• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top/flop spelers

Net een toto gezet op of je van de wereld gespeeld kon worden of niet. Stond schijnbaar 1001 op dat jij zou weggespeeld worden..
You fuckt yourself met deze uitsprak

Net als Belgie - Andora daar zou ook een totto opstaan met meeste winst bedrag op Andora dus die "1001".

Jij zegt nu dat er een totto staat zal trivey/glowinginthedark worden weggespeeld op deze wereld jij geeft aan dat je op mij je geld hebt gezet dat ik zou worden weggespeeld dat door het hoogste bedrag "1001" te verdienen valt dus de kans dat dat gebeurd zeer klein is.

Ook vraag ik mij af wanneer je ontopic eens gaat beginnen gaan, mentaal is dit moelijk voor je begrijpelijk.

Flop: don-ukie

Flop:maupihond en Ammit

Sam weet dat niet vandaar de verduidelijking en vreesde ook een beetje voor jou en nog een paar andere.

Zit nog meer leven in een houte plank dan jullie
Stoffelijk bijvoeglijk naamwoord
Als een bijvoeglijk naamwoord iets vertelt over het materiaal waarvan iets gemaakt is, wordt het een stoffelijk bijvoeglijk naamwoord genoemd.
Deze eindigen bijna altijd op en:
  • de houten plank (de plank is van hout gemaakt)
Sommige stoffelijk bijvoeglijke naamwoorden krijgen geen en. Het zijn vooral woorden die uit een andere taal zijn overgenomen en woorden voor relatief nieuwe stoffen:
  • een acryl kledingstuk
  • een aluminium velg
  • een bamboe hutje

You fuckt yourself met deze uitsprak

Net als Belgie - Andora daar zou ook een totto opstaan met meeste winst bedrag op Andora dus die "1001".

Jij zegt nu dat er een totto staat zal trivey/glowinginthedark worden weggespeeld op deze wereld jij geeft aan dat je op mij je geld hebt gezet dat ik zou worden weggespeeld dat door het hoogste bedrag "1001" te verdienen valt dus de kans dat dat gebeurd zeer klein is.

Ook vraag ik mij af wanneer je ontopic eens gaat beginnen gaan, mentaal is dit moelijk voor je begrijpelijk.

Flop: don-ukie
Leer alsjeblieft effe begrijpend lezen.

Sam schrijft: "Net een toto gezet op of je van de wereld gespeeld kon worden of niet. Stond schijnbaar 1001 op dat jij het zou halen."

Hier staat dus dat er een bet wordt gezet op het feit of je van de wereld gespeeld kon worden of niet. Er stond schijnbaar 1001 op dat jij het einde zou halen. Waarschijnlijk was de bet dan dus 1.01 dat je het einde van de wereld niet zou gaan halen. Ofwel, de kans is heel groot dat je heel snel weg bent/weg gespeeld bent. En dus krijg je daar slecht voor uitbetaald. Bij jou moet je er waarschijnlijk nog geld bij leggen... maar dat terzijde.

De uitspraak was, zoals je misschien zelf interpreteert, totaal niet positief.
Dus zoals je zelf zegt... de kans dat die 1001 lukt is inderdaad erg klein. Dus de kans dat je het einde haalt....... is ook erg klein.

Top: Erikmastero

Huh hoezo, je bedoelt zeker de werelden waar ik stopte en gewoon inactief ging en zo men steden weg gingen als je dat zoek gespeeld worden vindt.

6 maanden op één wereld zitten is veel te lang joh en dit zonder 1x vamo in te schakelen.

Maar applausje voor Sam The Eagle zijn IQ daalt onder de -0 nog erger dan een levenloze kast.
Leer alsjeblieft effe begrijpend lezen.

Sam schrijft: "Net een toto gezet op of je van de wereld gespeeld kon worden of niet. Stond schijnbaar 1001 op dat jij het zou halen."

Hier staat dus dat er een bet wordt gezet op het feit of je van de wereld gespeeld kon worden of niet. Er stond schijnbaar 1001 op dat jij het einde zou halen. Waarschijnlijk was de bet dan dus 1.01 dat je het einde van de wereld niet zou gaan halen. Ofwel, de kans is heel groot dat je heel snel weg bent/weg gespeeld bent. En dus krijg je daar slecht voor uitbetaald. Bij jou moet je er waarschijnlijk nog geld bij leggen... maar dat terzijde.

De uitspraak was, zoals je misschien zelf interpreteert, totaal niet positief.
Dus zoals je zelf zegt... de kans dat die 1001 lukt is inderdaad erg klein. Dus de kans dat je het einde haalt....... is ook erg klein.

Top: Erikmastero
Snel berichtje aanpassen kan iedereen maar de kans dat jij immers zonder goud 10 steden haal is immers ook heel klein.

Flop: OC 44-45 oof