• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Together we stand recruteerd!

DeletedUser

Gast
Hallo allemaal,
Ik ben op verschillende eilanden geweest en heb daar aardig wat ervaring opgedaan. Echter ooit eens een klein meningsverschil gehad met iemand in een allantie,en sindsdien ben ik op meerdere eilanden van die wereld, iedere keer vernietigd.
Nu ben ik voor me zelf begonnen en zoek dus mensen die samen met mij, een alliantie op willen zetten waar samen werken, goede duidelijke communicatie en gewoon gezellig gamen een absolute pré is.

Ik vraag alleen om tenminste 2x per week online te zijn.
Ervaring is niet verplicht,maar zeker welkom.
Ik hanteer geen punten limiet,iedereen die denkt iets bij te kunnen dragen,is welkom?
Wil je joinen? stuur me een mail.

Mijn coordinaten zijn: 668 546
Grtz,
slay

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo allemaal,
Ik ben op verschillende eilanden geweest en heb daar aardig wat ervaring opgedaan. Echter ooit eens een klein meningsverschil gehad met iemand in een allantie,en sindsdien ben ik op meerdere eilanden van die wereld, iedere keer vernietigd.
Nu ben ik voor me zelf begonnen en zoek dus mensen die samen met mij, een alliantie op willen zetten waar samen werken, goede duidelijke communicatie en gewoon gezellig gamen een absolute pré is.

Ik vraag alleen om tenminste 2x per week online te zijn.
Ervaring is niet verplicht,maar zeker welkom.
Ik hanteer geen punten limiet,iedereen die denkt iets bij te kunnen dragen,is welkom?
Wil je joinen? stuur me een mail.

Mijn coordinaten zijn: 668 546
Grtz,
slay
je zit bij mij in de buurt :)

DeletedUser

Gast
Hey King,
Thnxs voor de sig,vet!

Grtz,
slay

Laatst bewerkt door een moderator: