• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top/Flopallianties

DeletedUser15406

Gast
Lol...hoe het blijkt dat een grepo reporter een behoorlijke plaat voor zijn kop kan hebben, ooit eens daadwerkelijke redenen gehoord waarom dingen gebeurden?
Oh....dat krijg je niet van jullie leiding, dus altijd blijft het gissen Niels.
En daarom beter dit soort opmerkingen voor je houden tot je het volledige verhaal weet.

Maar terug on topic....TBS...zooitje allyhoppende figuranten bij elkaar (alhoewel het gros alweer ergens anders zit)

Hahahaha en dat zeg jij Bas, meester in het hoppen en switchen van naam van de ally...
Hahaha komisch

DeletedUser10508

Gast
Bas, dat je het voor TIP opneemt kan ik uit concluderen dat je er vriendjes mee bent? Neen, ik zal nooit alles weten. Jij ook niet. Waarom niet? Altijd dat gezeur van de wereld delta, waaruit hun gezeur dan van wereld Theta, waaruit hun gezeur dan uit de wereld zeta, .... en zo kan het zeer lang blijven doorgaan. Ik baseer mij op de (belangrijke) feiten wat er nu in DEZE wereld gebeurd. Zelfs van deze wereld weet ik niet alles, en jij zeker en vast ook niet Bas.... Trouwens, wie zegt dat de "leiding" mij informeert? Hoe dan ook, ik heb al lang een keuze gemaakt onder welke "vlag" ik vecht, en dat zal ook zo blijven. Daar in tegen tot vele spelers van TIP, ik zal er een paar opnoemen:

Marel, 7 alliantiewissels. Jonfanta, 14. Jova, 9. Het zijn "maar" cijfers, maar het toont wel aan bij wie ze nu echt vechten. Ook jij, Bas, hebt een mooie 20 tal alliantiewissels.

Uit die feiten van TIP, neem ik mijn conclusie's dat er veel mensen alliantie hoppers zijn, en het nu gewoon een hoopje hoppers op elkaar zijn. Er zijn vast en zeker wel top spelers tussen, Marel kan bijvoorbeeld zeer goed timen net zoals Guus. Maar toch blijf ik bij de conclusie dat TIP "flop" is. Dit omdat, ik heb het nu toch al vaak genoeg gezegd, er veel hoppers tussen zitten... Misschien een "loze" argument, maar dat telt in mijn ogen ook.

Armand0

Manticore
Van jonfanta kan ik zeggen dat ie maar 1 keer van kant is gewisseld, namelijk van de Tempeliers (en NGNG etc.) naar Elan Heroes omdat hij het niet eens was met het beleid van de Tempeliers en deze alliantie hem niet steunde ;)

Dat bewijst maar eens dat alliantiewissels eigenlijk vrij weinig aantonen, zeker als je kijkt over hoeveel tijd deze wel niet hebben plaatsgevonden.

Daarnaast zijn er bij jonfanta veel wissels tussen TIP en wings van TIP ;) Dus iets verder kijken dan de getalletjes.

Ik heb ook 9 alliantiewissels, echter zijn mijn bondgenoten/vrienden en vijanden nooit veranderd ;)

Dus beste niels, alliantiewissels...een goede maatstaf in het begin van een wereld misschien, maar daarna absoluut niet meer. Dus als je op basis daarvan nu spelers/allianties als FLOP noteert... Dan doe je jezelf en anderen absoluut tekort ;)

Laatst bewerkt:

DeletedUser4382

Gast
kan iemand die gast als "grepolis journalist" ontslaan. beroerd onderzoek werk. dan zegt hij nu vast weer ik zeg dit als speler, niet als grepolis times medewerker. boeit niet. dit zegt iets over je graafwerk. ongefundeerd roepen....

Kijkt eerst naar de alliantie wissels. aangezien ik lang leider was heb ik zoals XXX al zegt een aantal keer tussen main en wing gehopt om orde op zaken te stellen.

Niels is daarmee mijn flop. is altijd lekker veilig in de grote massa van teee blijven zitten die iedereen om zich heen lang te vriend hielden en lekker konden internen...

ik ruik duidelijk irritatie bij niels tegen TIP. tja het is lullig he als BG's worden verbroken en de veilige haven niet zo veilig meer is.

DeletedUser10508

Gast
Irritatie tegen TIP? Wel, het hangt er inderdaad van af hoe je het bekijkt. Voor menig spelers daar heb ik nog steeds respect, maar andere spelers laten dan hun ware aard tonen. Wel, Armand0, bij velen spelers wordt er nu ook nog steeds veel veranderd. Wellicht heb je dan gelijk over Jonfanta (en de statistieken), maar kijk eens naar Marel? Van TIP naar LUTAS om dan terug naar TIP te gaan?

Buiten dat, Jonfanta, ben ik een alliantie op mijn eentje? Zo ja, dan is dit het juiste topic. Zo nee, wel, dan zou ik toch nog is naar de "titel" kijken van deze topic. ;) TEEE is een massa? En wat bedoel je daar nu mee? Want als we TIP tegenover TEEE bekijken, TEEE is één alliantie, TIP heeft 3 (of minder) wings??

