• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top/Flop spelers

DeletedUser

Gast
Aangezien deze nog niet was begonnen, hierbij.

Top: de bezem
flop: ik door late start

DeletedUser

Gast
Re: top/flop speler

Top: Semmieee, waarom? Doet niks, en staat nog steeds 2e

Top Berry42, waarom? Omdat ik te lui ben daar uitleg over te geven

Flop lucky2806, waarom? Zie topic grappige berichten, waar hij gelooft dat ik 6 jaar ervaring heb en zelf beweerd 10 jaar ervaring te hebben xD

DeletedUser11295

Gast

Top: mijzelf en de bezem

Ik want ik stond na 5uur niets meer gedaan te hebben nog steeds 2e

De bezem want hij is de enige die puntengeilerig genoeg is om mij in te halen

DeletedUser

Gast

Top: mijzelf en de bezem

Ik want ik stond na 5uur niets meer gedaan te hebben nog steeds 2e

De bezem want hij is de enige die puntengeilerig genoeg is om mij in te halen

Je lijkt net Rax Killer die na 1 dag met 500 punten op #1 gestaan te hebben zichzelf de grepolisgod vond x)

DeletedUser

Gast

Top: semmieeee
Moet je kunnen, elke wereld jezelf zo populair maken :p

DeletedUser

Gast

Ik ben vanavond toch effe gestart om te kijken of het wat is hier... Ik heb globaal over de ranglijst heen gekeken. Maar ik heb eigenlijk nog geen andere toppers gezien.

DeletedUser15415

Gast

Ik weet het niet... Ik ken enkele spelers uit de andere werelden en vind die echt goed die hier reageren. puppetmaster weet ik dat die goed is maar op sigma echt niet. Op mijn eiland kwam die niet hoger dan 2200 punt.

DeletedUser17675

Gast

Ik weet het niet... Ik ken enkele spelers uit de andere werelden en vind die echt goed die hier reageren. puppetmaster weet ik dat die goed is maar op sigma echt niet. Op mijn eiland kwam die niet hoger dan 2200 punt.

Hahah, denk je dat ik daar serieus heb gespeeld? Heb daar iemand geholpen z'n alliantie'tje op te bouwen, toen was ik er weer klaar mee.

Top: Jesprulin en bezem. Echter moet ik ze vannacht wel beide passeren. Sorry guys:D

DeletedUser

Gast

Hahah, denk je dat ik daar serieus heb gespeeld? Heb daar iemand geholpen z'n alliantie'tje op te bouwen, toen was ik er weer klaar mee.

Top: Jesprulin en bezem. Echter moet ik ze vannacht wel beide passeren. Sorry guys:D

En ik moet jou passeren :p

DeletedUser

Gast

Nee jij moet naar bed

Flop: -PSY- want dat is sowieso Elyas

Bovenaan