DeletedUser14052
Gast
Lukt hem niet ik sta al eersteLol als je dat volhoud ben je pro![]()

Lukt hem niet ik sta al eersteLol als je dat volhoud ben je pro![]()
EH=nub, wie gaat er nu zo vroeg al zoveel aanvallen, dat heeft geen zin. Bouw je stadje eerst eens fatsoenlijk uit en verover dat 5e/6e boerendorpje, daar haal je veel meer GS uit voor spelers die zoveel online zijn. Is precies zoals op Chi, LP werd gedacht enorm goed te zijn met aanvalspunten maar je hebt er helemaal niks aan omdat je troepen verliest en minder GS ophaalt dan dat je verliest aan troepen.
EH=nub, wie gaat er nu zo vroeg al zoveel aanvallen, dat heeft geen zin. Bouw je stadje eerst eens fatsoenlijk uit en verover dat 5e/6e boerendorpje, daar haal je veel meer GS uit voor spelers die zoveel online zijn. Is precies zoals op Chi, LP werd gedacht enorm goed te zijn met aanvalspunten maar je hebt er helemaal niks aan omdat je troepen verliest en minder GS ophaalt dan dat je verliest aan troepen.
Semmie,
Hyperborea is echt de ideale wereld dan voor jou. Vooral nooit aanvallen, alleen maar boerendorpen farmen. En dan zonder ooit een andere speler lastig gevallen te hebben heerlijk stichten op een ander eiland, of een spookje veroveren.
Tsja... voor mij is de vraag hoe zinvol het is om je stad fatsoenlijk uit te bouwen... Wat is het nut van een volledig uitgebouwde stad? Is dat zodat je dan kunt gaan aanvallen? Nee toch, want dat kan met een kleine stad ook al.
En semmieee lege steden farm je net zo lekker als boerendorpjes.
Waarmee ik maar wil zeggen dat je het spelletje op verschillende manieren kunt spelen. Wij hebben bij Elan al vanaf het begin de doelstelling gehad lekker te knallen.
Wij gaan voor dat doel. En tot nu toe behalen we het ook nog.
Dus we doen wat we wilden doen. Je kunt dat zinloos vinden. Maar ik vind het behalen van doelen juist wel zinvol!
Om je betoog verder onderuit te halen deze twee afbeeldingen
![]()
en
![]()
Grepolis is een oorlogs spel vergeet dat niet, het is niet bob de bouwenJa? Iddfarmen kwam veel opleveren, maar voor iemand als jij die je dat toch niet, jij bent zoveel online, verover dat 5e en 6e dorpje! Daar groei je veel sneller van.
Ennuh hoezo een wereld voor mij? Idd op kappa ben ik weinig aanvallend geweest maar dat was ook mijn eerste wereld, inmiddels is dat veranderd.