Mijn veilige haven niet veilig is? Inderdaad, je hebt een punt. Mijn haven is bijlange niet meer zo veilig. Het is dan zeker en vast ook niet moeilijk om s'ochtends een KOLO rond 7 uur te sturen en dan met de hele alliantie er OS in te proppen. Maar mij hoor je niet klagen. Genoeg CP.

Echter heb ik nu wel genoeg gezeurd hier. Of, misschien nog één laatste dingietje. Dat je altijd op het feit komt dat ik Grepolis Times reporter ben, wilt zeggen dat jij je daaraan irriteert. Ik heb namelijk al van veel mensen complimenten gekregen, zelfs van mensen waarvan jij nog nooit gehoord hebt, dus m.a.w niet alleen van TEEE. Al bij al was het graafwerk van gisteren avond niet eens graafwerk. Gewoon snel naar de site gaan, en daaruit mijn conclusie's trekken. Je kan dat moeilijk vergelijken met wat ik doe voor de GT. Wellicht had Armand0 wel gelijk dat "zo snel conclusie's" trekken niet slim was, en hij heeft mij op de fouten gewezen. Echter deed hij dat met respect, of kwam het toch met iets meer "respect" over dan met jouw reactie Jonfanta. Wellicht een werkpuntje voor jou?

DeletedUser4382

Gast
flop: swiss alliance. voor de zoveelste keer helpen hun eigen leden hun kol te killen :) interne onenigheid, noobs, of spion????

DeletedUser26399

Gast
Jij hebt onlangs stad2 van een allylid van ons overgenomen, 17u vliegen, zolang ligt een kolo niet eens en nu krijg ik aanvallen van moraal 33% over me heen van vikings, heb namelijk met m'n mantis 200ruiters en hoop strijdwagens gesloopt zonder er eentje te verliezen.

Had er al es 300gesloopt toen ie me aanviel en dan nog es 300 toen ik dumpte op die stad of een muur checkje van minimum troepen aan gespreukte troepen dus 15zwaard 12boog 9hop en 1000+go verdienen. Klopt iets niet dus ben het gaan checken door er een grotere force op te gooien, bleek dat er 215harp in die stad stonden. Speler heeft mij uitgedaagd om opnieuw langs te komen, doe ik wijselijk iet

DeletedUser25975

Gast
Jij hebt onlangs stad2 van een allylid van ons overgenomen, 17u vliegen, zolang ligt een kolo niet eens en nu krijg ik aanvallen van moraal 33% over me heen van vikings, heb namelijk met m'n mantis 200ruiters en hoop strijdwagens gesloopt zonder er eentje te verliezen.

Had er al es 300gesloopt toen ie me aanviel en dan nog es 300 toen ik dumpte op die stad of een muur checkje van minimum troepen aan gespreukte troepen dus 15zwaard 12boog 9hop en 1000+go verdienen. Klopt iets niet dus ben het gaan checken door er een grotere force op te gooien, bleek dat er 215harp in die stad stonden. Speler heeft mij uitgedaagd om opnieuw langs te komen, doe ik wijselijk iet
Graag on topic blijven, jou berichten slaan trouwens kant noch wal. Zou me verbazen als iemand anders dan jij uberhaupt een idee heeft waarover dit gaat

Top: Rupelianen, schenken ons veel gp

DeletedUser26399

Gast
Zeus of Jupiter weet het wel, waren zijn harp en het is zo'n sukkel die niet eens durft terug aan te vallen, ik heb 7 steden, waar zou ik deff moeten halen. De enige die nog wat durft is roelofhill, maar met maar 3/4griff per aanval gaat het hem niet lukken mag hij blij zijn als ie 30lt meekrijgt, of nog beter 21harp, dat ie 1000zo'n aanvallen stuurt, heb ik weer GP voor een tijdje, moet er nu nog 7000 omzetten en de molen draait continu, 3 a 4 keer per dag per stad is 28puntjes per dag

DeletedUser16750

Gast
Zeus of Jupiter weet het wel, waren zijn harp en het is zo'n sukkel die niet eens durft terug aan te vallen, ik heb 7 steden, waar zou ik deff moeten halen. De enige die nog wat durft is roelofhill, maar met maar 3/4griff per aanval gaat het hem niet lukken mag hij blij zijn als ie 30lt meekrijgt, of nog beter 21harp, dat ie 1000zo'n aanvallen stuurt, heb ik weer GP voor een tijdje, moet er nu nog 7000 omzetten en de molen draait continu, 3 a 4 keer per dag per stad is 28puntjes per dag

Beetje ondankbaar als je veel gp aangeboden krijgt en met zo weinig verliezen!
Met moraal 33% mogen ze mij hele dagen aanvallen hoor

DeletedUser26399

Gast
Ja, ik vind het niet leuk, maar ws hebben ze dit berichtje gezien, want roel begint aan te vallen

DeletedUser16750

Gast
Zoveel steden heb ik ook niet in verhouding met de rest van de wereld en leer jezelf aan met meer troepen die zowel def als off ingezet kunnen worden dus hops strijdw en trir

Bovenaan