• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top/Flop Alliantie

Beste Cytheranen,

Dit Topic heb ik vele andere werelden gezien en ik vond het wel een leuk idee om hem ook hier neer te zetten.
Aangezien vandaag de BB eraf gaat lijkt me het nu een goede tijd om dit topic te beginnen.

Welke alliantie is volgens jou de Top alliantie en welke is de Flop alliantie van deze wereld?

Voorbeeld:
Top: Communism
Flop: Veni Vidi Vici

(Probeer wel beleeft te blijven ;))

Hallo allemaal, de beste alliantie is TERRA DACORUM Een alliantie van spelers die minstens drie werelden op de Roemeense server hebben gewonnen, ik hoop dat je ons laat zien wat je kunt en ons niet verveelt

Hallo allemaal, de beste alliantie is TERRA DACORUM Een alliantie van spelers die minstens drie werelden op de Roemeense server hebben gewonnen, ik hoop dat je ons laat zien wat je kunt en ons niet verveelt
Toch jammer dat de Roemeense server niks voorstelt.

Flop: TERRA DACORUM

wat een grap , jullie proberen al 3 dagen spookje te pakken

wat een grap , jullie proberen al 3 dagen spookje te pakken
deze roemeense krijgers staan speciaal om 4u op om mn vs en grif steden te clearen, topvolk

top: terra dacorum, ochtendstond heeft goud in de mond
flop: *de gekken*, kunnen hun emoties niet onder bedwang houden en sturen een intens boze PM omdat ik 1 kolo knal, vinden ze absoluut niet kunnen, mag gewoon niet gebeuren