• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top/Flopallianties

DeletedUser

Gast
En waar is dat op gebaseerd als ik vragen mag.
Zo te zien heeft deze ally op dit moment 9 leden en staat op de 81 plaats.

DeletedUser

Gast
top: leonidas(ja ik zit er zelf in, maar kijk toch maar eens op de ranglijst..)
flop: pegasus, niet ontwijken en bedankt trouwens voor de 13de plaats als aanvaller.

Ik zie dat Leonidas inderdaad 3e staat op de aanvallersranglijst (1e is Het Blok) en tweede achter Het Blok op de Krijgersranglijst bij de allianties. Dus dat is netjes!

DeletedUser15545

Gast
Elan heroes is top.
Volgens mij is dit de kern van Elan Finest op theta.
Was daar de beste alliantie, totdat ze zijn gefuseerd met TCC.
Ik hoop dat ze hier ook weer zo een goede elite alliantie worden.

DeletedUser

Gast
Wat is een top of wat is een flop .... ;) .... even denken ;)

Laten we eens stellen dat Sun Tzu Samurai een toppie is, en Sun Tzu SamuChihuahua een toppertje wórdt :D

Floppies ken ik nog niet (passen niet meer in mn pc ook) ;)

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Wat is een top of wat is een flop .... ;) .... even denken ;)

Laten we eens stellen dat Sun Tzu Samurai een toppie is, en Sun Tzu SWamuChihuahua een toppertje wórdt :D

Floppies ken ik nog niet (passen niet meer in mn pc ook) ;)

Dat is toch die alliantie die meld op hun profiel dat alleen serieuze BG aanvragen per PM in behandeling worden genomen.... Maar waar nergens staat naar wie je die PM dan moet sturen ;)

DeletedUser

Gast
Dat is toch die alliantie die meld op hun profiel dat alleen serieuze BG aanvragen per PM in behandeling worden genomen.... Maar waar nergens staat naar wie je die PM dan moet sturen ;)

*Heerlijkdatintelligentespelerserdirektuitspringen*
;)
Yep !
:D

DeletedUser

Gast
Top: ** 50 ** :p
Flop: eigenlijk niemand, voor zover ik dat kan zien. :O

DeletedUser

Gast
top: het blok de Nr1 aanvaller en krijger!, maar ook Animo doet het goed in de algemene ranglijst ;)

DeletedUser

Gast

Lekker rustig zo ;p Tegen de tijd dat we denken dat die aanvragen welkom zijn dan weet je wel bij wie de aanvraag gedaan moet worden. ;p

DeletedUser

Gast
TITANS zijn 4de van eta en ken ze redelijk goed waardoor ik meer zou neigen naar top(zou ik nog niet meteen zeggen, moeten zich wel nog bewijzen) maar flop zou ik zeker niet zeggen :p

Inmiddels zelfs al de 3de alliantie van ETA. We moeten zelfs niet onderdoen voor de top 2 :)

DeletedUser

Gast
1 Ghost-Vortex Zit tegen massa aan
2 Kingdom of Heaven Ken hier geen spelers, flop.
3 Animo flop.
4 Het Blok Top :p
5 Inglorious Dragons mweh flop
6 Praetorian Top :D
7 De Tempeliers Top :D
8 Elite Force Day Dreamer flop
9 Inglorious Warriors flop
10 Ifrit flop
11 Leonidas eigen alliantie
12 TITANS flop
13 -CQ- mweh, zien hoe ze het gaan doen
14 No Guts No Glory top
15 Titanen mweh, zien hoe ze het gaan doen

weinig goeds in de top :$

Ik snap werkelijk niet dat je de nummer 6 en de nummer 14 nu al als top nomineert, ze hebben al de grootste moeite om gezamelijk mijn troepen te raken..
Met drama baby's als the winner of athens zullen ze niet ver komen :p

Bovenaan