DeletedUser
Gast
Top ID, uitleg niet nodig
Hoezo niet?
Top ID, uitleg niet nodig
Hoezo niet?
spreekt voor zich vind je ook niet
Het was meer een reactie op de eerdere posts waarin werd verkondigd dat ID flop was. Ik geloof dat we hebben bewezen op Iota en nu ook op Achilles dat ID de zaakjes goed voor elkaar heeft.
Cijfers spreken voor zich met een goede open structuur.
ID is een falende masa
top **50**
kijk heel even naar het gemiddelde van onze alliantie en die van leonidas dan zie je toch een behoorlijk verschil alleen **50** is net boven ons met punten gemiddelde
uhu, met zoveel leden komen de herzenloze puntegeilers wel naar jullie ja.. Maar uiteindelijk zullen die vertrekken als ze het spel leren kennen. Het is al heel vaak bewezen dan massa`s zeker in het begin niet werken.
en wij bezitten al 4 stadjes van jullie, jullie 0 van ons. zegt genoeg denk ik
![]()
geloof me maar de spelers van ons zijn geen puntengeilers als je naar onze top kijktuhu, met zoveel leden komen de herzenloze puntegeilers wel naar jullie ja.. Maar uiteindelijk zullen die vertrekken als ze het spel leren kennen. Het is al heel vaak bewezen dan massa`s zeker in het begin niet werken.
en wij bezitten al 4 stadjes van jullie, jullie 0 van ons. zegt genoeg denk ik
![]()
dat ID op Iota de boel heeft afgetroeft ligt op aan een paar spelers uit onze alliantie daar die het nodig vonden op het laatste moment toen beide allys in de race waren voor de ww,voor hun eigen glorie over te stappen omdat ze dachten dat deze de ww eerder hadden dan wij.
Door die actie kregen ze nog gelijk ook!
geloof me maar de spelers van ons zijn geen puntengeilers als je naar onze top kijkt
en iedere alliantie heeft zijn inactieve spelers dus vind ik het niet heel bijzonder dat jullie die over kunnen nemen
Blablabla, veel woorden weinig daden... Komop dan
Jullie hebben enkele OPPERDETOP spelers, wilt niet zeggen dat jij ook wat hoog vd toren moet komen blazen eh....
Het zit je nog steeds hoog, ik wil hier wel aan toevoegen dat die drie spelers niet het verschil hebben gemaakt, dat ze daarna op Achilles de keuze hebben gemaakt voor weer een andere ally, tja.
Nog iets over ID, de tijd zal leren maar feit is dat we goed bezig zijn, dat blijkt wel weer uit de leden van de harde kern die de stap naar de HW hebben gemaakt. Als je de stap maakt uit een ally van 250 naar 100 max is het logisch dar je direct veel leden hebt
voor jullie misschien niet maar voor ons was het een nekslag doordat meer exleden van semperFi toen de boel verlieten en de ww stil kwamen doordat alle steden niet meer in ons bezit waren.