• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top/flop speler

hahaha N.U. Viel uit elkaar, schavuiten niet :p Schavuiten was sterk maar toch gaven jullie liever de winst aan jullie zo all beloved bondgenoot
N.U. uit elkaar gevallen? Denk dat je daar best zelf een hand in had hoe die alliantie uiteengevallen is. Maar goed, denk dat heel Myonia nu wel gezien heeft hoe je bent met dat hoppen.

Frappant ook dat je het blijkbaar telkens beter weet dan een oprichter wat er zich in Schavuiten afspeelde toen.

Na een interne audit was ik van mening dat Schavuiten echt niet meer het niveau haalde van voor de WW (op een paar spelers na) en dat de slagkracht totalitair niet voldoende ging zijn om solo op te gaan tegen zowel FSB & Fools daarbij ook niet te vergeten dat we zowel overal waren ingesloten door "vijandelijke allianties". (noord phoenix, zuid nikè, west samuraj, oost FSB)

En nogmaals voor de duidelijkheid, want begrijpend lezen is hier toch wel echt moeilijk voor bepaalde individuen merk ik. Schavuiten had al maanden niks met Alacatraz meer en anders dan Fools heeft Schavuiten nooit een volwaardige NAP gehad (of je moet die persoonlijke NAPjes met FSB'ers meetellen) en dat in tegenstelling tot andere allianties. Begint triest te worden dat je daar blijft aan volhouden.

Nu i.i.g. enorm veel success gewenst aan FSB om voor niks te spelen nog deze wereld. Dat siert hun wel.

Laatst bewerkt:
N.U. uit elkaar gevallen? Denk dat je daar best zelf een hand in had hoe die alliantie uiteengevallen is. Maar goed, denk dat heel Myonia nu wel gezien heeft hoe je bent met dat hoppen.

Frappant ook dat je het blijkbaar telkens beter weet dan een oprichter wat er zich in Schavuiten afspeelde toen.

Na een interne audit was ik van mening dat Schavuiten echt niet meer het niveau haalde van voor de WW (op een paar spelers na) en dat de slagkracht totalitair niet voldoende ging zijn om solo op te gaan tegen zowel FSB & Fools daarbij ook niet te vergeten dat we zowel overal waren ingesloten door "vijandelijke allianties". (noord phoenix, zuid nikè, west samuraj, oost FSB)

En nogmaals voor de duidelijkheid, want begrijpend lezen is hier toch wel echt moeilijk voor bepaalde individuen merk ik. Schavuiten had al maanden niks met Alacatraz meer en anders dan Fools heeft Schavuiten nooit een volwaardige NAP gehad (of je moet die persoonlijke NAPjes met FSB'ers meetellen) en dat in tegenstelling tot andere allianties. Begint triest te worden dat je daar blijft aan volhouden.

Nu i.i.g. enorm veel success gewenst aan FSB om voor niks te spelen nog deze wereld. Dat siert hun wel.
laten we eerlijk zijn.....dat getuigd inderdaad nog van enigszins een ruggengraat en is inderdaad te waarderen

kan me voorstellen, al die deff rondsturen naar opstanden gaat inderdaad wel ff tijd inzitten
Nee hoor, ben gewoon hier jullie een beetje aan het opstoken, jullie gaan op alles in, dat is het leuke :p

wacht moet je deze dan zien, die goede schavuiten die eerst hun ww's overgeven aan fools en dan elkaar gaan aanvallen omdat ze ons niet willen?/durven?/kunnen? aanvallen en daarna spook gaan XDDDDDDDD Dat is het niveau spelers dat bovenaan in de krijgerslijst staat (besides el rojo, ray, roda, no time to regret/rudenoxious)

jij zou zo een vriend van jimmy (ruler) kunnen zijn, hoog van jezelf zijn en bij een tegen bewijs alles afwimpelen met excuses of andere onderwerpen

jij zou zo een vriend van jimmy (ruler) kunnen zijn, hoog van jezelf zijn en bij een tegen bewijs alles afwimpelen met excuses of andere onderwerpen
AEM heeft net pas verteld waarom hij ervoor heeft gekozen om ww's weg te geven, ik wimpel niks af.. zoveel dingen kloppen

Ja, ik heb geen ruggegraat
Ja, ik ben deff noob (was altijd al van plan om deff te spelen vraag oud PFU leiders)
Ja, ik mag schreeuwende kinderen niet die alleen maar bluffen in pm's

en nog zoveel, maarja nergens dat ik die dingen ontkent, maarja hopper of andere termen dat doe ik niet dusja

en die speler lachentoch neem ik niet serieus, hopelijk doen jullie dat zelf ook niet

Het grappige is, Crash ging grotendeels op def zoals je aan zn muur ook kon zien jaapje... Maar dat laat je natuurlijk niet zien.

