Bas, dat je het voor TIP opneemt kan ik uit concluderen dat je er vriendjes mee bent? Neen, ik zal nooit alles weten. Jij ook niet. Waarom niet? Altijd dat gezeur van de wereld delta, waaruit hun gezeur dan van wereld Theta, waaruit hun gezeur dan uit de wereld zeta, .... en zo kan het zeer lang blijven doorgaan. Ik baseer mij op de (belangrijke) feiten wat er nu in DEZE wereld gebeurd. Zelfs van deze wereld weet ik niet alles, en jij zeker en vast ook niet Bas.... Trouwens, wie zegt dat de "leiding" mij informeert? Hoe dan ook, ik heb al lang een keuze gemaakt onder welke "vlag" ik vecht, en dat zal ook zo blijven. Daar in tegen tot vele spelers van TIP, ik zal er een paar opnoemen:
Marel, 7 alliantiewissels. Jonfanta, 14. Jova, 9. Het zijn "maar" cijfers, maar het toont wel aan bij wie ze nu echt vechten. Ook jij, Bas, hebt een mooie 20 tal alliantiewissels.
Uit die feiten van TIP, neem ik mijn conclusie's dat er veel mensen alliantie hoppers zijn, en het nu gewoon een hoopje hoppers op elkaar zijn. Er zijn vast en zeker wel top spelers tussen, Marel kan bijvoorbeeld zeer goed timen net zoals Guus. Maar toch blijf ik bij de conclusie dat TIP "flop" is. Dit omdat, ik heb het nu toch al vaak genoeg gezegd, er veel hoppers tussen zitten... Misschien een "loze" argument, maar dat telt in mijn ogen ook.