• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

top/flop

Sinds 4 oktober geeft Grepodata aan dat er 56 steden van Mundus naar Stoomwals gegaan zijn. Dus vertel, over welke claims heb ik geen zekerheid?

Met de steden erbij geteld die Elite Mundus is verloren aan Stoomwals, vanaf 9 Oktober volgens grepodata, 62 steden totaal.

Hahaha, als jij denkt dat daar een cluster is, volop andere allianties er tussen, ben je nog slechter dan dat ik in eerste instantie dacht. Waar speelde je ookalweer in de top mee? Bulgaarse server? Zal ook niet veel boeiends zijn...
Ik zie vooral in het noorden een gaate kaas, als je meer naar zuid-oost kijkt zie ik toch nog daar een deel stabiel cluster maar goed als je al zelf begint te verklaren dat het er niet meer stabiel is dan bouw ik binnekort een feestje want dan zal het niet lang duren of er zal een massa reset onstaan in stoomwals.

Ik denk niet dat DRV ooit heeft geclaimed dat ze niet zouden resetten. Volgens mij waren ze al van het begin van de wereld aan het dreigen met spoken.

Knipsel.PNG

Net zoals zijn steden die hij heeft afgepakt van heel 'stoom'. Speler inactief, allemaal nutteloze 3k steden die niet geinternd werden. Maar hele prestatie Trivey! Je bent vast erg trots op jezelf!

Bekijk bijlage 2383

Net zoals zijn steden die hij heeft afgepakt van heel 'stoom'. Speler inactief, allemaal nutteloze 3k steden die niet geinternd werden. Maar hele prestatie Trivey! Je bent vast erg trots op jezelf!

Speler is pas nadat zen steden waren overgenomen door mij op de IO gegaan kijk eerst je statestieken eens beter voor je onzin uitkraamt.

je vergeet nog die andere stad van stoom maar oke alzheimer begint vroeg

Weer een speler weggepest dus als die direct na men overname op IO ging xxx

Ik denk niet dat DRV ooit heeft geclaimed dat ze niet zouden resetten. Volgens mij waren ze al van het begin van de wereld aan het dreigen met spoken.
Dreigen? Je maakt het te negatief... Ik noem het liever 'spanning opbouwen'!

DRV is gewoon die ene leuke jongen die je na een tijdje zat is en dan gewoon MIA gaat :D

En de rol van jens hierin was... helemaal niks.. die gozer is zo waardeloos.. hoe kan je gekickt worden uit the ghostriders lol..

Maar, dat verklaart ook! Over de jaren ervaring die ik heb opgedaan heb ik geconstateerd dat spelers die niets voorstellen, juist anderen willen wijsmaken dat ze wél wat voorstellen!

Ik ben nooit gekickt geweest krijg je info eens goed doorgespeeld.

ben men eigen project begonnen en de meeste zijn toen overgekomen omdat mijn traject 100x effecienrer is dan TGR.

Dus al die andere info dat je krijgt van gekickt en blablabla wat het er nog is is dikke zever hahaha

Ten eerste ben ik niet reset gegaan met heb ik de steden netjes overgedragen.
Ten tweede, is en blijft trivey, die uit schaamte zijn naam heeft gewijzigd, een enorm zwakke speler.
Ten derde heb ik me weer flink kunnen lachen om trivey die tot in de treuren probeert te bewijzen dat die niet zo slecht is als die beweerd. Helemaal omdat er, zoals verwacht, weer uit komt dat die veroveringen nergens over gingen.

Maarja van deze angstaanjagende mod moet ik on topic blijven, dus:
Flop: Trivey, veilige call omdat het altijd maar weer bewezen wordt.

Heb ik ooit beweerd dat je reset ging ? DRV zijn wel meerdere maar jouw ego is altijd zo groot.

Thnx voor de flop maar wat is stoomwals dan ? ik lig nog steeds bij mijn begineiland en dan zeggen dat ik ben weggespeeld grapjassen.
Maar goed Flop: diddi, wie helpt mij diddi vinden op deze wereld?
Oh bestaat niet, maar diddi wat doe je dan hier ? Ga gewoon weg of start hier terug xxxx.

Maar goed jullie stelletje wankers blijven maar als kleine kiddos zich gedragen.
Nog veel speelplezier alle met het gecarried worden door de rest van je ally xxx

Laatst bewerkt:
Fools, Fata en Elite Mundus. Hoeveel allianties hebben jullie nog nodig om Stoomwals te dwarsbomen? Speel op eigen kracht ipv vriendjes worden van elkaar en steden aan elkaar geven. Verdeel anders ook gelijk de WW's dan kan de wereld alvast gesloten worden.
Pot verwijt de ketel. Leuke PM hoor van odin om spelers van onze alliantie voor stoom te laten ''werken'' en zo de wereld op een defensief blok te gooien. Velen mogen weten hier wat voor ''activiteiten'' jullie uithalen in-game. Laatst al steden schooien om bij fata in het cluster te komen en nu een wanhoopspoging om van 75% DEF naar 85% DEF te gaan door Elite spartans en elite mundus uit te nodigen om jullie wing THC te joinen.

Hopelijk kiezen de spelers niet voor de makkelijke weg en gaat desnoods de hele wereld binnenkort op jullie. Of ja op THC en glads na die jullie butt buddys al zijn. Het cluster is al een gatenkaas. Maar ik zal plechtig beloven dat als ik binnen kom bij jullie dat alles in het 'nieuwe' cluster naar fatality en fools gaat.

See you soon.