• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top/Flop allianties

DeletedUser

Gast
Ik denk dat alle allianties op Hyperborea noch top noch flop zijn. Ik zie er namelijk het nut niet van in van een alliantie.

Het is toch ieder voor zich dus ff reclame maken voor mijn eigen "alliantie" (noem het maar praatcafé):

The Shadow Conspiracy,

Deze alliantie is vrij voor iedereen. Wil je erbij dan stuur je een bericht naar Ridderwillem.

Wat is het doel van deze alliantie?
Plezier maken

Zoek je een alliantie waar je geen verplichtingen hebt en je dus kan doen wat je wil dan ben je hier aan het juiste adres.
Geen leiding, geen verplichtingen, enkel leuke gesprekken en veel plezier!

Zo, de boodschap is duidelijk lijkt me. Wil je erbij mail me ingame dan maar. Enkel voor mensen die plezier willen maken :p
Bijkomende info: Momenteel ben ik nog het enige lid dus veel plezier is er nog niet. (Einde van de week geen leden dan gaat de alliantie weg)

DeletedUser

Gast
Ik denk dat alle allianties op Hyperborea noch top noch flop zijn. Ik zie er namelijk het nut niet van in van een alliantie.

Aangezien mijn bijdrage aan dit spel grotendeels ouwehoeren op het allyforum is, is een leuke, actieve, en gezellige ally van levensbelang voor mij ;)
Voor de rest is het tenslotte alleen maar pixel troepjes maken en pixel stadjes veroveren...dat is op deze wereld net zo onzinnig als op de andere werelden ha,ha,ha

hey een mede tielenaar...flipje rulesssss

Hey!, gezellig, een mede Tielenaar :)

DeletedUser

Gast
Flop: Alle allianties van tussen de 0 en 1000 punten met 1 of 2 leden.

DeletedUser

Gast
TOP: geen enkele alliantie want een alliantie is hier totaal overbodig

Armand0

Manticore
Voor de gezelligheid dikkop
smiley_emoticons_winken4.gif

Armand0

Manticore
Top: Relax, 92.000 GP verdiend -zonder scherpie- aan het verdedigen van een overname van een alliantie lidje (moraal 30-33%, deels NB). Kosten: +/- 800 biremen, 175 triremen en 700 VS. De trir en bir waren er bijna doorheen, dus dan moet je wat
smiley_emoticons_hecheln.gif

417cf5dec5d14ee4814d2cf450b0595f.png

Bovenaan