• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top/Flop allianties

DeletedUser

Gast
kan nu nog niet echt zeggen wie top en wie flop is valt me wel op dat hier heel veel jongeren spelen. Ik zit nu in een ally en met mijn 42 jaar ben ik de oudste daar gemiddelde leeftijd in die ally ligt tussen de 12 en de 16 jaar. Is er nog op deze wereld een ally met een betere verhouding tussen jonge en oudere spelers?

zou ik ook wel willen vinden - ben zelf van bouwjaar 1964

DeletedUser

Gast
Top: Elan Heroes, Omdat: Ze zijn iedereen aan het in halen van de 100ste plaats xD
Flop: Knights Of Heaven, Omdat: Ze zijn massa en zijn alweer aan het dalen:p

DeletedUser

Gast
TOP: Elan Heroes

Verder vind ik Knights of Heaven redelijk FLOP wegens het hoge ledenaantal met daarbij al een wing... :mad:

DeletedUser

Gast
Dat ik mijn eigen alliantie de beste vindt, is natuurlijk logisch. Dat ben ik gewend van Achilles en Epsilon waar we fier bovenaan staan!

Ik doelde eigenlijk op de vraag of er gebalanceerde allianties waren w.b.t. de leeftijden van de leden. Dat zijn wij namelijk wel. Het enige wat wij gemeen hebben is dat we allemaal van aanvallen houden. Van de top 7 aanvallers op dit moment zijn er 5 van Elan Heroes. Dat zegt mij persoonlijk meer dan de totale punten van allianties.

DeletedUser12247

Gast
hey secrit ben het sevent1980

dus we gaan lekker knallen
of samen strijden

DeletedUser

Gast
Dat ik mijn eigen alliantie de beste vindt, is natuurlijk logisch. Dat ben ik gewend van Achilles en Epsilon waar we fier bovenaan staan!

Ik doelde eigenlijk op de vraag of er gebalanceerde allianties waren w.b.t. de leeftijden van de leden. Dat zijn wij namelijk wel. Het enige wat wij gemeen hebben is dat we allemaal van aanvallen houden. Van de top 7 aanvallers op dit moment zijn er 5 van Elan Heroes. Dat zegt mij persoonlijk meer dan de totale punten van allianties.

Ik begrijp dat je je alliantie mss wel de beste kan vinden, maar dan plaats je zoiets niet op het forum ...
Het enige wat ik van je lees de laatste tijd is pure zelfverheerlijking in welke vorm dan ook :mad:

Daarbij is een gebalanceerde leeftijd toch wel een van de minst belangrijke dingen in een alliantie.
Gemiddelde leeftijd is liefst zo hoog mogelijk maar er zijn meer dan genoeg jonkies die het even goed kunnen.

DeletedUser14052

Gast
Ik begrijp dat je je alliantie mss wel de beste kan vinden, maar dan plaats je zoiets niet op het forum ...
Het enige wat ik van je lees de laatste tijd is pure zelfverheerlijking in welke vorm dan ook :mad:

Daarbij is een gebalanceerde leeftijd toch wel een van de minst belangrijke dingen in een alliantie.
Gemiddelde leeftijd is liefst zo hoog mogelijk maar er zijn meer dan genoeg jonkies die het even goed kunnen.
Ben ik het mee eens ik ben 15 en die het beter dan spelers die een hogere leeftijd hebben

DeletedUser

Gast
Leeftijd boeits niets vind ik :D Kijk ik ben 11 en stond 1ste als aanvaller, nu 4e ;)

DeletedUser

Gast
flop ally's :

alliantie's die oorspronkelijk ontstaan uit de krijgerswerelden, die hier nu even de 'big boy' uit gaan hangen.

DeletedUser

Gast

herken cynisme waar gebruikt !!!

Bovenaan