• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top/Flopallianties

DeletedUser

Gast
Het was meer een reactie op de eerdere posts waarin werd verkondigd dat ID flop was. Ik geloof dat we hebben bewezen op Iota en nu ook op Achilles dat ID de zaakjes goed voor elkaar heeft.

Cijfers spreken voor zich met een goede open structuur.

DeletedUser

Gast
Het was meer een reactie op de eerdere posts waarin werd verkondigd dat ID flop was. Ik geloof dat we hebben bewezen op Iota en nu ook op Achilles dat ID de zaakjes goed voor elkaar heeft.

Cijfers spreken voor zich met een goede open structuur.

Oooh, op die manier! :)

DeletedUser

Gast
uhu, met zoveel leden komen de herzenloze puntegeilers wel naar jullie ja.. Maar uiteindelijk zullen die vertrekken als ze het spel leren kennen. Het is al heel vaak bewezen dan massa`s zeker in het begin ​niet werken.

en wij bezitten al 4 stadjes van jullie, jullie 0 van ons ;). zegt genoeg denk ik :D

DeletedUser15545

Gast
kijk heel even naar het gemiddelde van onze alliantie en die van leonidas dan zie je toch een behoorlijk verschil alleen **50** is net boven ons met punten gemiddelde

Wij als elan heroes hebben ook een hoger puntengemiddelde ; )

DeletedUser

Gast
uhu, met zoveel leden komen de herzenloze puntegeilers wel naar jullie ja.. Maar uiteindelijk zullen die vertrekken als ze het spel leren kennen. Het is al heel vaak bewezen dan massa`s zeker in het begin ​niet werken.

en wij bezitten al 4 stadjes van jullie, jullie 0 van ons ;). zegt genoeg denk ik :D

Blablabla, veel woorden weinig daden... Komop dan ;)

Jullie hebben enkele OPPERDETOP spelers, wilt niet zeggen dat jij ook wat hoog vd toren moet komen blazen eh....

DeletedUser

Gast

geloof me maar de spelers van ons zijn geen puntengeilers als je naar onze top kijkt :D
en iedere alliantie heeft zijn inactieve spelers dus vind ik het niet heel bijzonder dat jullie die over kunnen nemen

DeletedUser4645

Gast
dus als je veel aanvalt ben je een goede alliantie?
,kijk ook eens naar de oceaan waar jullie het meest voorkomen!
De tijd zal het leren

DeletedUser

Gast
Je bent een goeie alliantie als je goed kan samenwerken, als je handen voor elkaar in het vuur steekt, als je durft een risicotje te nemen om een medespeler te helpen,...
Niet als je het hoogste punten gemiddelde hebt! Het is wel een indicator die aangeeft dat je met een pak gedreven spelers zit, waarvan er een heel deel premium spelen, maar meer dan dat bewijs je daarr momenteel nog niet mee.

ID: goeie massa ally die een ally die een 150000 hoger puntengemiddelde had op Iota toch maar afgetroefd heeft toen de wereldwonderen eraan kwamen, dus een goed werkende massa ally, ja het kan!!

** 50 **: goeie ally met beperkter aantal spelers (50?) met een heel mooi puntengemiddelde.

"The Gorillaz" hebben momenteel een puntengemiddelde van >43000, daar kunnen jullie beiden momenteel niet aan tippen!! maar niemand die hen hier al vernoemd heeft, ze hebben dan ook nog een kleiner aantal leden. En een dijk van een alliantienaam

Conclusie: puntengemiddelden zijn belangrijk maar tegelijkertijd "totally overated"

@peos: jij zit volgens mij ook wel in een goeie ally!

Groeten uit "The Rock", een ally die zich wel nog zal bewijzen, bescheidenheid siert de mens!

DeletedUser4645

Gast
dat ID op Iota de boel heeft afgetroeft ligt op aan een paar spelers uit onze alliantie daar die het nodig vonden op het laatste moment toen beide allys in de race waren voor de ww,voor hun eigen glorie over te stappen omdat ze dachten dat deze de ww eerder hadden dan wij.
Door die actie kregen ze nog gelijk ook!

