• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag toegelaten ? 4 accounts op 1 wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser19642

Gast
Beste support, bij deze wil ik melden dat de een speler ingame op Ithika.

Gebruik maakt van meerdere accounts dit alles kan ik ook aan tonen met prints screens van een skype gesprek.

hij logt in op alle accounts ik heb hier boven vermeld en logt ook in op andere nog hoe hij dit doet heeft hij me niet verteld met de programma's als tunnelshare en dergelijke heeft hij me verteld in een groeps chat echter deze gesprekken kan ik niet aan tonen mss kunnen jullie is onderzoeken dit ?

Ik ben er 100% van overtuigd dat deze speler de regels schend en zal dus ook de nodige support aanschrijven hier over !



Ik hoop dat innogames of support de nodige stappen zetten en dit uit zoeken, ik vraag ook zoveel mogelijk mensen support aan te schrijven en dit te melden dat ze het onderzoeken !

Vriendelijke groeten jullie Voetballerke0072.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19642

Gast
heb ik gedaan maar ik posthet toch maar is kwesty dat iedereen weet wat voorspeler dit is
 

Gollum Returns

Manticore
Kan je het niet winnen van hem? Iedereen weet toch dat het niet toegestaan is, dus het komt een beetje over als een open deur intrappen omdat je butthurt bent.

Volgens mij weten de meesten toch allang wat voor speler het is? Je haat hem, of je houdt van hem. Ik ben ook geen fan van hem, maar heb wel respect voor de speler ondanks dat ie wel eens op het randje en soms erover heen speelt.

Maar de meeste doorgewinterde spelers weten ook dat er genoeg gaten zitten in de beveiliging, ondanks de inspanningen van het modteam.

Je kan hier wel komen huilen maar het is heel simpel. Als support niets kan vinden dan kunnen ze niets vinden, heb ook een aantal keren mensen aangegeven voor regelschending (bot gebruik e.d.)

Als support geen reden heeft om verdere maatregelen te treffen dan is er 1 remedie over, en dat is mensen gewoon van het spelbord jagen. Op het forum wordt er toch niet gereageerd op aantijgingen door het modteam
 

DeletedUser19642

Gast
we zullen zien hoe het loopt de info verspreid zich zelf wel en de ma's op hem komen dan wel op de aangetoonde accounts dan moet ie maar inkomende aanvallen op 4 accounts afweren ;)
smiley_emoticons_idea2.gif
 

DeletedUser19428

Gast
Net als Gollum ben ik ook geen fan van deze speler maar om het hier aan de kaak te stellen gaat wel heel ver
Als je klachten hebt over hem kan je gewoon een ticket aanmaken wegens regelschending.

Als jij zonder zonde bent mag je de eerste steen gooien. Maar jij hebt ook genoeg op je kerfstok staan voetballerke, want waarom wil er anders bijna niemand meer met je spelen?

In mijn ogen dus een kwestie van de pot verwijt de ketel.
 

DeletedUser25154

Gast
Het gaat om een meisje waar ze samen ruzie om hebben
dus heeft eigenlijk niet eens met dit spel te maken

wand voetballerke0072 speel zelf net zo vals
dus ja ga elkaar lekker PM lastig vallen en laat het AF gewoon voor wat het is

wie heeft de langste heb je een meet lint voor
 

DeletedUser19642

Gast
we zullen zien , op corinthe hebben ze hem ook gevat voor de zelfde regel schending gelijk spook

kwesty van tijd nu op ithika ook ....

Dan zal ik is eentje drinken met de vriendin op de zegetocht !

Ik speel geen grepolis meer dus dat boeid het niet wie ik was of ben in het verleden. regels blijven regels ik heb ze enkel voor taalgebruik geschonden ! Nooit voor meerdere account
 

Gollum Returns

Manticore
we zullen zien , op corinthe hebben ze hem ook gevat voor de zelfde regel schending gelijk spook

kwesty van tijd nu op ithika ook ....

Dan zal ik is eentje drinken met de vriendin op de zegetocht !

Ik speel geen grepolis meer dus dat boeid het niet wie ik was of ben in het verleden. regels blijven regels ik heb ze enkel voor taalgebruik geschonden ! Nooit voor meerdere account

Lol, op Corinthe was je nog zo vol lof over hem, je zat zelfs nog bij hem in de alliantie.

Hij is daar echt niet spook gegaan vanwege de reden die jij aangeeft hoor. ;)

Je kan het niet eens weten, want je was daar allang gestopt. Heeft meer een beetje met zijn ally destijds te maken, je weet wel Phoenix, met 100 voetballerke klonen, grote bek maar allemaal inactieve appn00bs en aanvallen als een zoutzak. en dat ie wel ff klaar was met het diplomatieke spelletje destijds.

Dus ga maar lekker verder dromen, als je toch niet meer speelt vraag ik me überhaupt af waarom je nog een laster campagne gaat opzetten. Ga lekker van het weer genieten en zet je computer uit.
 

DeletedUser19642

Gast
Omwille dat ik over wel geteld 5 dagen wel weer ga spelen , alles eerst officeel regelen met support.
 

Gollum Returns

Manticore
Dan heb je 5 dagen de tijd om een strategie te bedenken waardoor je desbetreffende speler met zijn accounts van het bord kan vegen.
 

DeletedUser20232

Gast
Als je klachten hebt over een speler, gelieve een supportticket aan te maken. Zij kunnen je vast en zeker verder helpen.

Bij deze slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan