• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top/Flop allianties

DeletedUser

Gast
Top: Elan Heroes (en niet omdat ik erin zit :p)

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12160

Gast
Qua aanvallers punten doet Elan Heroes het goed.
Qua ranking United Pirates met verreweg het hoogste gemiddelde

DeletedUser11295

Gast
EH=nub, wie gaat er nu zo vroeg al zoveel aanvallen, dat heeft geen zin. Bouw je stadje eerst eens fatsoenlijk uit en verover dat 5e/6e boerendorpje, daar haal je veel meer GS uit voor spelers die zoveel online zijn. Is precies zoals op Chi, LP werd gedacht enorm goed te zijn met aanvalspunten maar je hebt er helemaal niks aan omdat je troepen verliest en minder GS ophaalt dan dat je verliest aan troepen.

DeletedUser12160

Gast
EH=nub, wie gaat er nu zo vroeg al zoveel aanvallen, dat heeft geen zin. Bouw je stadje eerst eens fatsoenlijk uit en verover dat 5e/6e boerendorpje, daar haal je veel meer GS uit voor spelers die zoveel online zijn. Is precies zoals op Chi, LP werd gedacht enorm goed te zijn met aanvalspunten maar je hebt er helemaal niks aan omdat je troepen verliest en minder GS ophaalt dan dat je verliest aan troepen.

LP was op Phi ;) Chi is er nog niet.
Verder ben ik het wel met je eens

DeletedUser11295

Gast
Bedoel ik ook op Phi XD. Lijkt ook zoveel op Phi. Anyways, we zien over een maandje wel wie de beste alliantie is.

DeletedUser

Gast

Semmie,

Hyperborea is echt de ideale wereld dan voor jou. Vooral nooit aanvallen, alleen maar boerendorpen farmen. En dan zonder ooit een andere speler lastig gevallen te hebben heerlijk stichten op een ander eiland, of een spookje veroveren.

Tsja... voor mij is de vraag hoe zinvol het is om je stad fatsoenlijk uit te bouwen... Wat is het nut van een volledig uitgebouwde stad? Is dat zodat je dan kunt gaan aanvallen? Nee toch, want dat kan met een kleine stad ook al.

En semmieee lege steden farm je net zo lekker als boerendorpjes.

Waarmee ik maar wil zeggen dat je het spelletje op verschillende manieren kunt spelen. Wij hebben bij Elan al vanaf het begin de doelstelling gehad lekker te knallen.
Wij gaan voor dat doel. En tot nu toe behalen we het ook nog.

Dus we doen wat we wilden doen. Je kunt dat zinloos vinden. Maar ik vind het behalen van doelen juist wel zinvol!

Om je betoog verder onderuit te halen deze twee afbeeldingen

3498e4k.jpg

en

2w4irmw.jpg

DeletedUser11295

Gast
Ja? Iddfarmen kwam veel opleveren, maar voor iemand als jij die je dat toch niet, jij bent zoveel online, verover dat 5e en 6e dorpje! Daar groei je veel sneller van.

Ennuh hoezo een wereld voor mij? Idd op kappa ben ik weinig aanvallend geweest maar dat was ook mijn eerste wereld, inmiddels is dat veranderd.

DeletedUser

Gast
Ha Semmie,

leuk om te horen dat ook het aanvallen tegenwoordig leuk vind. Wat ik bedoel te zeggen is, dat er grenzen zitten aan de groei. net als iedereen heb ik ook mijn bouwrij continue vol. Echter niet met zinloze bouwopdrachten. Ik heb nog genoeg GS over om mijn troepen van te bouwen. Wanneer er weer een lever van 9,5 uur gebouwd wordt. Kan er ondertussen in de kazerne best wel wat gebeuren. In het begin groeide ik enorm in punten en stond ik regelmatig in de top 10.

Die top 10 was geen doel. Het was een gevolg van de manier van groeien die ik gekozen had. En die was gericht op het alliantiedoel. Dus aanvalllend spel.

En maak je maar geen zorgen over de hoeveelheid dorpjes en de levels daarvan... Mocht je een speler kunnen vinden die op mijn eiland zit, zal die je zo de boerendorpjes aan kunnen wijzen die ik bezit ;)

DeletedUser

Gast
Semmie,

Hyperborea is echt de ideale wereld dan voor jou. Vooral nooit aanvallen, alleen maar boerendorpen farmen. En dan zonder ooit een andere speler lastig gevallen te hebben heerlijk stichten op een ander eiland, of een spookje veroveren.

Tsja... voor mij is de vraag hoe zinvol het is om je stad fatsoenlijk uit te bouwen... Wat is het nut van een volledig uitgebouwde stad? Is dat zodat je dan kunt gaan aanvallen? Nee toch, want dat kan met een kleine stad ook al.

En semmieee lege steden farm je net zo lekker als boerendorpjes.

Waarmee ik maar wil zeggen dat je het spelletje op verschillende manieren kunt spelen. Wij hebben bij Elan al vanaf het begin de doelstelling gehad lekker te knallen.
Wij gaan voor dat doel. En tot nu toe behalen we het ook nog.

Dus we doen wat we wilden doen. Je kunt dat zinloos vinden. Maar ik vind het behalen van doelen juist wel zinvol!

Om je betoog verder onderuit te halen deze twee afbeeldingen

3498e4k.jpg

en

2w4irmw.jpg

Elan Heroes is gewoon TOP, tot nu toe dan :D Maar knap om al zoveel aanvalspunten te hebben, ben benieuwd of jullie het ook lang kunnen uithouden, wat ik hierover denk... ja, dat kunnen jullie. ;)

DeletedUser14052

Gast
Ja? Iddfarmen kwam veel opleveren, maar voor iemand als jij die je dat toch niet, jij bent zoveel online, verover dat 5e en 6e dorpje! Daar groei je veel sneller van.

Ennuh hoezo een wereld voor mij? Idd op kappa ben ik weinig aanvallend geweest maar dat was ook mijn eerste wereld, inmiddels is dat veranderd.
Grepolis is een oorlogs spel vergeet dat niet, het is niet bob de bouwen ;)
Vergeleken met andere alliantie's doen wij het in alle overzichten zeer goed, ons gemiddelde is een van de hoogste en in aanvallen ook, velen van ons hebben hun 5e en 6e boerendorpen al, en ook nog steden farmen levert 2/3 X zo veel gs op dan die boerendorpen/

DeletedUser10567

Gast
De topallianties van 't moment zijn naar mijn mening:
Recta Vere, Elan Heroes en United Pirates. Stuk voor stuk allianties met grootmachten erin, die meedoen in de aanval en een prachtig puntengemiddelde hebben.

DeletedUser14052

Gast
Ik vind ook al zit ik er zelf in Elan Heroes het beste in aanvallen in de top 10 aanvallers staan er 6 van ons:
1 Secrit007 Elan Heroes 387
2 AchillesG Elan Heroes 243
3 killer6nl Gladiator 209
4 Zwattuh Piraat United Pirates 192
5 pjt1 The Final Rush 192
6 The Terrible Solidarity 176
7 kirbyvv Elan Heroes 160
8 Fightertj Elan Heroes 155
9 king 11 Elan Heroes 142
10 raredude Elan Heroes 133

1 Elan Heroes 2339

En in het algemene klassement United Pirates

DeletedUser

Gast
Topallianties met daarin voor mij ook zichtbare toppers zijn de allianties Elan Heroes, United Pirates en op dit moment zie ik ook Recta Vere wel als een alliantie met potentieel gezien de spelers die daarin zitten.

Daarnaast wil ik toch ook een lans breken voor onze ally, die weliswaar in de basis een sterk contingent Iota CQ gangers heeft, maar daarnaast ook een heel stel nieuwelingen. Dat we diverse leden middels tips en hulp zullen bijstaan werpt nu al zijn vruchten af.
ConseQuence staat nu 4e in het klassement, 2e op de aanvallersranglijst en heeft binnen de top 20 van allianties het op 2 na hoogste gemiddelde.

De structuur zoals die ook op Iota werd neergelegd begint nu ook hier vorm te krijgen en wij zullen proberen een stevige positie in te nemen op alle ranglijsten.

DeletedUser12169

Gast
Ik zoek nog wat leden, misschien wordt mijn ally dan ook nog top :p

iemand interesse? :)

Bovenaan