• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

top/flop

Marcus Aurelius

Winnaar GOTR wedstrijd 2014
Flop; the fools en jus ad bellum

Hebben nu al NAP gesprekken met elkaar hahahahaha trieste zooitje de fools zijn al weer de hele wereld om hulp aan t vragen. Had jus ad bellum toch wel hoger zitten.
Leuk dat Jaap exalted etc like maar zelf op andere werelden met 50 andere allianties een bg aangaan :)

Leuk dat Jaap exalted etc like maar zelf op andere werelden met 50 andere allianties een bg aangaan :)
ja weet je het boeit me dan ook vrij weinig wat jaap, exalted, pietje of jantje doen op andere werelden. ik kijk nu puur naar deze wereld en noem t dieptriest dat jus ad bellum in dit stadium waarin de wereld pas 11 dagen oud is al NAP gesprekken met the fools aan gaat. is wel te merken dat zeus daar de regie niet in handen heeft

van de fools had ik t eigenlijk wel verwacht, maar jab... nahhhhh. maar hey des te meer we weer kunnen bashen.

Flop; the fools en jus ad bellum

Hebben nu al NAP gesprekken met elkaar hahahahaha trieste zooitje de fools zijn al weer de hele wereld om hulp aan t vragen. Had jus ad bellum toch wel hoger zitten.
Helemaal eens hiermee. Maar geloof me de mensen van jus ad vinden het zelf ook niets. Geen peiling geweest, helemaal niets.