• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

top/flop

The Exalted One

Senior Forummoderator & Gamemoderator
Forumleiding
1572724977316.png
1572725245376.png

Met pm's is stoomwals zeker één van de betere allianties, dat moet je ze nageven!

Pot verwijt de ketel. Leuke PM hoor van odin om spelers van onze alliantie voor stoom te laten ''werken'' en zo de wereld op een defensief blok te gooien. Velen mogen weten hier wat voor ''activiteiten'' jullie uithalen in-game. Laatst al steden schooien om bij fata in het cluster te komen en nu een wanhoopspoging om van 75% DEF naar 85% DEF te gaan door Elite spartans en elite mundus uit te nodigen om jullie wing THC te joinen.

Hopelijk kiezen de spelers niet voor de makkelijke weg en gaat desnoods de hele wereld binnenkort op jullie. Of ja op THC en glads na die jullie butt buddys al zijn. Het cluster is al een gatenkaas. Maar ik zal plechtig beloven dat als ik binnen kom bij jullie dat alles in het 'nieuwe' cluster naar fatality en fools gaat.

See you soon.

Ik ben al bezig met die steden door te geven de gaten kaas wordt grooter en grooter

Flop Trivey,

Verdedigen? Nergens militie aanzetten.. Het werd te heet onder de voetjes en speler neemt de makkelijke uitweg, waar is je zogenoemde 'plannetje' dan?? Weer van een wereld af geveegd

Flop Trivey,

Verdedigen? Nergens militie aanzetten.. Het werd te heet onder de voetjes en speler neemt de makkelijke uitweg, waar is je zogenoemde 'plannetje' dan?? Weer van een wereld af geveegd
Huh weggeveegd ?
Reset bedoel je dus gwn gestopt net als Shemoes,Neelix,Mrazek zijn gestopt dus die zijn ook weggeveegd volgens jou.

Tja wat wil je nog verdedigen met die TTA's van jullie elk uur van de dag + middernacht zet ik gwn men alarm af moet je trots op zijn als je enkel zo een speler aankan en dan nog een ganse ally nodig om dit werk te doen tegen iemand solo! jullie zijn echt grappig :eek:

Huh weggeveegd ?
Reset bedoel je dus gwn gestopt net als Shemoes,Neelix,Mrazek zijn gestopt dus die zijn ook weggeveegd volgens jou.

Tja wat wil je nog verdedigen met die TTA's van jullie elk uur van de dag + middernacht zet ik gwn men alarm af moet je trots op zijn als je enkel zo een speler aankan en dan nog een ganse ally nodig om dit werk te doen tegen iemand solo! jullie zijn echt grappig :eek:
Dus je verwijt iedereen dat ze in een alliantie spelen? Dat ze niet solo spelen??

Neelix, Mrazek en Shesmoe zijn alle drie gewoon IO gegaan en niet reset, je voorbeelden kloppen weer van geen kant zoals altijd.

Reset is eervol, mits je het doet wanneer je niet volledig in brand staat. En die zogenaamde TTA's overdag waren kliers, die kon je gewoon snipen mits je goed was. Die TTA's snachts geloof ik niet, loze argumenten.

Kan moelijk IO gaan als ik solo speel he ;) dan is reset de enige optie open.

en die TTA in de nachten heb ik al lang eens open en blood aan personnen doorgespeeld op disc moet je effe navragen in jullie volwaardige wing THC

Laatst bewerkt:

The Exalted One

Senior Forummoderator & Gamemoderator
Forumleiding
In onze alliantie krijgen mensen ook al een tijdje TTA's links en rechts, ook snachts. Niks nieuws, jammer wel.

Neelix, shesmoe en mrazek zijn inderdaad niet gereset. Shesmoe ligt nog steeds te spreuken vanuit timboektoe in de hoop zijn reputatie terug te vinden.