• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Toch Overname ?

DeletedUser815

Gast
Hallo ,

Op deze wereld kan je niet overnemen .
een wereld om te leren voor nieuwe spelers.

maar hoe zullen spelers nu leren om dorpen over te nemen ?
Het belangrijkste is en blijft het overnemen in andere werelden ,
als spelers het zo gewend raken dat er geen mogelijkheid is tot overname zullen ze op andere werelden metteen overgepakt worden door een tekort aan leger want hier heb je eigenlijk niets van leger nodig.

Mijn voorstel aan de moderators is dus ..

De wereld nog even laten voor wat het is en dan binnen 3-4 maanden in te voegen dat er overname mogelijk is . :)
laat maar horen wat jullie van m'n voorstel vinden :)

Groeten ukkelpernukkel ~ Hyperborea Speler

DeletedUser

Gast
je kan spooksteden overnemen ?

is een aardige strijd over bezig als 2 ally's dezelfde willen..
dan heb ik t niet over de flutstadjes van 2k.

DeletedUser

Gast
je kan spooksteden overnemen ?

is een aardige strijd over bezig als 2 ally's dezelfde willen..
dan heb ik t niet over de flutstadjes van 2k.

lijkt me toch ook wel een leuke strijd op een ander, meer tacktisch niveau, terwijl je ook gewoon even een paar dagen weg kan zijn als je het druk hebt.

DeletedUser10317

Gast
het lijkt mij een goed idee omdat je je nu nog kan klaarmaken voor een zware strijd

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
TEGEN;

Het concept van deze wereld is (denk ik) dat deze wereld heel grepolis-tijd lang zal blijven bestaan. Noobjes komen, pro's verlaten de wereld. En zo gaat het voort en voort. Aangezien dit de bedoeling is, is het denk ik niet nuttig om verovering aan te zetten ;)

DeletedUser13380

Gast
Zelfde ams rabbid. Dan ga je maar op een andere wereld spelen!

DeletedUser

Gast
Had je je maar niet moeten registreren op deze wereld. Snap ook niet dat mensen dat überhaupt doen.

Bovenaan