• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

TOP / FLOP

Top ikzelf, omdat ik dit spel na 9 jaar eindelijk de rug heb toegekeerd, na alle (Rare geld grijpenden veranderingen van grepo) dacht kom eens kijken hoe het forum eruit ziet naar 3/4 maanden NOUUU zo te zien denken er meer zo over lekker rustig

flop. tom-kommer. Je alliantie willen naaien, er uit worden gezet. Schuilen bij een andere ally en ook daar uit worden gezet.

flop. tom-kommer. Je alliantie willen naaien, er uit worden gezet. Schuilen bij een andere ally en ook daar uit worden gezet.
Top. Bij een veel betere allie komen met mensen uit het voormalige hoplites boreas die wel het hele verhaal kennen en aan mijn kant staan.

Top. Een massa aanval van een volledige alliantie tegen mij alleen overleven en niet 1 stad verliezen.

Flop. Gespamt worden door kardia over ongepaste dingen en gespamt worden door adobe over hele vreemde dingen

Top. De creativiteit van adobe als hij spam stuurdtddt

top 90% van de wereld
Flop Nozems, De Existentialisten, stelltje ally hopers die de hele wereld een pm sturen als ze een kolo hebben om def te vragen en hem dan nogsteeds te verliezen