• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Toegewijde priesters

DeletedUser29138

Gast
Kan je even uitleggen wat je precies bedoelt...? Ik snap de vraag niet helemaal (kan aan mij liggen).
 

HarryNL007

Slingeraar
Kan je even uitleggen wat je precies bedoelt...? Ik snap de vraag niet helemaal (kan aan mij liggen).
Ik heb het icoon Toegewijde priesters in het balkje onder de stadsnaam staan sinds het begin van het spel. (nu nog 3 dagen geldig)
Het icoontje vermeldt: Vermindert de wachttijd voor het gratis "verkort missietijd ritueel" met 25%.
Dit is een unieke kracht en het effect ervan wordt slechts 1 keer per spelwereld toegekend.

Ik kan hier niks over vinden......pffff
 

DeletedUser29138

Gast
Dit is een bonus voor het huidige event (De doos van pandora), je kreeg dit als je goud kocht.
Wat het doet is bij het huidige event kan je om de 8u je missie versnellen. Dit ritueel verkort die 8u met 25%.
 

DeletedUser29496

Gast
Goedendag,

nu Pandora is afgelopen vroeg ik me af wat er is gebeurd met de behaalde bonus behorend bij het succesvol afronden van een opdracht (1 van de 40). Ik heb niet alle behaalde beloningen gebruikt. Alvast bedankt voor de reactie.

Paul
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan