1. Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

Top/Flop Alliantie

Discussie in 'Wereld Cythera' gestart door Gundimus, 26. feb 2019.

1. OHANA2019

OHANA2019

Vals en moraal en zelf Goud pompen als een gek om toch maar iets te veroveren, ga maar je maand salaris in dit spel uitgeven, wij gaan met dat geld wel leukere dingen doen. Succes met je titel, ook al is niets waard. Je hebt geen stijl, je speelt als een noob. En zal dat altijd blijven. ;)

2. SleepyDancer

SleepyDancer

Winged heeft gesproken

met normale grammaticaal correcte Nederlandse zinnen en degelijke inhoud.

3. WingedHussar

WingedHussar

Zet je dubbel accounts met moraal en goud gebruik nou in dezelfde categorie?
    Zoals bosskiller hierboven zegt jij gebruikt zelf bakken met goud.
    Als je geld uitgeeft aan een spelletje is het logisch dat je een voordeel krijgt, tegenover de mensen die dat niet doen? Zo werkt de grote mensen wereld meisje.

Deze is wel goed uitgekomen trouwens:

" Mijn voorspelling voor het winnen van de wereld.
    1 TERRA DACORUM

2 Rolstoel To Heaven
    3 Absens Carens "

4. Paul119

Paul119

Lol Ohana blamed mij dat ik wat slingers voor een backsnipe afkoop terwijl ze direct een nieuwe kolo afkoopt, meerdere keren een muur afkoopt en er waarschijnlijk talloze meerdere voorbeelden zijn.

5. OHANA2019

OHANA2019

Spelers hebben geen zin in 2de plaats, heb je toch niets aan. Ik wilde door vechten en doe ik ook, maar als er 4 beslissen de VM in te drukken of willen gaan genieten vanaf nu van het mooie weer en Grepolis het laatste is van hun zorgen. Dan houd het op, daarom ben ik solo. Vind het spijtig dat enkele daar gewoon de brui er aan geven. Maar goed, jullie hebben gewonnen. De wereld heeft het jullie gegund, de spelers die het meest over gehopt zijn van alliantie naar alliantie, (niet allemaal) winnen de wereld. Mooi en tacties gespeeld wat betreft om te winnen.
    En je hebt gelijk Terra heeft het niet zo strategisch gespeeld naar samenwerkingen toe, maar we hebben wel maanden plezier gehad, en dat is wat het meest belangrijk is. Kijk naar het terra cluster, en kijk naar jullie cluster? Terra is er nog he, alleen gaan ze dus niet meer de strijd aan. Denk er wel nog paar overnames doen, maar de meeste gaan VM. Jammer want ik wouw met enkele R spelers zeker nog strijden, ben niet zoon type speler die zou overlopen als het even tegen zit. Maar als iedereen afhaakt, dan is het klaar.

Succes verder, als je gp wil dumpen ik zie je kolo's wel komen e. :)))))))))

6. TheBossKiller

TheBossKiller

Als je leiding banned is voor cheaten helpt ook niet mee inderdaad

SleepyDancer, remi en Diddi Magmotar vinden dit leuk.
  7. WingedHussar

WingedHussar

De enige redelijk serieuze poging van mij die je gestopt hebt heb je gekilled met een erinyen stad (uit event, mevrouw ik gebruik geen goud) die je had verstopt in de stad van dubbel account van adrian, chappeau!

8. OHANA2019

OHANA2019

Niets met cheaten te maken, anders krijg je aanval ban, gaat om familie leden die als moraal speler speelde
    . En door zijn VM actief te hebben, wij elkaar op bezoek gaan en blijkbaar dan toch de regels schenden terwijl je in VM zit. Dus als ik grepolis speel in belgie, en jij in nederland, ik zet VM op. Kom bij jouw op bezoek. Een ban? Onlogisch. Speelt maanden beide goed, de eind strijd komt er aan en nu plots update's die de R spelers er uit halen voor een ganse dag bijna, en plots ban. Deze wereld lijkt wel hollywood.

Alles in toneel gezeT.

Waarom bannen ze jouw niet met je 2 dump acc?
    Hollywood gamer,

9. WingedHussar

WingedHussar

Waarom blijf je doorgaan met liegen, het is gewoon het dubbel account van adrian.
    Hoe moeilijk is het om 1x niet van alles bij elkaar te liegen en gewoon de waarheid te vertellen?

10. Paul119

Paul119

Ja want een niet aanvals ban krijg je natuurlijk voor eerlijk spelen.
    Daarbuiten wel heel toevallig dat dat familielid ook Adrian heet

Diddi Magmotar vindt dit leuk.
  11. TheBossKiller

TheBossKiller

panthro is niet mijn dump account. Was gewoon een speler die van troepen/steden af wou. Remi is ook geen account van mij en wilde zijn steden ombouwen. Al met al had ik alsnog 1 miljoen gp verdiend ZONDER dumps dit weekend.

12. OHANA2019

OHANA2019

Jullie weten het beter, maar waarom is die dan niet gebannen geweest maanden geleden? En waarom tta beide spelers me dan in de ochtend om ondersteuning.... Enz enz... Nu jullie hebben nooit geen regels geschonden nooit een ban gehad, het spelletje is altijd zonder regels geschonden gespeeld door jullie. Haha, wie dat geloofd, moet zeker nog starten op deze wereld.

13. Paul119

Paul119

Dus als je pas laat gepakt bent betekent het dus dat je onschuldig bent?

Diddi Magmotar vindt dit leuk.
  14. Diddi Magmotar

Diddi Magmotar

hij heeft tenminste een salaris om uit te geven. Dat ken jij niet zeggen whahaha

15. remi

remi

Wat grappig dat ze nou echt denkt dat ik een multiaccount ben van je. Ohana, als je het niet weet ga dan niet hier slap zitten lullen.

16. TheBossKiller

TheBossKiller

Heb een nieuw dump account!

NightFurious vindt dit leuk.
  17. rednosereindeer

rednosereindeer

ik denk dat moeders haar niet meer wou sponsoren. uitkering was op denk ik :)

18. OHANA2019

OHANA2019

Noob kolo's, en noob aanvallen. ;) Ga lekker eens een eigen acc bespelen, groter dan paar steden kom je toch niet naast me.

19. Nukethat

Nukethat

Je bent dan ook wel heel goed in klikken en wachten.

20. Adrian Asah

Adrian Asah

flop rth
    top absens

Terug Naar Boven