• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top 10 Sink or Swim

Mr. T's Top 10 Sink or Swim
To be taken with truckload of salt
The earliest top 10 in the history of top 10s

(it also isn't a top 10)​
aangezien we allemaal voor komende 3,5 dagen nog met ons vingers staan draaien:
Top 10 is so early it isn't even available yet

USSR/Gulag - Swim
Sterk team, duidelijk voldoende goud aanwezig, ervaren spelers (of gekochte accounts)
Nu al een academy alliance, ofwel grote premade groep die zoekt naar een easy victory of toch ergens het MRA-syndroom te pakken.
drop locatie is goed, niemand rond hen die voor enige problemen zouden mogen zorgen. Weinig deftig opgebouwde steden rond hen die over te nemen zijn. Jammer want ze hadden hier waarschijnlijk onmiddellijk gebruik van gemaakt.
Enkele verloren Black Army zielen in de buurt, meer info hierrond moet je maar verder lezen
Berserkers - Swim
Grotendeels zelfde als USSR, kleinere premade groep, (nog) geen academy alliance, drop locatie met meest potentieel. In de buurt van Korps Mariniers, OutTheBox en een aantal kleine teams. Oorlog of bg onvermijdelijk
Kans om veel steden te veroveren die al redelijk gebouwd zijn, helaas ook kans om onmiddellijk een oorlog aan hun been te hebben. Een springplank naar de top of naar de afgrond? Who knows...
The Black Army - float
Akrai lijkt zichzelf te moeten bewijzen, wie hij dan ook mag zijn. Met 18k punten zal hij duidelijk de carry van de alliantie zijn. Alliantie heeft veruit de slechtste drop locatie uit deze top ... whatever it ends up being. Het team is opgesplitst, met enkele mensen die blijkbaar besloten bij USSR te droppen, lijkt me makkelijk voedsel maar misschien toveren ze toch iets uit de mouw. Van alle teams veruit de slechtste start van een core. Spelers individueel lijken ervaren, de profielen met lage greposcores veronderstel ik alt accounts te zijn.
The Citadel - Sink
I'm smelling MRA...
drop locatie is acceptabel, net naast Malakas, oorlog lijkt onvermijdelijk tenzij ze groeperen met de andere MRA...
Sicarios - Swim
Klein team, duidelijk premade
Lijken allemaal ervaren, iedereen lijkt ook een basic amount of goud te gebruiken. Drop locatie is enorm sterk. Net goede verdeling tussen de eilanden. Oorlog of bgmet Black Army lijkt onvermijdelijk.
Korps Mariniers - Float for now
Enkele ervaren spelers, duidelijk niet zo veel goud aanwezig
Oorlog of bg met berserkers lijkt onvermijdelijk
Take It All - Sink x 2
Alliantie die ook all academy heeft. Gemiddeld aantal punten hint naar tekort aan goud
naam suggereert dan ook dat al hun steden gewoon voor het grijpen liggen?
Ik diagnoseer jullie met het MRA-syndroom en verklaar jullie dead men walking.

de rest... not bothering SINK

Verloop van wereld:
Berserkers + Korps merge
Black army + Sicarios Merge of bg
-> Sicarios + USSR hugfest

High speed revolts kids, gold + numbers = win

Bets on world win:
USSR - Sicarios coalition

let the cesspool begin. AMA kids
Cheers
T

Klopt niet helemaal Sicarios en Stupid and Drunk zijn 1 alliantie.
Ze hebben nog amper stichtjes gedaan dus waar waarschijnlijk pakken ze de ankertjes (die ze waarschijnlijk zelf gecreëerd hebben)
m.a.w. Sicarios wint de wereld
Thx voor de correctie, dan zijn ze onmiddellijk ook de grootste alliantie
Zou aan iedereen aandraden om ze niet de kans te geven om te hergroeperen

Interessante analyse, sowieso al props voor de moeite ;)
Please be more toxic. But thank you nonetheless

Sicarios gaat zoals normaal weer 10 bg's sluiten en vervolgens leden recruiten van andere allianties omdat hun elke wereld in de verliezende positie komen te zitten door domme beslissingen die ze maken maar uiteindelijk toch winnen omdat ze mensen van de vijand recruiten. + ze hebben teveel vriendjes in hun mod team (kijk maar naar gevalletje exalted op pandosia).

Teveel botters in Sicarios dus als de vijand misschien een bot wilt gebruiken stuur me pm op discord ik kan naar jullie toe sturen om het eerlijk te maken.

USSR is momenteel het sterkste als ze hun teamverband houden want sicarios hun communicatie is net als dikke poep die door hun eigen slokdarm moet wat vast komt te zitten maar net niet vast genoeg om dood te gaan. (geen death threat) maar zet hem op USSR!

Sicarios gaat zoals normaal weer 10 bg's sluiten en vervolgens leden recruiten van andere allianties omdat hun elke wereld in de verliezende positie komen te zitten door domme beslissingen die ze maken maar uiteindelijk toch winnen omdat ze mensen van de vijand recruiten. + ze hebben teveel vriendjes in hun mod team (kijk maar naar gevalletje exalted op pandosia).

Teveel botters in Sicarios dus als de vijand misschien een bot wilt gebruiken stuur me pm op discord ik kan naar jullie toe sturen om het eerlijk te maken.

USSR is momenteel het sterkste als ze hun teamverband houden want sicarios hun communicatie is net als dikke poep die door hun eigen slokdarm moet wat vast komt te zitten maar net niet vast genoeg om dood te gaan. (geen death threat) maar zet hem op USSR!
In plaats van random ongegronde argumenten gooien misschien eerst proberen beter te spelen.
kekw.JPG

Niet de sterkste of de beste alliantie gaat winnen.
Maar de alliantie die het meeste feestjes kan geven en CP kweekt en dan z.s.m. een van de honderden fake stichtjes overneemt.

Ook een manier van winnen.......

Valerius Chill Elite en USSR werken blijkbaar samen het is wachten tot iemand hierin de judas kaart trekt.

kan me niet voorstellen dat de plaatsen 1 2 en 3 al vooraf zijn verdeeld.