DeletedUser

Gast
dat ID op Iota de boel heeft afgetroeft ligt op aan een paar spelers uit onze alliantie daar die het nodig vonden op het laatste moment toen beide allys in de race waren voor de ww,voor hun eigen glorie over te stappen omdat ze dachten dat deze de ww eerder hadden dan wij.
Door die actie kregen ze nog gelijk ook!

Het zit je nog steeds hoog, ik wil hier wel aan toevoegen dat die drie spelers niet het verschil hebben gemaakt, dat ze daarna op Achilles de keuze hebben gemaakt voor weer een andere ally, tja.

Nog iets over ID, de tijd zal leren maar feit is dat we goed bezig zijn, dat blijkt wel weer uit de leden van de harde kern die de stap naar de HW hebben gemaakt. Als je de stap maakt uit een ally van 250 naar 100 max is het logisch dar je direct veel leden hebt

DeletedUser

Gast
ID zal ook hier op Achilles hoge ogen gooien zo is mijn verwachting. Hun "harde kern" bestaat uit een flink aantal actieve spelers die hun weg vanuit Iota nu ook hier op Achilles hebben gevonden.

** 50 ** , No guts No Glory en The Rock bevatten flink wat bekenden van Iota dus ook daar zie ik leden die echt wel weet van het spel hebben, deze allianties zijn blijvertjes en zullen binnen de top 5 qua allianties blijven.

Het blok bevat ook een stel leden van Iota uit ID, maar die vallen dus buiten de "harde kern".....verder zijn het spelers van Epsilon en aangezien ik daar nooit heb gespeeld komen ze mij niet bekend voor. Wel geven ze aan de "winnaars" van Epsilon te zijn dus ook daar zal het wel snor zitten met de kwaliteit...;)

Verder denk ik ook wel dat The Rascalz een stevige basis qua spelers hebben en zijn ze druk bezig in OC44 zo heb ik vernomen.

Zelf zit ik bijvoorbeeld nu in de alliantie Legend met enkele sterke actieve spelers vanuit Iota en zullen wij door gestage expansie en het opnemen van actieve sterke spelers langzaam qua ledenaantal groeien naar het maximum.

Eventueel via een fusie aangezien nu al zichtbaar is welke samenwerkingsverbanden er zijn/bestaan...

DeletedUser

Gast
geloof me maar de spelers van ons zijn geen puntengeilers als je naar onze top kijkt :D
en iedere alliantie heeft zijn inactieve spelers dus vind ik het niet heel bijzonder dat jullie die over kunnen nemen

Inactief? hij dodgde en zet zijn militie aan, dus lijkt me eerder iets mis met jullie samen werking ;). En zelfs al was hij inactief kun je je hier op voorbereiden door middel van telegraafjes ;)(de leiding kan namelijk zien wie er niet inlogt), maarja dat is te veel werk als je dat bij 200 leden moet doen :p.

Blablabla, veel woorden weinig daden... Komop dan ;)

Jullie hebben enkele OPPERDETOP spelers, wilt niet zeggen dat jij ook wat hoog vd toren moet komen blazen eh....

Tsja wrm niet?, hou ervan om mensen een beetje op te jagen. Dat maakt het spelletje leuker hé ;). En ID zal me nu wel dood willen hebben en dat was nou net me bedoeling xD

bovendien is van die 4 een van mij en heb met 2 andere meegeholpen aan de clears ;)
en vnvd is er eentje meer van mij :)

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4645

Gast
Het zit je nog steeds hoog, ik wil hier wel aan toevoegen dat die drie spelers niet het verschil hebben gemaakt, dat ze daarna op Achilles de keuze hebben gemaakt voor weer een andere ally, tja.

Nog iets over ID, de tijd zal leren maar feit is dat we goed bezig zijn, dat blijkt wel weer uit de leden van de harde kern die de stap naar de HW hebben gemaakt. Als je de stap maakt uit een ally van 250 naar 100 max is het logisch dar je direct veel leden hebt

voor jullie misschien niet maar voor ons was het een nekslag doordat meer exleden van semperFi toen de boel verlieten en de ww stil kwamen doordat alle steden niet meer in ons bezit waren.

DeletedUser

Gast
voor jullie misschien niet maar voor ons was het een nekslag doordat meer exleden van semperFi toen de boel verlieten en de ww stil kwamen doordat alle steden niet meer in ons bezit waren.

*Pinkt een traantje weg*

Bovenaan