DeletedUser10508
Gast
Jongens, dit is het top/flop topic.
Allemaal naar praattopic!!
Allemaal naar praattopic!!
bij deze nomineer ik de volgende ally's als flop met als reden ze nu gaan samen werken zijn via een NAP
Niet Aanvals Pact
weeral is een reden om de ganse wereld achilles als flop te nomineren ....
het wordt wat heet onder de voeten en mensen gaan stoppen met oorlog voeren
![]()
FLOP:
The Eagle Eyes EMPIRE (durft niemand aanvallen)
The Best Squadron (werkt niemand samen ...)
Top alliantie de Vikings , gaan het liefst midden in de nacht op oorlogs pad , maar dat zullen de normale werktijden van de oprichter wel zijn,
En de hulp die hij krijgt van alle mensen die niet naar hem over durven te stappen , door de angst hun plekje op de ranglijst in de top 20 te verliezen, omdat ze dan misschien door hun oude ally genoten worden aangevallen
Of heeft voetbal toch een bg waar hij zo fel tegen is? OURO????
Geen pgb of nap voor hem of tegen hem, zo is het toch??
Maar wel de steun aannemen van de lafaards
@ voetballerke
wat wordt er heet onder de voeten dan
die bij elkaar geronselde theekrans van jou?
ABSOLUTE FLOP : OURO
1. Laten zich in de luren leggen door Keyser die hen ongestoord mag joinen
2. Keyser ronselt leden bij OURO voor zijn eigen ally en wordt gekickt
3. Blijkbaar is kicken nodig maar voor de rest zijn ze best genereus met OS bij overnames van Keyser
4. Via PM maken ze duidelijk : wat keyser deed is onmogelijk goed te praten , als al zijn steden in OC45 terug in onze handen zijn (die hij vrijwillig afgeeft) , gaan we hem van de kaart vegen en de steden van ons in OC55 terugpakken van hem
5. Maar voorlopig blijven ze hem massaal steunen in overnames ...
Het ene zeggen en het andere doen ! Ook normen en waarden zijn ver te zoeken.
Men zei ooit van HET BLOK : de ergste alliantie ooit wegens hun chantages om spelers te overtuigen bij hun te komen , alles en iedereen lieten ze joinen , ...
Wel , OURO komt aardig in de buurt vandaar waarschijnlijk de goede verstandhouding (BG) tussen beide allianties
ik ben noob![]()
neej je hebt net een stad van 2500 punten een kolo in gelegt ....
veel succes nog 99 te gaan en nu je 1 stad hebt in 1 maand tijd en meer belooft het voor de toekomst lol heb er al 2 niuewe ter stichting veel succes met de maand planning weer haha
wtf wat zeg jij voel jij nog aangesproken
en ja klopt maar waarom stuur jij oss dan of had je nog niet door dat er kolo in zat
en dan maar zeggen dat iedereen noob is
ow je had vast niet gezien dat de ondersteuning uit oc 45 kwam en dus 12 uur opweg is en al reeds 4 uur aan het varen dombo
zo slim ben je wel maar niet getreurd straks liggen er 100 steden gesticht en zullen we zien hoe snel je nog een kolo'tje legt jammer dat eerst peos en thomas hoog de ganse dag zitten aanvallen hebben en jij dan noob als je bent een restje overneemt van 2500 punten veel succes er mee bouw hem maar snel uit dan neem ik het ganse eiland
tuurlijk jij bent gewoon een schijterd die biremen weg stuurd sukkel
en je hoeft niet eens slim te zijn om grepolis te spelen
jij bent 1 grote stront
Hij heeft gelijk fayaturk, niet zo schelden....
Trouwens, goede tijd om terug on-topic te gaan, niet?
TIP is voor mij een flop alliantie geworden, hoe graag ik Guus (=Lifegame) ook mocht, hij en zijn allianties tonen maar eens hoe ze werkelijk zijn. De sappige details laat ik maar weg.
en wat is nu juist het probleem ?
dat je ally alleen maar steden verliest aan mij ... beter een thee kransje ally dan een groepje die niet weet wat aanvallen of deffen is ...