• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Toeval??? Of?

DeletedUser

Gast
Nou, als het bijvoorbeeld iemand is die je gewoon 100% vertrouwde, als het een familielid ofzo is dan kun je daar juist heel veel problemen van hebben, je bent zowel het slachtoffer kwijt als je familielid.

Beetje warrig, maar ik snap je punt denk ik... al ben ik het er niet heel erg mee eens.
Die gene kiest er voor om iemand te vermoorden. Eigen schuld dikke.....
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Beetje warrig, maar ik snap je punt denk ik... al ben ik het er niet heel erg mee eens.
Die gene kiest er voor om iemand te vermoorden. Eigen schuld dikke.....

Het kan ook uit zelfverdediging oid zijn hoor, dan kan het de situatie zijn die de persoon dwingt om iets te doen. Dat zal dan vreselijk zijn en is voor de familieleden van het slachtoffer vreselijk, maar als het bijvoorbeeld de zoon was die de vader dood omdat die hun mishandelde oid en de zoon gewoon "doorsloeg" is de moeder zowel het kind als de vader kwijt terwijl de zoon misschien niet eens iemand wilde doden.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
Het kan ook uit zelfverdediging oid zijn hoor, dan kan het de situatie zijn die de persoon dwingt om iets te doen. Dat zal dan vreselijk zijn en is voor de familieleden van het slachtoffer vreselijk, maar als het bijvoorbeeld de zoon was die de vader dood omdat die hun mishandelde oid en de zoon gewoon er niet meer tegen kon is de moeder zowel het kind als de vader kwijt terwijl de zoon misschien niet eens iemand wilde doden.
en toch heeft ie iemand dood gemaakt. Je kan het feit dat het is gebeurd niet weg nemen. In welke situatie dan ook. Verder wil ik ophouden over dit onderwerp :p
 

DeletedUser

Gast
Gelukkig, ik begon al te twijfelen in hoeverre ik jou serieus moet nemen...

Daarnaast gaat dit lijstje al zeker 10 jaar rond, vanaf dag 1 zijn er al complottheorieën en nog belangrijker. Ik geloof er niets van.

Er zijn inderdaad genoeg idiote complottheorieën. Vooral allerlei verklaringen die numerologie er bij halen , zoals in het topic-voorbeeld, gaan nogal ver, vind ik.
Maar het grootste probleem van 9/11 blijft toch de officiële versie. Daar klopt geen donder van. Helaas wordt alleen al het vragen stellen over de officiële versie afgedaan als complottheorie.
 

DeletedUser

Gast
Dus maakt ook niet uit wat er met de MH17 is gebeurd?

Jullie doen allemaal zo dom.
9/11 komt gewoon door Al Qaida, en MH17 is neergehaald door Oekrainse seperatisten.
Ik vind het alleen gewoon zo dom dat mensen met de meest idiote argumenten anderen de schuld proberen te geven, het slaat nergens op.
Dus ga maar verder met het zoeken van de schuldigen, iedereen weet toch wel wie het zijn, het is alleen niet bewezen.
En zoals ik zei, je kan de slachtoffers toch niet terughalen met bewijzen van wie de daders zijn, je kan dan alleen de daders straffen.
Maar de terroristen die in de Twin Towers vlogen, zijn zoals we allemaal weten doodgegaan, en verder zijn zo'n beetje alle grote leiders van Al Qaida al doodgeschoten door Amerikaanse troepen in geheime missies. Dus wat mij betreft zijn de schuldigen dan al gestraft.
En wat betreft de seperatisten, nja, dat moeten we nog zien.
 

DeletedUser20277

Gast
Jij bent blijkbaar alwetend. Jij geloofd alles wat je op het nieuws ziet en in de krant leest?
 

DeletedUser

Gast
Jij bent blijkbaar alwetend. Jij geloofd alles wat je op het nieuws ziet en in de krant leest?

Ik gebruik mijn gezonde verstand, en ga niet zoals een paar idioten denken dat Bush de Twin Towers heeft neergehaald.
 

DeletedUser20277

Gast
Ik gebruik mijn gezonde verstand, en ga niet zoals een paar idioten denken dat Bush de Twin Towers heeft neergehaald.

Ik zeg ook niet dat bush dat gedaan heeft. Maar jij denkt echt dat een paar zandmannetjes dat allemaal zelf bedacht en gefinancierd hebben.
 

DeletedUser9104

Gast
Ik denk dat je voor alles wat er gebeurt wel iets van een toevalligheid kan vinden. Hoe toevallig is het dat er op 17 juli sinds 1995 drie dodelijke vliegtuigongelukken gebeurt zijn?

1996 - Een Boeing 747 van Trans World Airlines stort neer in de Atlantische Oceaan, voor de kust van Long Island. Alle 230 inzittenden komen om het leven.

2007 - TAM Linhas Aéreas-vlucht 3054 crasht bij de landing tijdens regen in São Paulo. Dit is met 199 slachtoffers het dodelijkste luchtvaartongeval dat gebeurd is in Brazilië.

2014 - Vlucht MH17 van Malaysia Airlines, onderweg van Schiphol naar Kuala Lumpur, stort neer nabij in de Oekraïense stad Donetsk. Hierbij komen alle 298 inzittenden om, waaronder 196 Nederlanders en vier Belgen.

Bron
 

DeletedUser

Gast
kan mischien wel iets van kloppen binne kort 11-11-14 zal ook wel weer iets gebeuren denk ik.
er zouwden in irak of ergens die kanten 4 vliegtuigen verdwenen zijn zou met niet verbazen als dat er iets mee te maken heeft
 

DeletedUser9104

Gast
kan mischien wel iets van kloppen binne kort 11-11-14 zal ook wel weer iets gebeuren denk ik.
er zouwden in irak of ergens die kanten 4 vliegtuigen verdwenen zijn zou met niet verbazen als dat er iets mee te maken heeft

Waarom denk je juist aan die bewuste datum?
 

DeletedUser13380

Gast
Terroristen gaan echt niet op de datum letten. Dat zou toch gewoon onnozel zijn. Ik denk niet dat ze er op die moment oog voor hebben, eigenlijk.
 

DeletedUser11507

Gast
Weet je, wtf boeit het wie de schuldige is?
Het is nou eenmaal gebeurd, en door de schuldige te vinden kan je de slachtoffers niet terughalen.

Lol, hoe jij redeneert kan iedereen ongestraft van alles doen, want je kan immers de slachtoffers toch niet meer terug halen. Dat de slachtoffers de dupe zijn van wie weet wat, ach. Its a part of life!! (Shit happens)

Plus het is een far of my bed show *Care* | /j #care
 

DeletedUser23350

Gast
wat boeit het? er zijn toch teveel mensen op de wereld,
dus hoe vaker het gebeurd hoebeter...

smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_bravo2.gif
 
Bovenaan