• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top/Flop Alliantie

Ben wel erg benieuwd waarom jij denkt dat de TOP 3 tegen jullie samen zou werken?
Heb toch maar even m'n fora gecheckt, staat echt niks van smurfen hoor....

Ghehhe Terra is sws flop, krijgen nog geen kolo langs predeff.
bedankt voor de GP vandaag, weet dat ik veilig kan werken Xd
Maarja, ohana haar zelfverheerlijking is wel sexy as f*ck, al die rapportjes die ze ongevraagd naar mensen rondstuurt XD

Ghehhe Terra is sws flop, krijgen nog geen kolo langs predeff.
bedankt voor de GP vandaag, weet dat ik veilig kan werken Xd
Maarja, ohana haar zelfverheerlijking is wel sexy as f*ck, al die rapportjes die ze ongevraagd naar mensen rondstuurt XD
Jij stopt 1 kolo van een terra lid en denkt je heel terra hebt gestopt...

Top The Reunion en TERRA DACORUM

De Smurfen zijn weer wat van hun soldaatjes verloren vandaag met hun moraal kolo bij me.

Edit: Flop De smurven bende, blijkbaar niet veel animo als er een kolo terug gelegd wordt.

Laatst bewerkt:
Jij stopt 1 kolo van een terra lid en denkt je heel terra hebt gestopt...

Top The Reunion en TERRA DACORUM

De Smurfen zijn weer wat van hun soldaatjes verloren vandaag met hun moraal kolo bij me.

Edit: Flop De smurven bende, blijkbaar niet veel animo als er een kolo terug gelegd wordt.
Hahaha doe normaal mens, ik zei gewoon dat ik kolo van 1 speler gestopt heb. En jij zat de hele tijd op te scheppen over hoe slim jullie wel niet zijn bij Terra. Maar ondertussen krijgen jullie geen kolo bij iemand die een ban heeft, en die alleen wat predeff had van mij (terwijl ik aan het werk was en de def dus nooit op tijd had kunnen aanvullen). Zo blind aanvallen en doodlopen vind ik een beetje jammer, of in ieder geval verre van slim. Maar ik wil je in ieder geval bedanken dat je ervoor zorgt dat ik dit spel gratis kan spelen ohana :)

Hahaha doe normaal mens, ik zei gewoon dat ik kolo van 1 speler gestopt heb. En jij zat de hele tijd op te scheppen over hoe slim jullie wel niet zijn bij Terra. Maar ondertussen krijgen jullie geen kolo bij iemand die een ban heeft, en die alleen wat predeff had van mij (terwijl ik aan het werk was en de def dus nooit op tijd had kunnen aanvullen). Zo blind aanvallen en doodlopen vind ik een beetje jammer, of in ieder geval verre van slim. Maar ik wil je in ieder geval bedanken dat je ervoor zorgt dat ik dit spel gratis kan spelen ohana :)
Je spreekt altijd de term ''jullie'' alsof wij ons gaan bezig houden met een trio spelers die op deze wereld geen bedreiging is voor de overwinning. Een paar aanvallen afslaan door blind ondersteuning bij iemand te leggen. Heb je ook wel een kolonisatie schip op je muur gehad dan? Of zijn het allemaal loze woorden om je zelf wat hoger te doen voorkomen dan je bent? Want de overnames deze ochtend in de spookjes van jullie zijn er anders ook wel allemaal uit geknald door leden van terra.

Dus kruip nu maar terug vanonder de steen dat je gekomen bent. (Gratis laat me niet lachen)
En trouwens voor iemand die geen tijd had of weinig tijd, kwam je wel bij mij vragen om hulp.

Dus Flop: Bangbros
''Met 3 alles afslaan, maar wel hulp vragen"

Top voor de 'De Smurfen'
De oorlog is begonnen met geven en nemen.

Moraal overnames in beide kampen, grote geplande aanvallen, leuke acties.

Jammer van de nachtelijke TTA's door 1 van jullie naar mij! Maar goed, nog die onzin weg en het is een eindstrijd.

Geen klachten en haat als je terug een TTA krijgt, want ja die doe ik.

Flop: (eum) Deus Vult
Laten hun steden verloren gaan met smoesjes dat het moraal overnames zijn, maar gebruiken zelf moraal overnames.

Top voor de 'De Smurfen'
De oorlog is begonnen met geven en nemen.

Moraal overnames in beide kampen, grote geplande aanvallen, leuke acties.

Jammer van de nachtelijke TTA's door 1 van jullie naar mij! Maar goed, nog die onzin weg en het is een eindstrijd.

Geen klachten en haat als je terug een TTA krijgt, want ja die doe ik.

Flop: (eum) Deus Vult
Laten hun steden verloren gaan met smoesjes dat het moraal overnames zijn, maar gebruiken zelf moraal overnames.
Maar... ik zit ook bij Deus Vult...

(Flop the 8 year old army, grow up!)

top: -BM-, bestaat lang en bestaat uit sterke spelers die er steeds op losknallen

Flop: deus veult "moRaaLKolO's vRagEn oOk sKilL"

Ik heb met enkele van jullie wat berichten gehad, deze vond ik grappig.
  • -bm- : wij gaan fuseren met deus en hebben hier een goed plan voor! Er zullen tegen eind juli zeker 20 IO’s zijn !
    deus : wat fuseren ? Wat is dat ? Een stadsnaam van trotseerbeer ? Nog nooit van gehoord

Ze hebben een oplossingen gevonden bij deus vult: 1 dag niet online en je wordt overgenomen. Gezellige bende moet het daar zijn

Ze hebben een oplossingen gevonden bij deus vult: 1 dag niet online en je wordt overgenomen. Gezellige bende moet het daar zijn
Ik zie dat je dit forum bijzonder interessant en ook nogal wat te zeggen hebt. Dat is goed!
Maar laten we niet vergeten dat je wel veel aanneemt voor een moraalspeler die tot nu alleen nog maar steden van zijn wing heeft kunnen pakken ;)

Maar daarnaast.
Top: Deus Vult (je hoeft alleen maar naar het midden van de wereld te kijken om te zien waarom)
Flop: Wasbeertjes (Silboy speelt daar)

Ik heb met enkele van jullie wat berichten gehad, deze vond ik grappig.
  • -bm- : wij gaan fuseren met deus en hebben hier een goed plan voor! Er zullen tegen eind juli zeker 20 IO’s zijn !
    deus : wat fuseren ? Wat is dat ? Een stadsnaam van trotseerbeer ? Nog nooit van gehoord
Ik weet niet van wie jij dit hebt gehoord maar ik denk niet dat die persoon echt oplet op het forum.
Heb daarna ook nog even aan TD gevraagt of ze ook gaan fuseren, kreeg alleen wat roemeens gebrabbel terug ;)

Ik zie dat je dit forum bijzonder interessant en ook nogal wat te zeggen hebt. Dat is goed!
Maar laten we niet vergeten dat je wel veel aanneemt voor een moraalspeler die tot nu alleen nog maar steden van zijn wing heeft kunnen pakken ;)

Maar daarnaast.
Top: Deus Vult (je hoeft alleen maar naar het midden van de wereld te kijken om te zien waarom)
Ik kijk naar het midden?
Ik ben de grootste speler van alle oceanen in de zelfde oceaan.
Krijg ik nu een sticker?

Maar daarnaast.
Leg mij maar eens uit hoe ik een moraalspeler kan zijn xxx