1. Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

Top/Flop Alliantie

Discussie in 'Wereld Cythera' gestart door Gundimus, 26. feb 2019.

1. OHANA2019

OHANA2019

Ik lees hier over Top/Flop...maar wat zijn de criteria, een alliantie die net begint kan nu flop zijn en straks misschien wel top.

Neem nu Het Verzet, de zoveelste maal dat ze van 0 beginnen met hun groep.
    Verliezen steden door meerdere allianties maar verhuizen naar een nieuw gebied samen. Maakt dat ze dan Flop? Of Top?

Het lijkt me belangrijk dat een alliantie stabiel is en elkaar helpt...
    Niet alleen maar spelers probeert te krijgen om zo snel mogelijk maar groot te worden. Al is dat soms bij ons ook geval spijtig genoeg.

Dit is een Alliantie;

Een alliantie of een bondgenootschap is een verdrag tussen staten, zakenpartners of individuen, omwille van een gemeenschappelijk voordeel.

Dus als er sprake is van een samenwerking in deze wereld tussen allianties zal dat nooit van lange duur zijn vrees ik.

Gr. Ohana[​IMG]

2. Aziz Shavershian

Aziz Shavershian

yo wat doe je moeilijk
    en praat je veel
    je maakt van een muis een olifant
    foei

flop: gevaarlijke gasten, ohana2019 die een zwak argument voorlegt

3. Hestia*

Hestia*

en ik dacht dat ik goed kon ratelen xD

Flop: goudnoob die met behulp vn een 4k punten speler een stad vn mij probeert over te nemen. Deus Vult flopt omdat ze jou onderdak geven.

OHANA2019 vindt dit leuk.
  4. FizzRaps

FizzRaps

Weinig verstand van Grepolis, anders zou je weten dat Het Verzet veel beter is dan GG. [​IMG]

5. OHANA2019

OHANA2019

Bij ons gaan ze wel niet vluchten van groep na het verlies van enkele steden, [​IMG]

6. FizzRaps

FizzRaps

Wat doe jij dan in oceaan 44?
    En had 0 steden verloren toen ik naar 44 ging, get your facts right

7. Aziz Shavershian

Aziz Shavershian

iedereen en niemand is een flop op deze wereld
    jij bent overigens ook een flop omdat je tussen allianties pingpongt en merendeels solo blijft spelen
    je jankt als er iemand een moraalkolo legt ondanks dat dit geheel toegelaten is, jank je dan ook voor de moraalkolo's die GG, the notorious, terra dacorum, ... gebruiken?
    ik ben een hele grote flop, dat weet iedereen lol, allicht de grootste hier net zoals ik de grootste flop was op thebes
    enkel heb ik intense haat aan pretentieuze spelers die zich altijd heiliger dan de rest voordoen

maar holysh*t zit deze wereld vol dramaqueens en mensen die elkaar constant voorliegen, achterbaks doen en in geheime kamertjes met elkaar praten
    PMs doorsturen naar de hele wereld, leugens als waarheid vertellen en waarheid als leugen vermommen, hagelen en TTA'n omdat je elkaar niet mag en er nadien over klagen bij support
    elkaar uitschelden
    elkaar bedreigen
    persoonlijke informatie doorspelen tot op het punt dat bepaalde personen real life bedreigingen krijgen en worden gestalkt op sociale media
    weggepest worden en niet op de liefste manier

DIT IS EEN SPELLETJE
    laat het echte leven buiten spel goddamn

eerlijk grepolis zit tegenwoordig vol muggenzifters en circlejerks die geil worden van elkaars achterbaks en onderhands gedrag
    like, doe ff normaal en get a grip

veel liefde voor iedereen hier
    maar je moet elkaar niet beginnen bedreigen en adressen doorspelen en dan zeggen "kom dan, vechten we het uit"
    zo zit de wereld niet in elkaar

screenshots doorsturen, dingen die in vertrouwen zijn gezegd leaken, persoonlijke foto's doorsturen
    dit is geen leuk tijdrovend oh-ik-verveel-me spelletje meer, dit is een f*cked up reality spelletje waar discord de sh*tstorm tot de x-ste macht verergert

ik blijf nog ff ranten

support wordt er erger en erger op
    er is een persoonlijke hotline naar de toppers van support die dan gunstjes vrijgeven omdat ze dikke buddies zijn met personen
    anderen worden dan 10x zo hard genakt omdat support die persoon niet mag en een buddy dit van hem/haar vraagt
    ik word dan gebanned voor een farmbotje dat ik een halve dag gebruikte maar dat ik met 5 accounts op 1 wereld speel wordt totaal niet opgemerkt?
    of de 7 illegale scripts die de helft van de wereld gebruikt?
    of de TTA bots?
    of de time bots?
    of de aanval/os bots?
    de voeten van support likken en je mag alles doen, laat je je eigen mening iets te hard doorwegen en je wordt in de grond gestampt

allianties die uit elkaar vallen door kindjes die zich als edgelords gedragen en denken dat het grappig is als ze informatie doorspelen aan de vijand en dan doen alsof ze niets weten
    allianties die uit elkaar vallen door steenhagel/TTA noobs (lees: bots) en dit het gewoon verpest
    allianties die uit elkaar vallen omdat drama blijkbaar een vereiste is om erbij te mogen
    allianties die uit elkaar vallen omdat er overal spionnen en mollen zitten die elkaar informatie doorspelen en drukken waar het pijn doet

anyways

graag nog meer drama aub, ik heb er afgelopen dagen echt van genoten en wil er nog wat langer van genieten

xxx

Laatst bewerkt: 28. mrt 2019
    Massie043, PindaHero, Sevii en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. bizzz60

bizzz60

Heb ook te horen gekregen dat in ieder geval 1 iemand bij support zijn telefoon nummer geeft aan vrouwelijke spelers en daar hand en span diensten voor doet terwijl die andere mannelijke spelers kei en kei hard afstraft! Zijn geruchten maar ik heb wel dingen gezien die dat ondersteunen!

