1. Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

Top/Flop spelers

Discussie in 'Wereld Cythera' gestart door AadPiraat, 10. mrt 2019.

1. Diddi Magmotar

Diddi Magmotar

Na 1 checkje op 1 stad heb ik vaak wel door wat erin staat.

2. TheBossKiller

TheBossKiller

Flop ohana

Verdenkt mij van doorspelen van live feeds wat totale onzin is. Noemt mij een overloper maar zelf was ze 3 dagen dagen eerder eruit gestapt. Zegt dat ze niks om de nummer 1 plek geeft maar is helemaal aan het strijden om de nummer 1 positie. Zegt dat ik rang 40 zou zijn als ik geen scherpies had maar op mijn muur staan toch echt meer troepen. Vind dat ik teveel offensieve troepen bouw maar zelf heeft ze 2x zoveel offensief. Gebruikt lorrieboy1997 om mijn online tijden te tracken en vervolgens wordt het nog ontkent. Heeft 10 mensen die een hekel aan haar hebben doordat ze 80 aanvallen per dag stuurt. Weliswaar geen pest aanvallen maar hun spel plezier is duidelijk achteruit gegaan omdat hun niet alle aanvallen tegen kunnen houden en die zijn nu ook aan het stoppen en zelfs een poging gedaan om van Oceaan te verhuizen maar Ohana verhuist gewoon mee. Ohana verstopt zich altijd in de slachtoffer positie maar heeft duidelijk een spiegel nodig want spreekt zich zo vaak tegen alsof er meerdere spelers op het account zitten. Deze meid (of wat er ook achter zit) gaat 1-2x per week naar school en voor de rest achter een schermpje om mensen aan te vallen. Wordt eens volwassen

Adrian Asah, remi en Cornelis2011 vinden dit leuk.
  3. abip420

abip420

ik bedoelde dat het hier niet duidelijk is als dat allemaal op dezelfde stad is of niet, zoniet zijn dit geen pestaanvallen.

4. OHANA2019

OHANA2019

[​IMG] Wat jullie pest aanvallen noemen, noem ik gewoon aanvallen.

Maar ga verder met je onderbouwing

5. TheBossKiller

TheBossKiller

goedzo! je hebt een stad gecleard terwijl de speler online is en hij zijn troepen terugkeerde omdat hij zijn manti's niet kwijt kon. maar daarna stuur je nog 79 aanvallen terwijl de stad al leeg is (althans bij adrian). Dit is geen discussie topic zoals de moderators aangeven dus dit is het laatste wat ik zeg maar je moet echt eens een spiegel kopen en stoppen met janken en respect tonen in plaats van de kleinere spelers die wel naar school gaan (in tegenstelling tot jou) aanvallen. En niet 1 aanval maar soms ook 80 aanvallen op 1 middag op 1 (en dus dezelfde) stad. Je kan proberen bij de support wat je maar wil maar ik overtreedt niks dus rapporteer mij nog maar 100x en wees daar vooral trots op.

Adrian Asah vindt dit leuk.
  6. Dtoo

Dtoo

Dit waren ook checkjes :p

7. OHANA2019

OHANA2019

Ik stuur geen 79 aanvallen, op 1 stad kom met bewijs. Steenslag aanvallen tot de academie stuk is. Of farm aanvallen. Wat jij doet zijn bir aanvallen. Of mss nog hulp vragen bij je vrienden, met 175 punten en een groep die noemt.
    Ohana mag ik je foto. [​IMG]
    Flop spelers die mee doen met dit circus.
    Top: Spelers die volwassen blijven en het verlies terug opbouwen zonder veel meer heisa.

8. TheBossKiller

TheBossKiller

[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

Hier je bewijs. Dit is mijn ALLER laatste bericht onder dit topic dus voor de rest zoek je het maar uit

Adrian Asah, Influcted, Easy-Player en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. OHANA2019

OHANA2019

Die aanvallen waren een week geleden met steenslag, toen jullie een moraal ridder naast me wilde inzetten. [​IMG]
    Ja hou maar op met reageren wanneer je de discussie idd verliest.

10. OHANA2019

OHANA2019

Als jullie dit checkjes noemen,
    Je mag niet aanvallen of ze schakelen een gans team in om je te pesten.[​IMG]

11. Dtoo

Dtoo

Had het over mijn screen ;)

12. OHANA2019

OHANA2019

Top: Spelers die hun steden aanbieden om straks naast theboskiller te komen liggen, zullen we het is in-game een potje uitvechten.

In plaats van dat hij anderen moet aanspreken om mij lastig te vallen, want zelf durft hij niets meer dan paar pest aanvallen. [​IMG]
    Flop: TheBossKiller
    Al weken dat hij de rang 1 wil bemachtigen en nog lukt het hem niet met info doorspelen en pest clubjes oprichten. [​IMG]

13. Adrian Asah

Adrian Asah

Flop: Ohana het enige wat ze lijkt te kunnen is zich zelf tegen spreken zoals iedereen duidelijk kan zien in haar vorige reacties. Ze praat over dat ze gepest wordt en klaagt dat support hun werk niet doen maar als zij het bij iemand doet is er geen probleem volgens haar. Deze speler heeft laten zien dat ze met niemand kan samenwerken en van ally naar ally hopt en voor interne ruzie zorgt in elke ally waar ze zit. Dit is jammer want ze is duidelijk een goeie speler maar mentaal niet stabiel en zeer zwak.

Top: Alle spelers die haar niet uitschelden en volwassener opstellen ondanks haar houding

14. Adrian Asah

Adrian Asah

zegt ze nog "ze probeerden moraal ridder naast me te zetten" maar ik heb daar altijd al gezeten. Als zij op moraal 50 knalt en troepen verliest probeert ze zelfs dan andere mensen de schuld te geven.

TheBossKiller vindt dit leuk.
  15. OHANA2019

OHANA2019

Haha, leuke reactie maar je bent vergeten te melden waar jullie mensen geld aanbieden om aan mijn online tijden te komen. [​IMG]
    Vertel verder maar hoe ik me soldaten verloor op je moraal, vooral hoe ik aan 3400 gp kwam met 1 aanval op je stad met moraal50.

16. Adrian Asah

Adrian Asah

Boeit me toch geen tering hvl gp je hebt gekregen raar wijf. Nu we toch praten over geld voor diensten. Moest je het niet weten ik speel solo me vrienden spelen op andere wereld dus waar over jij praat heb ik niks mee temaken. Het is nu beter als je gewoon zwijgt anders drop ik hier screens waar een speler toegeeft dat hij bepaalde foto’s van je heeft gekregen.

Laatst bewerkt: 10. apr 2019
  17. OHANA2019

OHANA2019

Heb jij vrienden, denk niet dat iemand zoals jij veel vrienden kan hebben. Denk je op school veel gepest wordt. En hier de grote boze wolf komt spelen. [​IMG]

Top: thegrotebozebosskiller.

Ligt nu naast me op het zelfde eiland, zou die is durven zelf een aanval inzetten?
    Zonder de hulp van zen ohana karma club? Of is het weer de zoveelste loze belofte.

Zoals smurven opruimen in zen eentje.

18. Adrian Asah

Adrian Asah

In tegenstelling tot jouw ben ik geen handicap en ga ik meer dan 1 keer per week naar school . Trouwens als je toch mensen probeert zwart te maken doe het dan met bewijs en niet chique gaan doen als ze boos worden.

19. OHANA2019

OHANA2019

Flop: SPMASTER
    [​IMG] Wil geld betalen voor mijn ofline tijden, [​IMG]

20. Adrian Asah

Adrian Asah

Maar kijk dat ben ik niet dus wrm tag je me?

Terug Naar Boven