Daarbij was jij toch die grote jankende idioot op Delos die overal smeekte om off te pakken en dumps te krijgen ?
Hoeveel heb je wel niet gepijpt, geslikt en je kontje geboden om off te mogen pakken ?

Zelfs bij Crash en AEM kwam je bedelen, janken en smeken voor dumps en off daar hebben ze zelfs nog de berichten en screenshots van hoe miezerig en hopeloos je bedelde.

Dan spreken we nog niet in hoeveel allianties je daar ook al gezeten hebt, wie heeft jou nog niet gehad lol zo makkelijk te krijgen die app spelende bot.

Sinds die wereld waar alle goede spelers gestopt waren en jij door bleef smeken en slikken voor alles en nog wat heb je niets meer bereikt.
Toch duidelijk wat voor laaggevallen bot-kwaliteit je hebt en bent.

Dat dat arm jongetje nog denkt serieus genomen te worden, lachwekkend gewoon zulk tuig.

@JaapDeDappere

Ik denk dat Jaap geen andere keus gebracht is dan om full def te spelen. De meeste sterkhouders die prikken uitdeelden vanuit FSB zijn inmiddels gestopt.
The fools willen op een eerlijke manier de 7 ww's bemachtigen, dat is geen geheim.

Maak elkaar belachelijk via leuke spotprenten, hier "boe" naar elkaar roepen brengt niemand iets bij behalve irritatie. Iets wat sommige juist "voed" om ermee door te gaan.

Zie de spotprenten graag tegemoet ;)
op een eerlijke manier de 7 pakken
dan zal dat voor het eerst zijn in de geschiedenis want dat hebben ze namelijk nog nooit gedaan
er wordt altijd gespeeld met meerdere dubbelaccounts en over bot gebruik maar te zwijgen.

Het grappige is, Crash ging grotendeels op def zoals je aan zn muur ook kon zien jaapje... Maar dat laat je natuurlijk niet zien.

Daarbij was jij toch die grote jankende idioot op Delos die overal smeekte om off te pakken en dumps te krijgen ?
Hoeveel heb je wel niet gepijpt, geslikt en je kontje geboden om off te mogen pakken ?

Zelfs bij Crash en AEM kwam je bedelen, janken en smeken voor dumps en off daar hebben ze zelfs nog de berichten en screenshots van hoe miezerig en hopeloos je bedelde.

Dan spreken we nog niet in hoeveel allianties je daar ook al gezeten hebt, wie heeft jou nog niet gehad lol zo makkelijk te krijgen die app spelende bot.

Sinds die wereld waar alle goede spelers gestopt waren en jij door bleef smeken en slikken voor alles en nog wat heb je niets meer bereikt.

Dat dat arm jongetje nog denkt serieus genomen te worden, lachwekkend gewoon zulk tuig.

@JaapDeDappere
ben je niet in de war met je zelf luisje?
jij moest toch ook resetten omdat je niet met de grote jongens mee mocht spelen.

op een eerlijke manier de 7 pakken
dan zal dat voor het eerst zijn in de geschiedenis want dat hebben ze namelijk nog nooit gedaan
er wordt altijd gespeeld met meerdere dubbelaccounts en over bot gebruik maar te zwijgen.
Ik ben inmiddels alweer ruim een half jaar lid van The Fools en kan zeggen dat alles gewoon op een eerlijke en oprechte manier verloopt. Je hebt er een diversiteit aan spelers. Als ik jou was zou ik mezelf er niet zo druk om maken :)

@JaapDeDappere
Ik ga zeker niet ontkennen dat ik wat dumps hebt ontvangen, maar jullie overdrijven het hier nogal .. ik heb gewoon dik 3 keer zoveel gp gemaakt op delos dan hun hier nu.. en daarvan is bij crash zeker 1,5M gp gedumpt (van afgelopen dagen) Weet je mij maakt het echt niks uit als hun dat doen, maar eerst mij hele tijd belachelijk maken dat ik wat gp gedumpt heb gekregen op delos en dat is zeker niet 1/3 van mijn gp maar eerder 1/10 ofzo

en anders ga je lekker bij ID spelers van delos vragen, als je zo graag bevestiging wilt

niet gesmeekt ! Gekregen van daniel mijn BFF
dat is nu net het hele punt japie.....je wilt alles "krijgen" en om te krijgen wat je wilt, daar doe je alles voor. maar als er wat "verdiend" moet worden, dan vallen je prestaties bitter tegen.

en precies met "dat daar" daar doelde dutchie ook op met zn redenering dat je uit het verkeerde hout gesneden bent, en de reden dat je solli was afgewezen!

alleen hij vertelde het heel vriendelijk, ik zeg t recht in je gezicht. en godelijke vent zegt t ..nuja nog iets directer of minder diplomatiek.

ergens moet t kwartje toch ook eens vallen lijkt me