• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top/Flop allianties

je hoeft geen 2e topic te openen in de hoop dat mensen hier wel je topflop dinges gaan doen
3 opmerkingen :
1. Sinds wanneer zijn allianties en spelers hetzelfde ?
2. Kan ik er wat aan doen dat bij de andere werelden die ik speelde er veel meer activiteit op het forum was.
3. Wat kom je hier doen als opstandspeler ? Behalve als je op belegering met muren speelt, maar dan ben je al helemaal noob.

Laatst bewerkt:
Stop nou eens met mensen te bekritiseren.

Uit onderzoek is aangetoond dat mensen zoals jij de held op internet proberen uithangen tegen anderen maar in het echt een kut leven hebben.

Als ik jou was zou ik echt eens met iemand gaan praten mss dat je leven dan wat rooskleuriger terug kan worden.

jouw reacties op het af spreken boekdelen.

Stop nou eens met mensen te bekritiseren.

Uit onderzoek is aangetoond dat mensen zoals jij de held op internet proberen uithangen tegen anderen maar in het echt een kut leven hebben.

Als ik jou was zou ik echt eens met iemand gaan praten mss dat je leven dan wat rooskleuriger terug kan worden.

jouw reacties op het af spreken boekdelen.
Voor jij je bek open trekt zou ik even nagaan waarom ik dat zeg.
Ik ken polatinus, dus dan zal hij er zeker niet offended over zijn...

Dus stop met je overal te moeien en zorg er eerst maar eens voor dat je irl alles op wieltjes laat lopen.