• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top/Flopallianties

DeletedUser

Gast
We kunnen wel wat van Animo verwachten...
Daar zit ik namelijk in op Mu, speel hier bij FAP :p

DeletedUser

Gast
**50** = Vicious Delicious
Hoe zou jij dit kunnen weten??
Zit jij er bij? Nee, dus kun je het niet weten.
Vicious Delicious komt er vanavond bij, dus nog wat geduld...

Ik zie trouwens ook dat de Route 55 van Kappa veranderd is naar de Route 44 van Achilles, of zie ik dat verkeerd?

DeletedUser12160

Gast
ik weet het omdat ik contact heb met TJTCKL en dit deze alliantie met boymich enzo Ps Ifrit is er ook

DeletedUser

Gast
ik weet het omdat ik contact heb met TJTCKL en dit deze alliantie met boymich enzo Ps Ifrit is er ook

Ik zit te twijfelen of ik naar Ifrit ga mn ally op kappa of blijf bij Great Old and Poseidon van epsilon :), of als het mag naar Vicious Delicious of Het Blok, in ieder geval ik moet 1 keer een goede keuze maken ;)
Flop;Kingdom of Heaven nu al 43 leden

DeletedUser

Gast
Ik zit te twijfelen of ik naar Ifrit ga mn ally op kappa of blijf bij Great Old and Poseidon van epsilon :), of als het mag naar Vicious Delicious of Het Blok, in ieder geval ik moet 1 keer een goede keuze maken ;)
Flop;Kingdom of Heaven nu al 43 leden

bij het blok maak je geen kans vrees ik :rolleyes:

DeletedUser

Gast
Is CQ De CQ van Epsilon ?

ConseQuence van Iota en Omikron :)

OT: Flop: Kingdom of Heaven, Ghost-Vortex (BG's & Massa :p)
TOP: No Guts No Glory (Zeer ervaren spelers die de top 10bepalen op wereld Iota :) )

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
srry dat ik het hier schrijf maar vond niet hoe ik een nieuwe post kon beginnen,
maar mijn probleem is eigenlijk dat mijn aliantie oprichter all een hele tijd nonactief is en ik dus niet zijn rechten kan veranderen door dat ik maar leider ben maar heb eigenlijk samen allliantie opgericht.Kan ieman mij helpen?
bedankt!!
ben2009

DeletedUser

Gast
srry dat ik het hier schrijf maar vond niet hoe ik een nieuwe post kon beginnen,
maar mijn probleem is eigenlijk dat mijn aliantie oprichter all een hele tijd nonactief is en ik dus niet zijn rechten kan veranderen door dat ik maar leider ben maar heb eigenlijk samen allliantie opgericht.Kan ieman mij helpen?
bedankt!!
ben2009
Gelieve dit soort dingen bij vragen te zetten, verder kan ik je eerlijk gezegd niet helpen

DeletedUser6663

Gast
ConseQuence van Iota en Omikron :)

OT: Flop: Kingdom of Heaven, Ghost-Vortex (BG's & Massa :p)
TOP: No Guts No Glory (Zeer ervaren spelers die de top 10bepalen op wereld Iota :) )

Geen onjuiste dingen beweren, Ghost Vortex heeft zeker nog geen BG's. Verder is het ook zeker nog geen massa, je mag deze term pas gebruiken bij 75.

DeletedUser13102

Gast
Ik denk dat het nog te vroeg is om te zeggen wie top en wie flop is, maar het word wel interresant.
met Inglorious Dragons - ID (de Winner van Iota) tegen Consequence - CQ (nr2 van Iota) zo vlak naast elkaar, dat worden nog leuke tijden.
Andere ally's van andere werelden kan ik vrij weinig over zeggen, ookal ken ik nog wel het een en ander van Epsilon :)

DeletedUser

Gast
Ik denk dat het nog te vroeg is om te zeggen wie top en wie flop is, maar het word wel interresant.
met Inglorious Dragons - ID (de Winner van Iota) tegen Consequence - CQ (nr2 van Iota) zo vlak naast elkaar, dat worden nog leuke tijden.
Andere ally's van andere werelden kan ik vrij weinig over zeggen, ookal ken ik nog wel het een en ander van Epsilon :)

Niet alleen kunnen allianties van dezelfde werelden opnieuw hun krachten gaan meten, maar nu is het ook eindelijk mogelijk om spelers en allianties van verschillende spelers te laten zien wie daadwerkelijk de sterkste is

Bovenaan