DeletedUser
Gast
Het Blok, dat zijn de overwinnaars van Epsilon
dat je naar FAP gaat, ga je zeker geen spijt van krijgen.We kunnen wel wat van Animo verwachten...
Daar zit ik namelijk in op Mu, speel hier bij FAP![]()
dat je naar FAP gaat, ga je zeker geen spijt van krijgen.
dat kan ik je verzekeren![]()
Hoe zou jij dit kunnen weten??**50** = Vicious Delicious
ik weet het omdat ik contact heb met TJTCKL en dit deze alliantie met boymich enzo Ps Ifrit is er ook
Ik zit in Vicious Delicious dus denk ik dat ik wel gelijk zal hebben.ik weet het omdat ik contact heb met TJTCKL en dit deze alliantie met boymich enzo Ps Ifrit is er ook
Ik zit te twijfelen of ik naar Ifrit ga mn ally op kappa of blijf bij Great Old and Poseidon van epsilon, of als het mag naar Vicious Delicious of Het Blok, in ieder geval ik moet 1 keer een goede keuze maken
Flop;Kingdom of Heaven nu al 43 leden
Ik zit in Vicious Delicious dus denk ik dat ik wel gelijk zal hebben.
OT: Top: het Blok
Is CQ De CQ van Epsilon ?
Gelieve dit soort dingen bij vragen te zetten, verder kan ik je eerlijk gezegd niet helpensrry dat ik het hier schrijf maar vond niet hoe ik een nieuwe post kon beginnen,
maar mijn probleem is eigenlijk dat mijn aliantie oprichter all een hele tijd nonactief is en ik dus niet zijn rechten kan veranderen door dat ik maar leider ben maar heb eigenlijk samen allliantie opgericht.Kan ieman mij helpen?
bedankt!!
ben2009
ConseQuence van Iota en Omikron
OT: Flop: Kingdom of Heaven, Ghost-Vortex (BG's & Massa)
TOP: No Guts No Glory (Zeer ervaren spelers die de top 10bepalen op wereld Iota)
Ik denk dat het nog te vroeg is om te zeggen wie top en wie flop is, maar het word wel interresant.
met Inglorious Dragons - ID (de Winner van Iota) tegen Consequence - CQ (nr2 van Iota) zo vlak naast elkaar, dat worden nog leuke tijden.
Andere ally's van andere werelden kan ik vrij weinig over zeggen, ookal ken ik nog wel het een en ander van Epsilon![]()
Kan hier een slot op voor 6 maanden ofzo ?![]()