Mocht dit waar zijn vind ik het behoorlijk triest gelijke rechten en plichten voor iedereen! Probleem is gewoon dat sommige bij support misschien niet veel aandacht krijgen van vrouwen en hun vrijwillige positie totaal misbruiken en dat daar zijn dagelijks veel mannen het slachtoffer van!

Hier een oproep voor iedereen bij support die wel loyaal is en oprecht aan iedereen speler zonder verschil te maken of ze man of vrouw zijn! Doe hier A.U.B iets aan! jullie verpesten zelf het spelletje op deze manier

9. Hestia*

Hestia*

precies of de supportdienst ooit onpartijdig was xd
    weet nog dat enkele alligenoten op efeze hiervoor een mail hadden gestuurd naar innogames
    is altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven :D

10. The Exalted One

The Exalted One Senior Forummoderator & Gamemoderator Grepolis Team

Normaal reageer ik niet op beschuldigingen richting support want die krijgen we met hopen op dagelijkse basis. Deze slaat echter wel alles en is, met alle respect, de grootste onzin die ik in een lange tijd gelezen heb omtrent support.

GOD LION vindt dit leuk.
  11. bizzz60

bizzz60

Je kan dat nooit zeker weten dus snap niet dat je dit stellig ontkent, terwijl je wel zou moeten weten dat sommige spelers telefoon nummers hebben van mensen bij support!

Raar dat je dit in 1 sec af doet als onzin terwijl we allemaal weten dat sommige bij jullie partijdige zijn en totaal niet objectief zijn, maar goed ik laat het verder rusten want als je eens wat zegt, word je de volgende keer bij elke scheet aangepakt!

Snap dat zou werkt dat ook!

GlowingInTheDark vindt dit leuk.
  12. Twelloco

Twelloco

Wil je deze onzin ff naar een passend topic brengen? We hebben het hier over allianties.
    Top: -BM- Verbaasd me dat ze niet vaker genoemd zijn, vind dat ze met lef spelen en zeker weten wat ze doen.
    Flop: nog steeds Notorious, gelukkig hebben ze onderdak gegeven aan MM die nu onder hun defense de troepen weer op kan bouwen. Misschien komt er ooit nog wat terecht van deze ally. Zullen ze eerst Aadpiraat moeten kicken natuurlijk want dat blijft de meest onbetrouwbare hond in het spel. Gelukkig kan Beerpolis dat een beetje compenseren.

13. Apesky-Robin

Apesky-Robin

Exalted GM geworden? :mad::mad:

The Exalted One vindt dit leuk.
  14. Adrian Asah

Adrian Asah

Ergste van al moesten ze je geld geven zou ik het nog ergens begrijpen maar een een telefoon nummer ?????? disqusting.
    Meeste meisjes van wie jij of andere support leden het nummer hebben zijn nog minderjarig iemand zou hier eigenlijk mee naar de politie moeten stappen zodat deze zaak is goed onderzocht kan worden. Corruptie en die vriendjespolitiek die support heeft met andere spelers moet niemand hebben. Het staat overal op jullie site dat jullie de beste MO waren in 2012 ofzo jullie zouden het nog steeds zijn moest support eens opgeschoond worden....

OHANA2019 vindt dit leuk.
  15. FizzRaps

FizzRaps

Vind je? Ohana is een meisje, zelfde gedrag als mij al dan niet erger. Ik word gebanned en met haar gebeurt er niets. Weet zeker dat bepaalde mensen van support samenwerken met Gevaarlijke Gasten en alles doorspelen. Hoe weten ze anders plots dat ik ben gebanned? Droppen ze kolo in al mijn steden. Thank support!

16. Hestia*

Hestia*

ik had ook altijd het gevoel dat supportdienst oogje dichtkneep voor GG :)
    ben dus maar naar GG gegaan [​IMG]

GlowingInTheDark vindt dit leuk.
  17. Adrian Asah

Adrian Asah

LOL ik heb wel respect voor je dat je het toegeeft te minste maar nu reageert die guy van support ni meer omdat hij zo hard exposed is hahahah

18. Apesky-Robin

Apesky-Robin

Wanneer sarcasme een te moeilijke skill is om te begrijpen.....

The Internet....

19. Adrian Asah

Adrian Asah

ik zou maar eerst leren spelen voordat je hier je tijd komt verdoen als je wist wat voor screens ik had van mails zou je nu niet praten

20. Diddi Magmotar

Diddi Magmotar

Ik ben benieuwd waar dit allemaal op is gebaseerd. Hoor veel leuzen maar zie niemand die dan ook ffkes een bewijs hier neer gooit.

GOD LION vindt dit leuk.

Terug Naar Boven