• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top/Flopallianties

DeletedUser10567

Gast
In dit stadia is er nog weinig te melden over de allianties. De wereld bestaat slechts een paar uur, maar ik zie een goede toekomst voor Ghost Vortex. De alliantie wordt geleid door een paar ervaren spelers en ze bevinden zich momenteel al op de 2e plaats.

DeletedUser6663

Gast
In dit stadia is er nog weinig te melden over de allianties. De wereld bestaat slechts een paar uur, maar ik zie een goede toekomst voor Ghost Vortex. De alliantie wordt geleid door een paar ervaren spelers en ze bevinden zich momenteel al op de 2e plaats.

Correctie, we staan nu op 1 en we staan ook op 1 in oceaan 44 met een grote voorsprong op de rest.

DeletedUser10567

Gast
sorry, de zwarte ridder. Ghost Vortex, top! De nummer 1 en kan dit vermoedelijk nog wel vasthouden.

DeletedUser

Gast
Fap is omhoog aan het klimmen.
nog niet alle leden zijn er voorlopig dus het kan nog wat worden :)

DeletedUser

Gast
1 Ghost-Vortex Zit tegen massa aan
2 Kingdom of Heaven Ken hier geen spelers, flop.
3 Animo flop.
4 Het Blok Top :p
5 Inglorious Dragons mweh flop
6 Praetorian Top :D
7 De Tempeliers Top :D
8 Elite Force Day Dreamer flop
9 Inglorious Warriors flop
10 Ifrit flop
11 Leonidas eigen alliantie
12 TITANS flop
13 -CQ- mweh, zien hoe ze het gaan doen
14 No Guts No Glory top
15 Titanen mweh, zien hoe ze het gaan doen

weinig goeds in de top :$

DeletedUser

Gast
lol, net zo top als op omikron? zou je niet beter een andere ally dan je eigen top noemen?

flop TT

Nee niet zo als op omikron maar zoals op gamma
het verschil
op omikron waren maar 8 tters van gamma(de rest namen we nieuwe leden gewoon om een of andere tallentje te ontdekken

Hier komen 30 TTers van gamma en 5 nieuwe met ervaring (waarvan 3 gestopte leden die weer beginen)

ten 2de ik mag TT top noemen want met top bedoel ik niet mezelf maar de leiding van TT en de andere steden. ben zelf ook geen leider ofzo ik had alleen maar premade gemaakt
ps de volgende keer noem ik TT top behalfe LonGisland flop zo beter

en ik geeft toe op omikron is TT ook best flop

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan