• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top/Flop allianties

DeletedUser10567

Gast
Om er maar weer leven in te blazen:

Een alliantie die de titel 'top' waardig is, behoort aan de alliantie Cowboy and Aliens. Zelfs met een laag ledenaantal zien we ze toch nog overal in de top terugkomen, en natuurlijk hebben ze een prachtig punten-gemiddelde.

DeletedUser

Gast
Top: ConseQuence, is nr. 2 en staat hoog boven aan bij de krijgers alliantie ranglijst. Heeft ook een goed puntengemiddelde.

DeletedUser10567

Gast
Top: ConseQuence, is nr. 2 en staat hoog boven aan bij de krijgers alliantie ranglijst. Heeft ook een goed puntengemiddelde.

Ja, maar als je hen bijvoorbeeld met mijn alliantie gaat vergelijken (United Pirates) hebben wij naar verhouding per speler meer gevechts- punten. Dus dat is ook geen goed oogpunt om te kijken naar de kwaliteiten. Toch vind ik dat ze wel degelijk bij de top horen ;)

DeletedUser13380

Gast
TFR komt terug, eindelijk.

Binnenkort kunnen jullie ons er misschien al wel terug bij verwachten! :p

DeletedUser19577

Gast
Heb eigenlijk een vraag over de wereld...Wat is er nu leuk aan, als je kunt oorlog voeren zonder enig resultaat, overnames?

DeletedUser13380

Gast
Als er een grotere speler stopt, is het FIGHT om de spooksteden :p
En het is leuk, rustig aan. Niet al te no-liferig. Je weet wel. Geen goud nodig e.d. Is wel leuk, vooral voor tussendoor ;)

DeletedUser19651

Gast
Ik ook gwn elke dag ff inloggen en wat aan klikken.

Voelt wel raar dat ik blij moet zijn dat ik een stad heb gesticht:rolleyes:

DeletedUser13380

Gast
Strijd om een spookstad, lol.
Iig, wat vinden jullie van TfR? (Goede onderbouwing aub!)

DeletedUser18143

Gast
Matige alliantie met een matig puntengemiddelde, niet erg opvallend... Maarja, wat verwacht je ook van Hyperborea...

Armand0

Manticore
Ken maar 2 absolute top allianties op deze wereld: Concequence en Morag Tong... In het kort:

Consequence lijkt geen hulp van andere allianties nodig te hebben en doet alles zelf (verdedigen, stacken, spreukjes). Wat wel zwakjes is is dat ze alles proberen op te lossen met spreukjes. Val je ze aan, krijg je spreukjes. Troepen inzetten bestaat (aanvallend) niet voor CQ.

Morag Tong doet dat wel; aanvallen als je hun aanvalt. Minpunt is dat ze nogal wat BG's hebben en die ook inschakelen, op een wereld als deze BG's hebben, en nodig hebben roept toch wat vraagtekens op. MT beschikt overigens over (veel) meer def dan CQ naar mijn bevindingen.

Kortom, beiden top allianties!:)

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Flop: Final Rush.
Sorry sanoj, ik vind het heel nobel van je dat je mensen die net nieuw zijn rekruteert, maar als ze zooo inactief zijn? xD
(Niet dat UP zo actief is maar toch xD)
3338sa0.jpg

Bovenaan