• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top/flop speler

Ik ga zeker niet ontkennen dat ik wat dumps hebt ontvangen, maar jullie overdrijven het hier nogal .. ik heb gewoon dik 3 keer zoveel gp gemaakt op delos dan hun hier nu.. en daarvan is bij crash zeker 1,5M gp gedumpt (van afgelopen dagen) Weet je mij maakt het echt niks uit als hun dat doen, maar eerst mij hele tijd belachelijk maken dat ik wat gp gedumpt heb gekregen op delos en dat is zeker niet 1/3 van mijn gp maar eerder 1/10 ofzo

en anders ga je lekker bij ID spelers van delos vragen, als je zo graag bevestiging wilt

Wow applaus, jaap ontwijkt iets niet maar geeft het toe!

wat jaap nu probeert te doen heet bagatelliseren ofwel t minder maken als het werkelijk is/was.
nou weer door met de belangrijke dingen xd
tja het was ook niet zo erg helaas, als ik nog meer dumps had gehad had ik daar wel 30M gp gehad hahaha maarja helaas, kan jullie wel gelijk geven maar wat bereik ik daar nou mee.. en daarnaast heb ik jullie gelijk nog niet is nodig

zonder dumps heb ik op myonia toch nog meer steden dan jou, heb ik toch iets presteert ook al waren het allemaal spookjes en io's :(

moet zeggen jou overname lijst is nou ook weer niet spectaculair, ook veel inactieve/spookjes en io's

we verschillen toch niet zoveel he

tja het was ook niet zo erg helaas, als ik nog meer dumps had gehad had ik daar wel 30M gp gehad hahaha maarja helaas, kan jullie wel gelijk geven maar wat bereik ik daar nou mee.. en daarnaast heb ik jullie gelijk nog niet is nodig

zonder dumps heb ik op myonia toch nog meer steden dan jou, heb ik toch iets presteert ook al waren het allemaal spookjes en io's :(

moet zeggen jou overname lijst is nou ook weer niet spectaculair, ook veel inactieve/spookjes en io's

we verschillen toch niet zoveel he
kijk japie , tussen statistieken kijken en ze begrijpen ....dat zijn verschillende zaken.

ten eerste mijn overname lijst bevat nauwelijks IO, wel als je goed kijkt zie dat ik verhuisd ben van oc 54 naar oc 55, en zelfs meer steden weg gegeven heb als geruild. Dan vertel je er ook niet bij waarom er diverse speler IO zijn geworden, of hebben gereset (zoals ome willem)

de rest van mijn overnames is bijna, dus op n paar, puur gedaan op jullie groepje en de club van ome willem (incl. bg`s)

en dan als laatste even n andere grafiek, dat is die van punten verhouding ten opzichte van de GP. dat laat heel duidelijk zien dat ik mijn account bewust klein heb gehouden, en das nog n verschil, bij al mn gp zijn in totaal 2 scherpies gebruikt :) blijft voor jou dan de vraag hoeveel steden dit account zou KUNNEN hebben, maar als je ervan uitgaat dat je gp de helft is van je aantal punten...

mwehh jaap....om dat te bereiken moet je denk ik nog ff dumpen, dat is t grote verschil , of dat t nu spectaculair is of niet.

Nee hoor, ben gewoon hier jullie een beetje aan het opstoken, jullie gaan op alles in, dat is het leuke :p

wacht moet je deze dan zien, die goede schavuiten die eerst hun ww's overgeven aan fools en dan elkaar gaan aanvallen omdat ze ons niet willen?/durven?/kunnen? aanvallen en daarna spook gaan XDDDDDDDD Dat is het niveau spelers dat bovenaan in de krijgerslijst staat (besides el rojo, ray, roda, no time to regret/rudenoxious)

Ho Ho! Ik doe niet aan dumps ontvangen! ;)