• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Tijdsrad der Natuur

DeletedUser8257

Gast
Juni 2016 werd al geklaagd dat het altijd maar hetzelfde was, nu bijna 2 jaar later precies hetzelfde?
Wel stoer dat ze gewoon hetzelfde topic gebruiken, ze hebben zelf blijkbaar ook door dat er niets veranderd.
 

DeletedUser27170

Gast
Top dit event komt weer terug, heb weer vliegers nodig. Ik ga natuurlijk geen gunstenfarmen om vliegers te hebben.
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser29205

Gast
Top dit event komt weer terug, heb weer vliegers nodig. Ik ga natuurlijk geen gunstenfarmen om vliegers te hebben.
smiley_emoticons_lol.gif

Succes met spreuken die maar een uur duren en waarvoor je veel goud moet gebruiken omdat je ze anders niet krijgt
Het rad is trouwens aangepast
Hoe groter de prijs hoe minder kans dat je hem krijgt, of je moet er bakken goud tegenaan gaan gooien, maar of dat het waard is voor myth. spreuken voor een uur betwijfel ik.
 

DeletedUser23258

Gast
Dit event is toch zwaar achterhaald ondertussen. Je krijgt nog betere bonussen en spreuken als je de eilandoprachten doet..
 

DeletedUser27170

Gast
Succes met spreuken die maar een uur duren en waarvoor je veel goud moet gebruiken omdat je ze anders niet krijgt
Het rad is trouwens aangepast
Hoe groter de prijs hoe minder kans dat je hem krijgt, of je moet er bakken goud tegenaan gaan gooien, maar of dat het waard is voor myth. spreuken voor een uur betwijfel ik.

Daar speel ik grepolis voor joh!! Lekker goud uitgeven :) ik speel het niet voor het veroveren kom op zeg :p
 

DeletedUser27795

Gast
Dit event is echt karig, wtf. Krijg je een vs spreukje van 9 vs. Zelf met 150 goud kan je genoeg gs halen om die 10 vs bij mekaar te sprokkelen
 

DeletedUser24798

Gast
Is idd wel karig, maar goed de goudgebruikers gaan er nog steeds op los. Althans er zijn er die dat doen, want spelers die ik voorheen niets zag durven doen komen nu ineens op de proppen met checks 24/7 a day en opeens kunnen ze kolo's leggen. Nog met ernstige gebreken want pas als de kolo ligt sturen ze def. Timen is dan weer te moeilijk.

Dusja hoe weinig je ermee verdient men spendeert er nog steeds bakken aan goud uit en gebruiken het ook nog tegen je. Vind het leuker spelen zonder events xD
 

DeletedUser26443

Gast
oke wtf,

wat kun je nou met 900 hout?? 1 vs bouwen?? en toch vragen ze 100 goud om nog een keer te draaien en zelfs 200 goud om de vorige dga te draaien.. hzo goudgraaiers... kunnen ze niet betere beloningen in t rad gooien?
 

DeletedUser22705

Gast
oke wtf,

wat kun je nou met 900 hout?? 1 vs bouwen?? en toch vragen ze 100 goud om nog een keer te draaien en zelfs 200 goud om de vorige dga te draaien.. hzo goudgraaiers... kunnen ze niet betere beloningen in t rad gooien?
bwa ik vind het niet erg. Anders zit iedereen weer met overpowerd veel manti steden lol
 

DeletedUser22705

Gast
lol lachen toch de community
'pffff inno weer met zelfde event'
'pff zit niet eens wat bij om goud voor te pompen'

is absoluut niet tegenstrijdig ofzo
ik heb toch niets tegenstrijdigs gezegd? ik heb gewoon gezegd dat ik het niet erg vind dat het zo'n lage prijzen zijn :)
Mij maakt het niet veel uit hoe en welk event, ze komen toch en ik pas me er wel aan aan.
 

Armand0

Manticore
Een ruk event is prima, dan wordt de status quo niet zo verstoord. Een ruk event is bijna gelijk aan geen event, wat op zich prima is. Beter dat dan een overpowered event idd, ben het daarin wel met @Iuovis eens.

Nog beter is het om gewoon weer terug te gaan naar een stuk of 3 events per jaar. Kerst, pasen en dan doe je nog maar wat voor de saaie zomermaanden. Perfect. Eens in de 5 jaar een jubileum event, hoppa.
 
Bovenaan