dat gezegd zijnde, ga ik maar weer ff gaan 'janken'.

noem mij een 1strategie game waar je niet iets kunt kopen met goud/diamanten/...
 

DeletedUser26127

Gast
Geen enkele, maar daar gaat het ook niet echt om. Goud is hier part of the game, hoe dan ook moet je aan wat goud zien te raken om mee te draaien. De eindeloze discussies rond goud zijn dan ook echt afgezaagd. Ik doel op het feit dat Grepolis doorheen de jaren meer pay2win is geworden, meer kan het echt niet worden met de instant-buy functie.

Dus het gewoon als een 'extra optie' zien lijkt me nogal verkeerd, zonder goud ook geen resultaten.
 

DeletedUser27069

Gast
daar geef ik je wel gelijk vroeger was het meer zonder goud enzo
maar het blijft een fijn spelletje :)
 

DeletedUser26242

Gast
heb liever 100 gunst van dagelijkse beloning dan verbeterde verdediging... Ben niet zo'n fan van dit event, mag opzich wel eens wat nieuws komen
 

latdekat

Harpij
IK wou dit ff kwijt aan alle haters:
1) wees blij dat er weer een event uitkomt waar je beloningen kunt krijgen het boeit toch niet da het al zoveel keer is geweest
2) Grepolis is in mijn ogen dus geen pay2wingame ze geven je gewoon een extra optie met goud je kan het ook gerust doen zonder. (als het een pay2wingame was dan hadden ze wss niet in de dagelijkse beloningen gratis goud gestoken)

3) de held is goed het verlaagt bouwtijden zeker voor beginnende spelers

4) aan de gene die zeggen dat ze zich moeten bezighouden met de game. ze steken er events in zodat er ook weer wat actie in komt.

zo dat wou ik ff kwijt

en aan de makers van Grepolis Good Work Keep It Up;)

1) Mij maakt het niet zoveel uit het event nu wel of niet geweest is, maar draaien aan een rad?

2) Grepolis is dus wel grotendeels pay2win geworden. Wie heeft er ooit de top gehaald zonder ook maar 1 goudstuk in handen te hebben gehad? Ja, dat kun je via handel verkrijgen, maar wat steun je daar alleen mee? Juist, het aankopen van goud, want verkregen goud kan je niet verhandelen. En 25 goud van dagelijkse beloningen, wat ben je daarmee? Ik krijg op twee weken mystieke bokaal innen nog niet eens de honderd goud voor een bestuurder. Dus ja, echt goud weggeven van InnoGames kan je dat niet noemen.

4) Events kunnen de spanning verhogen. Maar dan wel degelijke events. Aan een rad draaien brengt geen spanning, enkel een onevenwichtige verdeling tussen diegenen die er goud aan spenderen en diegenen die er geen goud aan spenderen.
 
Bovenaan