• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top/Flop Alliantie

The Exalted One

Senior Forummoderator & Gamemoderator
Forumleiding
Ergste van al moesten ze je geld geven zou ik het nog ergens begrijpen maar een een telefoon nummer ?????? disqusting.
Meeste meisjes van wie jij of andere support leden het nummer hebben zijn nog minderjarig iemand zou hier eigenlijk mee naar de politie moeten stappen zodat deze zaak is goed onderzocht kan worden. Corruptie en die vriendjespolitiek die support heeft met andere spelers moet niemand hebben. Het staat overal op jullie site dat jullie de beste MO waren in 2012 ofzo jullie zouden het nog steeds zijn moest support eens opgeschoond worden....
Dit is de laatste reactie die ik ga geven op dit topic.

Ik hoop dat je beseft, beste Adrian Asah, dat dit zeer grove en ernstige beschuldigingen zijn. Zeker aangezien deze op geen enkel bewijs berusten (Als je deze wel hebt zou ik die enorm graag zien). Ik kan met een gerust geweten de volgende dingen zeggen:

1. Ik deel mijn telefoonnummer met niemand Grepolis-gerelateerd, ik hou gamen/support graag apart van mijn dagelijkse leven.
2. Ik doe niet aan vriendjespolitiek. Ik ben allereerst nog steeds iemand die ook gewoon dit spel graag speelt net zoals de meesten hier, dus ook ik heb alliantiegenoten en vrienden in het spel. Je mag dit navragen bij mensen in mijn buurt/alliantie, als er vragen i.v.m. support zaken aan mij gevraagd worden ga ik altijd gewoon doorverwijzen naar support en dan worden zij zoals elke andere speler geholpen, zonder voorkeur en meestal zelfs niet door mij persoonlijk.

Als support zien wij het hele plaatje als mensen elkaar beschuldigen, wat de spelers niet zien. Als we ingrijpen zijn we corrupt voor de ene partij, doen we dat niet dan zijn we corrupt voor de andere partij. Op het eind van de dag wil ik voor het gehele team spreken dat wij correcte beslissingen maken.

Gelieve dus te dimmen met (ongegronde) beschuldigingen in dit topic en al zeker niet het bovenstaande.

Met vriendelijke groet,
'Die guy van support'

Laatst bewerkt:

Screeny

Senior Gamemoderator
Forumleiding
Graag wil ik nog op bovenstaande aanvullen dat als er vermoedens zijn, dat deze dan via het supportsysteem kunnen worden gemeld met alle bewijzen. De community manager (Kroenuh) zal in dat geval de melding onderzoeken zodat eventueel maatregelen kunnen worden genomen.

Lijkt me nu weer tijd om on-topic te gaan en de het weer te hebben over top/flop allianties.

Er zijn bewijzen en dat weet je zelf ook je houd je nu gewoon van de domme The Exalted One, maar jullie houden elkaars handje boven het hoofd! Vind het echt te stom voor woorden terwijl je weet dat mensen je nummer hebben dit te ontkennen echt ziekelijk! Hou dan gewoon je mond!

Mij account word gebanned en ik krijg een waarschuwing omdat ik ENGELS praat, tegen iemand die geen Nederlands kan totaal onwettig en jullie lachen er gewoon om, want jullie mogen mij niet!

Terwijl er mensen zijn die met 1 whatsapp hun hele ban word opgegeven en dat was omdat die gene met meerdere accounts speelde en verschillende bots gebruikte en ook nog eens op advies van 1 van jullie een ip programma heeft zodat het ip adres niet te traceerbaar is en dat is te bewijzen maar jullie doen er niks mee, dus beter reageer je gewoon niet meer, lijkt mij het beste!

Support is echt niet meer wat het was en jullie eigen vrijwilligers eens goed door lichten doen jullie niet daarnaast word je support aanvraag gewoon gesloten als je wel dingen wil aangeven, dus hoe bedoel je er is geen bewijs!

KEURSLAGER DIE ZE EIGEN VLEES KEURD,.....

p,s Er zijn echt wel goeie en oprechte support mensen, maar ik weet 200 procent dat sommige van hun ook weten dat dit gaande is! Support is echt goed aan vernieuwing toe, maar omdat het vrijwilligers werk is gebeurd dat niet en nu verpesten sommigen van jullie ons spel wat we al jaren en jaren spelen!

