• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

TOP / FLOP

Top: Tom-kommer omdat hij de meest hilarische beroepsclown is die ik in mijn leven heb gezien
Top: Tom-kommer omdat hij 3 maal op rij zijn alliantie in de steek laat en vlucht naar een andere oc.
Top: Tom-kommer omdat hij wegens 'politieke overwegingen' niet langer in de alliantie kon blijven en een massa-aanval plande.

Top: Tom-kommer omdat hij de meest hilarische beroepsclown is die ik in mijn leven heb gezien
Top: Tom-kommer omdat hij 3 maal op rij zijn alliantie in de steek laat en vlucht naar een andere oc.
Top: Tom-kommer omdat hij wegens 'politieke overwegingen' niet langer in de alliantie kon blijven en een massa-aanval plande.
jij bent wel echt n fanboy he?

Flop: WillemVoranje

Gaat muren bouwen en steden ombouwen naar deff nadat hij aangevallen wordt. Stuurt pm's bij elke aanval. Uiteindelijk blokkeren, en nu gaat hij me me berichten sturen, en gelijk erna weer blokkeren.

Gaat muren bouwen en steden ombouwen naar deff nadat hij aangevallen wordt. Stuurt pm's bij elke aanval. Uiteindelijk blokkeren, en nu gaat hij me me berichten sturen, en gelijk erna weer blokkeren.
Jij ook gewoon lekker blokkeren, laat m lekker zinken in z'n eigen sop

flop droppie20 die 50 aanvallen stuurt in de nacht met 1 ts en 5vs
en dan de hele dag om de 10 min steden aanvalt met kata en hagel die gast heeft geen rl

Dat is niks nieuws op Farsala heeft die flink veel tta gedaan en voelde zich heel wat.

zoudne halen in het spek

Speler past zijn schrijfstijl aan in de tijd waarin deze videogame zich afspeelt, top; Sinisters!