• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Time warp

DeletedUser20921

Gast
hoi, leuk dat je deze pagina bekijkt, ik ben robbe7000, de oprichter van Time warp.
momenteel staan we op plaats 45 op de alliantieranglijst maar onze alliantie is gebouwt om te overwinnen.
Onze alliantie is een mengelmoes van ervaren en onervaren spelers
We zitten in oceaan 45 en 35 dus zit je hier in de buurt en wil je ook in de alliantie? stuur me gewoon een berichtje!

doei groetjes,

Time warp

DeletedUser20921

Gast
we zitten momenteel met immense ledengroei!!!

RANG----NAAM--------PUNTEN-----LEDEN----GEMMIDELDE PUNTEN
45-------Time warp---74329--------36--------2064

nu nog wat doen aan dat slechte gemiddelde!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20921

Gast
lol die worden wel spookie's dan zijn ze ook weg!
en tot dan geniet ik van hun punten!
maar in oceaan 45 zijn weer nieuw leden aant spawnen dus daarmee dat ik veel beginners heb!

DeletedUser20921

Gast
er is weer een wijziging in het klassement!!!

RANG----NAAM--------PUNTEN-----LEDEN----GEMMIDELDE PUNTEN
42-3----Time warp---80148+581939-+3-----2055-9

DeletedUser

Gast
dat je zo'n 4-5 berichten achter elkaar had gepost.
je kan je vorige bericht ook bewerken.

DeletedUser20921

Gast
Sorry dat ik opnieuw dubbelpost maar is toch al een tijdje geleden maar ik wil zeggen dat deze toen zo slechte alli nu op plaats 8 staat!

DeletedUser13380

Gast
Gefeliciteerd!

Klopt het dat jullie nét zijn gefuseerd, op Hydride en C&A Wing na het laagste gemiddelde van de TOP-15 hebben, bij aanvallersrang nog niet eens in de top-15 staan en in de def rang al helemaal niet in de top-15 staan?

Sorry, maar punten zeggen niet alles. Hetgeen dat jullie doen is knap, plaats 8 is niet niets, maar het is écht niet alles. Troepen vechten, punten niet. Ik hoop voor jullie dat jullie na een tijdje ook op 8 of daar in de buurt staan in de aanvallers en def ranglijst, want dan kan je terecht zeggen dat je serieus bent gegroeid.

Maar vooralsnog valt het wel mee. Jullie hebben namelijk ook redelijk wat leden voor in de TOP-15 te zitten. ;)

Bovenaan