• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top/Flop allianties

The Lemon

Gast
Hallo,

Deze was er nog niet,

Dus ga u gang;

Flop;
Rising Unicorn bg aanvraag zonder bericht.
En wtf waarom bg ;D

Oppermuts

Gast
Alle allianties die een aannamebeleid hebben per regio.... die hebben de bedoeling van de wereld niet zo goed begrepen verwacht ik. Er is geen enkele reden te bedenken om je op 1 regio te richten. Domineer alle oceanen en ben de bikkels van de wereld!

The Lemon

Gast
Alle allianties die een aannamebeleid hebben per regio.... die hebben de bedoeling van de wereld niet zo goed begrepen verwacht ik. Er is geen enkele reden te bedenken om je op 1 regio te richten. Domineer alle oceanen en ben de bikkels van de wereld!

Ja als je er 1 maal bent blijf je er op deze wereld :p

DeletedUser18658

Gast
ja juist,
jullie beweren nog geen 12 uur na de start dat een alliantie top is......................
en hoe kan een alliantie top zijn? je kan elkaar niet eens veroveren dus waarvoor dient een alliantie? voor de kroeg?

DeletedUser17675

Gast
ik dacht al wanneer gaat iemand dit topic eens aanmaken.

Ehm Flop: Zo'n beetje alle allianties die invites sturen zonder bericht en pfoe dat zijn er toch wel een hoopie x)

Oppermuts

Gast
ik dacht al wanneer gaat iemand dit topic eens aanmaken.

Ehm Flop: Zo'n beetje alle allianties die invites sturen zonder bericht en pfoe dat zijn er toch wel een hoopie x)

7 uitnodigingen ontvangen tot nu toe.

Slechts 2 PM's waarvan 1 de uitnodiging zoals het betaamd nog niet tevoren stuurde!

Dat zijn dan alvast 6 faalally's volgens PuppetMaster!

DeletedUser12160

Gast
Recta Vere en United Pirates doen het met het gemiddelde het best. Ik denk dat deze allianties het het beste gaan doen. Ook al zijn ze nog niet erg hoog in ranglijst

Robin.K

Gast
Top: Recra Vere, United Pirates en Elan Heroes door het hoge puntengemiddelde.
Flop: is nu nog weinig over te zeggen.

HyperPiraat

Gast
Top: ConceQuence, zoals ik al voorspelde. Toch een goede groep spelers. Ook Elan Heroes en Recta Vera presteren beter dan ik verwacht had. Daarnaast zijn wijzelf natuurlijk ook de alliantie met het beste gemiddelde. :)

Flop: The Final Rush, ze zijn niet echt flop, maar ik had er wel meer van verwacht. De pre-made zag er goed uit. Ook de allianties die ons een fusieverzoek hebben gedaan nomineer ik hierbij voor flop. :p

Fistel

Gast
Flop : alle allianties die je zomaar hun uitnodigingen door de strot rammen (en dat zijn er verdorie veel)

Top : nog veel te vroeg om iets te zeggen - iedereen heeft nog maar één stadje

Jelgan

Gast
Top: ConceQuence, zoals ik al voorspelde. Toch een goede groep spelers. Ook Elan Heroes en Recta Vera presteren beter dan ik verwacht had. Daarnaast zijn wijzelf natuurlijk ook de alliantie met het beste gemiddelde. :)

Flop: The Final Rush, ze zijn niet echt flop, maar ik had er wel meer van verwacht. De pre-made zag er goed uit. Ook de allianties die ons een fusieverzoek hebben gedaan nomineer ik hierbij voor flop. :p

Ik doe m'n best :mad:! maar Real life blijft voorop staan bij mij ;).

Top: Recta Vera
Flop: --

Tybalt

Gast
kan nu nog niet echt zeggen wie top en wie flop is valt me wel op dat hier heel veel jongeren spelen. Ik zit nu in een ally en met mijn 42 jaar ben ik de oudste daar gemiddelde leeftijd in die ally ligt tussen de 12 en de 16 jaar. Is er nog op deze wereld een ally met een betere verhouding tussen jonge en oudere spelers?

Jelgan

Gast
kan nu nog niet echt zeggen wie top en wie flop is valt me wel op dat hier heel veel jongeren spelen. Ik zit nu in een ally en met mijn 42 jaar ben ik de oudste daar gemiddelde leeftijd in die ally ligt tussen de 12 en de 16 jaar. Is er nog op deze wereld een ally met een betere verhouding tussen jonge en oudere spelers?

Onze gemiddelde alliantie leeftijd ligt denk ik op +- 17 jaar,
inderdaad veel jonge spelers, dus een echt betere verhouding hebben we niet :p.
Ikzelf ben 17, en de oudst is 18 dacht ik bij ons :).

Flop: Infected Army

Bovenaan