Dit is echt het laatste wat ik ga zeggen want nu kan ik zelfs geen scheet meer laten,...…..

Artifex

Senior Gamemoderator
Forumleiding
Dames en heren,

Aller eerst een hele duidelijk en belangrijke mededeling voor jullie allemaal. Lees daarvoor mijn handtekening hieronder.

Dan nu het volgende. Vanaf heden worden er in dit topic allen nog maar on-topic reacties toegelaten. Alles dat niet met flop of top allianties te maken heeft wordt verwijderd. Mochten jullie je daar niet aan kunnen houden, dan zullen wij dit topic voor een cool-down periode sluiten.

Volgens mij zijn we een beetje van het doel van dit forum af gegaan. Dus hierbij mijn Top/Flop Ally:
Top: De Vandalen
Flop: Me, Myself and I (kusjes naar Silboy)

The Exalted One

Senior Forummoderator & Gamemoderator
Forumleiding
Support op hun best CENSUUR!
Dit is geen censuur, dit is simpelweg toepassen van de regels. Off-topic gaan is nog steeds tegen de regels. We hebben jullie jullie zegje laten doen in dit topic, wij (ik) hebben dat ook gedaan, gelieve nu terug on topic te gaan. Maak desnoods een apart topic aan in het correcte forumdeel om jullie beschuldigingen te plaatsen.

Laatst bewerkt:
Boehoehoe .

Flop nilfheim. Zijn Uber vaag met hun vreemde thee comité .waarvan ze zeggen dat het niet bestaat.
Top nilfheim. Het is gewoon knap hoe ze iedereen zo ver krijgen

Is niet de schuld van gg (was trouwens geen bg eerder NAP with benefits)

De alliantie is te snel gegroeid en werd geleid door spelers die daar niet klaar voor waren. Deze spelers besloten plots te stoppen en niemand kon dat gat vullen. Het leiden van een top alliantie neemt veel tijd in beslag, velen beseffen dat pas wanneer ze zich in een dergelijke positie bevinden.

Still, thx mayorfluffy, you did well

Inactieve leiders zal het niet zijn gezien ik nog steeds top 10 sta, structuur nja we hebben geen leden gedwongen os te leggen in specifieke steden. Maar goed er was een clusterplan met prio's dus het was duidelijk welke steden belangrijk waren. Geen doorzettingsvermogen, zeker dat was ver te zoeken. Dan wil ik er nog wel 1 toevoegen: Spelers die problemen maakten zonder dat er problemen waren.

moet je nagaan, top 10 en het een week idd het fftjes irl wat drukker hebben. Volgens mij was jij degene die zei dat er geen cluster plan was.

nee ik zei dat niemand vn de leiding initiatief nam.
Jij vindt dat het de schuld is van de leden dat GG uit elkaar is gevallen, dat is heel makkelijk natuurlijk.

@bizzmaster, als je echt een waarschuwing hebt gekregen voor het praten van Engels, is dat in mijn opinie al een bewijs op zich dat de support bepaalde mensen voortrekt. Er staat namelijk nergens in de regels NOCH de algemene voorwaarden dat het verboden is een taal anders dan Nederlands te praten. Blijkbaar verzint de support dan eigen regels om spelers te straffen die ze niet mogen, ik zou als ik jou was met de desbetreffende support aanvraag naar Kroenuh gaan.

On topic: top: De hoge raad

Top: TERRA DACORUM, ben erg onder de indruk dat met zoveel niet nederlands sprekende mensen er nog steeds een hele alliantie staat.

Flop: TERRA DACORUM. Enige kolo's die ik ze zie leggen zijn moraal. Maar zullen vast ergens anders druk bezig zijn denk ik dan

Top: TERRA DACORUM, ben erg onder de indruk dat met zoveel niet nederlands sprekende mensen er nog steeds een hele alliantie staat.

Flop: TERRA DACORUM. Enige kolo's die ik ze zie leggen zijn moraal. Maar zullen vast ergens anders druk bezig zijn denk ik dan
Moraal kolo of moraal spelers? Als de TOP 3 samen speelt tegen de rang4?
Niet huilen dan, maar lekker op het moraal vliegen.