• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top/Flopallianties

DeletedUser13102

Gast
1 Ghost-Vortex Zit tegen massa aan
2 Kingdom of Heaven Ken hier geen spelers, flop.
3 Animo flop.
4 Het Blok Top :p
5 Inglorious Dragons mweh flop
6 Praetorian Top :D
7 De Tempeliers Top :D
8 Elite Force Day Dreamer flop
9 Inglorious Warriors flop
10 Ifrit flop
11 Leonidas eigen alliantie
12 TITANS flop
13 -CQ- mweh, zien hoe ze het gaan doen
14 No Guts No Glory top
15 Titanen mweh, zien hoe ze het gaan doen

weinig goeds in de top :$

Sry hoor, maar dit is gwn een crappy lijst, zoiets kun je in het begin nog niet zeggen.
1. zit tegen massa aan - die mening kan je hebben, maar massa's kunnen het goed doen, mits goed georganiseerd.
2. ken geen spelers, flop. - Juist.. lkkr logisch!
3. flop. - En waarom..? ze staan blijkbaar 1e op Mu, dat moet toch wel iets zeggen lijkt mij, ookal is dit natuurlijk geen garantie voor de toekomst.
4. Top. - Nog eens, Waarom? Behaalde resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.
5. mweh flop. - WAUW! Goed onderbouwde mening zeg ! Staan 1e op Iota, dat moet toch wel iets zeggen lijkt mij, ookal is dit natuurlijk geen garantie voor de toekomst. Dat lijkt me duidelijk.

En zo kan ik nog wel even doorgaan, slaat gwn nergens op zo'n lijst in dit stadium van deze wereld.
Probeer het nog maar eens over een paar maanden en onderbouw je mening dan ook even, zodat het niet gelijk opvalt dat je lijst nergens op slaat ;)

DeletedUser

Gast
Sry hoor, maar dit is gwn een crappy lijst, zoiets kun je in het begin nog niet zeggen.
1. zit tegen massa aan - die mening kan je hebben, maar massa's kunnen het goed doen, mits goed georganiseerd.
2. ken geen spelers, flop. - Juist.. lkkr logisch!
3. flop. - En waarom..? ze staan blijkbaar 1e op Mu, dat moet toch wel iets zeggen lijkt mij, ookal is dit natuurlijk geen garantie voor de toekomst.
4. Top. - Nog eens, Waarom? Behaalde resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.
5. mweh flop. - WAUW! Goed onderbouwde mening zeg ! Staan 1e op Iota, dat moet toch wel iets zeggen lijkt mij, ookal is dit natuurlijk geen garantie voor de toekomst. Dat lijkt me duidelijk.

En zo kan ik nog wel even doorgaan, slaat gwn nergens op zo'n lijst in dit stadium van deze wereld.
Probeer het nog maar eens over een paar maanden en onderbouw je mening dan ook even, zodat het niet gelijk opvalt dat je lijst nergens op slaat ;)

Hmmm ik kijk hier toch maar even, dit lijstje is gebaseerd op ervaring van spelers in allianties en mijn verwachtingen daarover. Dat een alliantie ergens anders eerste staat wil niets zeggen.

DeletedUser13102

Gast
Dat een alliantie ergens anders eerste staat wil niets zeggen.
Klopt, daarom zeg ik ook: Behaalde resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst

dit lijstje is gebaseerd op ervaring van spelers in allianties en mijn verwachtingen daarover.
Volgensmij ken jij niet alle spelers uit die allianties en minder ervaren spelers kunnen altijd onverwacht sterk uithalen.

DeletedUser

Gast
Hmmm ik kijk hier toch maar even, dit lijstje is gebaseerd op ervaring van spelers in allianties en mijn verwachtingen daarover. Dat een alliantie ergens anders eerste staat wil niets zeggen.

eens dat dat niets wilt zeggen, maar eerste sta je niet zonder ervaring toch? tenzij met een 3x zo groot leden aantal ofzo

DeletedUser

Gast
Is er een alliantie die eventueel een plek vrij heeft voor mij? ;)

Groet, TCB/Io

DeletedUser

Gast
flop elke alliantie die zonder overleg bg's rondstuurt, en dat zijn er teleurstellend veel en grote voor een heldenwereld

DeletedUser6663

Gast
idd... Er zijn gelukkig ook allianties die wel gewoon een bericht erbij sturen...

DeletedUser

Gast
Normaal gesproken is er eerst contact.. en dan pas een uitnodiging.. Maar alleen serieuze allianties begrijpen dat. Daarom kost het me moeite om bijv. Kingdom of heaven als serieuze alliantie te zien....

DeletedUser6663

Gast
Wij hebben van hen ook een BG verzoek gehad en dat zag er heel netjes uit...

DeletedUser

Gast
Haha ik bouw met me ally rustig op en probeer te clusteren. Nog niet hard op zoek naar bg

DeletedUser

Gast
kingdom of heaven nodigd iedereen uit om vervolgens helemaal niets van zich te laten horen flop dus

DeletedUser10567

Gast
Top: Sun Tzu Samurai

We staan 2e op de krijgersranglijst en dat met slechts 16 leden. Een zeer compacte alliantie met enkele ervaren veteranen. 3e op de aanvallerranglijst en 8e op de verdedigerranglijst. We staan slechts met 2 punten achter op Ghost Vortex (78 leden) :D

DeletedUser6663

Gast
Top: Sun Tzu Samurai

We staan 2e op de krijgersranglijst en dat met slechts 16 leden. Een zeer compacte alliantie met enkele ervaren veteranen. 3e op de aanvallerranglijst en 8e op de verdedigerranglijst. We staan slechts met 2 punten achter op Ghost Vortex (78 leden) :D

Tsja, niet alle allianties verklaren direct aan alle kanten de oorlog...

DeletedUser

Gast
top: leonidas(ja ik zit er zelf in, maar kijk toch maar eens op de ranglijst..)
flop: pegasus, niet ontwijken en bedankt trouwens voor de 13de plaats als aanvaller.

Bovenaan