1. Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

Top/Flop spelers

Discussie in 'Wereld Cythera' gestart door AadPiraat, 10. mrt 2019.

1. OHANA2019

OHANA2019

Omdat je hier op het grote mensen forum praat, en je dus bewijs vroeg.

2. powerfelix

powerfelix

Nou zeg, gelukkig ben jij geen rechter als je dit serieus bewijs vindt.
    Ik kan ook iemand in mijn telefoon SPMaster noemen en hem dan een paar berichten laten sturen.
    Wie zegt mij dat dit echt SPMaster is, en jij niet gewoon een vriend eventjes wat berichten laat sturen en dan het contact in SPmaster verandert..

Je moet nog een hoop leren, maar dat is niet erg, je bent immers nog jong.

OHANA2019 en TheBossKiller vinden dit leuk.
  3. Adrian Asah

Adrian Asah

Ik had het eigenlijk over bewijs wat je over mij zij. Lezen kan je al blijkbaar ook al niet maar da is normaal als je 1 keer per week naar school gaat. Trouwens als jij die screen bewijst noemt.....
    Het enige wat die screen laat zien is dat jij een mentale achterstand hebt die zijn zo gemakkelijk om na temaken.

OHANA2019 vindt dit leuk.
  4. OHANA2019

OHANA2019

Haha, ik kan niet lezen maar wel ze namaken? Je spreekt je zelf tegen. Alsof ik me ga bezig houden met die dingen na maken, knal veel liever jullie overhoop. [​IMG]

Top allamagana, wel zeker 5 uur mij tta aanvallen sturen.

De volgende keer iets langer laten lopen dan 4 tot 7 seconden... Krijg namelijk niets van meldingen die komen pas door na 45 seconden. [​IMG] Zal wel door mijn traag internet ofzo komen. [​IMG] Wel grappig als je even op de laptop meekijkt. [​IMG]

5. Massie043

Massie043

Top: RalDeea, gaat zeer efficiƫnt met zijn gunst om!
    upload_2019-4-11_14-8-44.png

upload_2019-4-11_14-9-10.png

6. Adrian Asah

Adrian Asah

Heb er nog zo een paar waar hij toegeeft dat hij bepaalde dingen van je heeft gekregen maar ik hoef ze niet allemaal te sturen maar zal ik zeker doen als jij doorgaat met praten. Best wel zielig eigenlijk foto's voor goud ergste van al vraag het dan tenminste aan een mooi meisje lorri...

Bijgevoegde bestanden:

Adobe en OHANA2019 vinden dit leuk.
  7. OHANA2019

OHANA2019

[​IMG]Lorrie is me nieuwe vriend. [​IMG]

8. Adrian Asah

Adrian Asah

Ik zou je nu kunnen uitschelden maar dat ga ik voor 1 keer niet doen ook al verdien je het maar de schuld ligt bij iemand anders deze keer. Wat ik wel ga doen is om te vragen voor een afspraak met je vader zodat ik hem een paar goeie bonkers kan verkopen omdat hij zo hard heeft gefaald in je opvoeding. Trouwens lorri heeft kinderen en is meerder jarig kijk in tegenstelling tot jou.

TheBossKiller en OHANA2019 vinden dit leuk.
  9. OHANA2019

OHANA2019

Haha, jullie zijn zo grappig. [​IMG] Iemand in de kleuter klas is slimmer dan jullie.[​IMG]

10. OHANA2019

OHANA2019

Je bent pas erg slim en geen teleurstelling, als je nog enkel hier inlogt voor een andere speler paar aanvallen te sturen om dat je zelf het niet kan beter doen. [​IMG] Dan kun je vertellen aan je ouders, ik heb iets om trots op te zijn. [​IMG]

11. Adrian Asah

Adrian Asah

Ooit gehoord van avond school Nederlands?

TheBossKiller vindt dit leuk.
  12. OHANA2019

OHANA2019

We zullen zien hoeveel school jullie hebben gevolgd wanneer 1 van deze nachtjes er een overname ligt bij jullie grote vriend.
    thenoobkiller.

Hij is al overal muren aan het maken naast me, zou die schrik hebben?
    Een 10 tal spelers die mij aanvallen om hem aan die eerste plaats te kun doen komen, eens zien hoeveel vrienden daarvan straks hem helpen met de kolo er uit te krijgen. [​IMG][​IMG]

13. CharlesVane

CharlesVane

Is het niet prachtig om te lezen hoe zo'n onzeker meisje, online zichzelf zo groot voordoet.

Ze zal waarschijnlijk nooit ergens worden aangenomen want ze durft toch niemand aan te kijken.
    Daarom heeft ze alle tijd om iedereen op deze wereld aan te vallen.

Adrian Asah en TheBossKiller vinden dit leuk.
  14. OHANA2019

OHANA2019

Onze held met level 20 maar bleek ook gewoon een flop verhaaltje te zijn, schuif er gezellig bij.
    Ik wacht trouwens nog steeds op jullie hoor? Ondertussen al 1 stad veroverd van jullie zonder veel moeite. [​IMG]

15. Apesky-Robin

Apesky-Robin

Blijf reageren jongens, ga helemaal stuk hiervan.

Aan de ene kant heb je een gekke mocro en aan de andere kant iemand met een toekomstige uitkering.

Adrian Asah, Dtoo, Trivey en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Twelloco

Twelloco

Arme lorrie, wat moet die met iemand die keihard op virtuele kills en haar virtuele zelf geilt.

17. Kaboomer

Kaboomer

Zo maar die Ohana is gewoon ruler onderkoffer?!

GOD LION en OHANA2019 vinden dit leuk.
  18. OHANA2019

OHANA2019

Is dat ook 1 van jullie oude vijanden? Jullie hebben mij al voor 1001 spelers voorgesteld.

Flop allamogana Machines gebruiken om mij tta 2 dagen lang, en nu gebannen! [​IMG]

Bedankt aan de support!!!!!

Mega Bonk vindt dit leuk.
  19. Apesky-Robin

Apesky-Robin

Laten we hem samen uitlachen Ohana.

20. Hestia*

Hestia*

die bewegende beelden zijn fcking irritant xD

Top: iedereen die ervoor heeft gezorgd dat ik geen stadje heb verloren tijdens mij ban :D

Terug Naar Boven