• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Tijdsrad der Natuur

DeletedUser25847

Gast
Van die 12 Harpjes/50 landuitbreiding van vandaag word ik nog niet bepaald warm.

Hopelijk worden de beloning beter wat later in het event
 

DeletedUser26242

Gast
vind z'n naam wel iets hebben
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser25672

Gast
Hoe meer helden hoe minder goud we moeten spenderen in dit spel.

Voor mij een +
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser20232

Gast
Haha, ze gaan het echt nooit leren daar bij de Grepo studio... Ik meen het, ga eens rondneuzen bij jullie collega's van FoE!
Tja, zolang ze hier massa's geld aan verdienen zullen ze dat event blijven uitmelken.
Daar heb je nu toch geen zak aan, simpel wat klikken, komt niets van 'actie' bij kijken. Steek er een mini verhaal in, doe er tenminste iets mee dat het toch al wat aantrekkelijker is dan gewoon dat geklik.
Enigste vooruitgang die ik hier zie is dat het eindelijk ook een event is voor appgebruikers, het is toch iets dat ze mee hebben genomen van de kritiek/tips van de vorige events.
Vraag me echt af hoe dat eindspel er uit gaat zien, waar ze al 3 jaar aan bezig zijn, wss ook een remake van het huidige.
Als er al een eindspel komt... Lijkt me meer en meer op loze beloftes... Innogames.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19428

Gast
Haha, ze gaan het echt nooit leren daar bij de Grepo studio... Ik meen het, ga eens rondneuzen bij jullie collega's van FoE!
Tja, zolang ze hier massa's geld aan verdienen zullen ze dat event blijven uitmelken.
Daar heb je nu toch geen zak aan, simpel wat klikken, komt niets van 'actie' bij kijken. Steek er een mini verhaal in, doe er tenminste iets mee dat het toch al wat aantrekkelijker is dan gewoon dat geklik.
Enigste vooruitgang die ik hier zie is dat het eindelijk ook een event is voor appgebruikers, het is toch iets dat ze mee hebben genomen van de kritiek/tips van de vorige events.
Vraag me echt af hoe dat eindspel er uit gaat zien, waar ze al 3 jaar aan bezig zijn, wss ook een remake van het huidige.
Als er al een eindspel komt... Lijkt me meer en meer op loze beloftes... Innogames.

het nieuwe voetbalspel op FoE is ook al 1 pay2win spel dus de overeenkomsten zijn precies gelijk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20232

Gast
het nieuwe voetbalspel op FoE is ook al 1 pay2win spel dus de overeenkomsten zijn precies gelijk
Idd, zag het net ook. Al denk ik niet dat er van dat voetbalspel 2x op één jaar hetzelfde zijn (corrigeer me als ik fout ben). Hier is gewoon niets aan, het is exact hetzelfde als bij het winterevent. De enigsten die er wel moeite in steken zijn de digital designers.
Een beetje verhaal in steken kan geen kwaad of denk aan quests (FoE) die je moet voltooien. Dat is toch al iets actiever dan gewoon aan een rad draaien. Ik denk dat er genoeg andere leuke ideeën mogelijk zijn als je het thema 'natuur' hebt. Voor een bedrijf als Innogames is het ook niet onmogelijk om er iets deftigs uit te krijgen dan enkel maar een rad van fortuin.
 

DeletedUser19428

Gast
Idd, zag het net ook. Al denk ik niet dat er van dat voetbalspel 2x op één jaar hetzelfde zijn (corrigeer me als ik fout ben). Hier is gewoon niets aan, het is exact hetzelfde als bij het winterevent. De enigsten die er wel moeite in steken zijn de digital designers.
Een beetje verhaal in steken kan geen kwaad of denk aan quests (FoE) die je moet voltooien. Dat is toch al iets actiever dan gewoon aan een rad draaien. Ik denk dat er genoeg andere leuke ideeën mogelijk zijn als je het thema 'natuur' hebt. Voor een bedrijf als Innogames is het ook niet onmogelijk om er iets deftigs uit te krijgen dan enkel maar een rad van fortuin.

hierin geef ik je groot gelijk sky
 

DeletedUser13371

Gast
niet mopperen schatjes deze event is speciaal voor sim city spelers en bob de bouwers met een echte sim city held om sneller te bouwen, landuitbreiding, bruiloft aristocraten en ander leuks om door een simpele draai aan het rad van geluk de natuur een handje te laten helpen om jouw favoriete stichtdorpje uit te bouwen tot een echte 10k stad!!!!

welke noob wilt dat nou niet :D

man ik ben helemaal gelukkig zo'n sim city evenement is fantastisch en dan gaan jullie over een stom voetbalspel mopperen... who cares about een duf spel met een bal in een netje schoppen als je grepolis dorpjes sneller kan bouwen :D
 

DeletedUser22289

Gast
Is er per toeval zo iets van hoe meer goud je er in stopt hoe meer kans op een takje?
 

DeletedUser23442

Gast
Het rad heeft 6 prijzen. Één van die prijzen zit een takje bij als extra beloning. De eerste keer dat je draait (de gratis beurt als je het rad van 'vandaag' gebruikt) heb je dus een kans van 1 op 6 (= 17%) dat je een takje pakt.

(Er vanuit gaande dat je het takje nog niet hebt gehaald in de eerste beurt: )
Als je mbv goud vervolgens nog eens aan hetzelfde rad draait, is die kans 1 op 5 (=20%).
(Want het vakje met de eerste prijs is niet meer actief.)

Een derde keer draaien geeft een kans van 1 op 4 (=25%) op het draaien van het vakje met het takje (als je deze nog niet had)
Een vierde keer draaien geeft een kans van 1 op 3 (=34%) op het draaien van het vakje met het takje (als je deze nog niet had)
Een vijfde keer draaien geeft een kans van 1 op 2 (=50%) op het draaien van het vakje met het takje (als je deze nog niet had)
Een zesde keer draaien geeft een kans van 1 op 1 (=100%) op het draaien van het vakje met het takje (als je deze nog niet had)

Dus ja, hoe meer goud je gebruikt voor extra draaibeurten, hoe groter de kans (tot aan zekerheid) op een takje
 

DeletedUser25952

Gast
Denk dat da ook ene beetje logisch was :)
Ben al blij met mijn 2 takjes ;)
 

DeletedUser26004

Gast
Is het geld voor deze maand er al weer door heen? Dat ze WEER met een event komen, onderhand de 3 a 4e in een half jaar tijd...
 

DeletedUser22289

Gast
Is het geld voor deze maand er al weer door heen? Dat ze WEER met een event komen, onderhand de 3 a 4e in een half jaar tijd...

En deze keer een event terwijl er geen feestdagen etc zijn :O

E: ze hebben al hun geld in dat nieuw boerendorpsysteem geïnvesteerd
 

DeletedUser26399

Gast
Zou kunnen, ik heb er op Naxos al drie en op Troje een, op Naxos moet ik nog draaien(heb er wel een paar keer een tweede maal gedraait, niet voor die takjes, als er nog een beloning tussen zat die ik kon gebruiken)
 

DeletedUser25847

Gast
Ik heb wel de held gekregen, maar niet de adviseurs.. is er een kansberekening voor het verkrijgen van beide beloningen?
 
Bovenaan