• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top/Flopallianties

DeletedUser

Gast
voor jullie misschien niet maar voor ons was het een nekslag doordat meer exleden van semperFi toen de boel verlieten en de ww stil kwamen doordat alle steden niet meer in ons bezit waren.

Klopt misschien ook wel, je snapt ook wel waarom wij op dat moment hebben besloten het wel te accepteren en het is niet over een nacht ijs gegaan. De insteek was dat we hierdoor een dreiging konden vormen tov van de WW's van CQ die we normaal gesproken nooit konden bereiken.

DeletedUser

Gast
Inactief? hij dodgde en zet zijn militie aan, dus lijkt me eerder iets mis met jullie samen werking ;). En zelfs al was hij inactief kun je je hier op voorbereiden door middel van telegraafjes ;)(de leiding kan namelijk zien wie er niet inlogt), maarja dat is te veel werk als je dat bij 200 leden moet doen :p.

Tsja wrm niet?, hou ervan om mensen een beetje op te jagen. Dat maakt het spelletje leuker hé ;). En ID zal me nu wel dood willen hebben en dat was nou net me bedoeling xD

bovendien is van die 4 een van mij en heb met 2 andere meegeholpen aan de clears ;)
en vnvd is er eentje meer van mij :)

Hmm veel werk om te zien wie wel of niet geel is. 2 minute job.

Volgens mij vergis je je met die volgende stad vanavond, beter je best doen

DeletedUser

Gast
Hmm veel werk om te zien wie wel of niet geel is. 2 minute job.

Volgens mij vergis je je met die volgende stad vanavond, beter je best doen

xD, bedankt voor de cp hé, als je goed had gelezen was dit ongeveer me bedoeling ;)
en dan doen jullie leiders zeker niet veel?, als jij zegt dat het maar 2min is en wij nog steeds ongemerkt steden kunnen pakken.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
xD, bedankt voor de cp hé, als je goed had gelezen was dit ongeveer me bedoeling ;)
en dan doen jullie leiders zeker niet veel?, als jij zegt dat het maar 2min is en wij nog steeds ongemerkt steden kunnen pakken.

Hehe, grappig ventje ben je. Succes verder, je krikt het moyenne van de ally letterlijk en figuurlijk aardig naar beneden.

DeletedUser

Gast
Flop: Leonidas

ik dacht dat dit was afgesloten en mensen dit topic weer konden gebruiken waarvoor het was?
en slim om te zeggen na gister.., je zal zelf wel weten wat ik bedoel ;)

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Hebben jullie nu al spijt van de afsplitsing van Kingdom of Minos? Dat gaat rap!

Legend loopt op dit moment zoals bedoeld. Klein beginnen met enkele actief spelende leden, aanvallend starten en veel overnames doen. Daarmee speel je je als alliantie in the picture en is het overtuigend voor toppers die nu nog zwevend waren. De komende dagen zul je Legend dan ook de top 10 van allianties zien binnenkomen.
Vanuit diverse werelden zie je nu leden toestromen wat ergens ook wel leuk is omdat je diverse "ervaringen" samenbrengt binnen een nieuwe wereld.

Zodra daarmee de basis is gelegd zullen we vast en zeker ergens in de toekomst een "fusie" aangaan zover die feitelijk nu achter de schermen er al is....

Verder zie ik her en der al wat barstjes ontstaan in andere allianties.
ID is nu sterk en zeker met hun IDII opleiding beschikken ze over een groot arsenaal aan leden die hun sporen verdiend hebben op o.a. Iota. Het zal leuk worden om te zien of ID dat kunstje hier kan herhalen.

Op dit moment echter komen er nauwelijks nieuwe spelers bij op deze wereld en "hangt" het aantal leden al een week net onder de 4000 stuks. Heel anders dus dan net geopende werelden waar binnen no-time 20.000 spelers zijn, maar er ook heel snel 10.000 afvallen.
Ben benieuwd hoe lang we hier het aantal stabiel kunnen houden.

Ik heb er zin in!

Bovenaan