• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top/Flopspelers

DeletedUser10567

Gast
Kijkend naar het verleden van sommige spelers en speelsters, geef ik mijn voorkeur uit naar Aventa. Een goede speelster. De nummer 1 van wereld Nu en de leider van de nummer 1 alliantie, met voorsprong. Ik zie hier ook een goede toekomst voor haar!

DeletedUser10567

Gast
Nu natuurlijk nog weinig over te zeggen, maar Sweetsally doet het heel erg goed. In het verelden ken ik hem al van wat werelden en heb volgens mij ook wel eens met hem gesproken (Skype) ik denk dat hij nog ver komt in de toekomst!

DeletedUser

Gast
Nu natuurlijk nog weinig over te zeggen, maar Sweetsally doet het heel erg goed. In het verelden ken ik hem al van wat werelden en heb volgens mij ook wel eens met hem gesproken (Skype) ik denk dat hij nog ver komt in de toekomst!

Euhm, was Sweetsally geen vrouw? :$

DeletedUser

Gast
Flop: Flip8412.

reden zie hier:

Top: Die gaan zichzelf aankomende dagen bewijzen, maar tipje van de sluier. Gerre1997 alias kireamewi

DeletedUser

Gast
Haha wijsneuzen.

Toen sweetsally stopte op epsilon en herstarte heeft 1 van haar zoontjes op dat account gespeeld. Sweetsally zelf heeft toen bij de Conquerors gezeten met een ander account.

Dus wat Flip zegt kan best kloppen!

DeletedUser

Gast
Haha wijsneuzen.

Toen sweetsally stopte op epsilon en herstarte heeft 1 van haar zoontjes op dat account gespeeld. Sweetsally zelf heeft toen bij de Conquerors gezeten met een ander account.

Dus wat Flip zegt kan best kloppen!

Dat is echt maar heel even geweest hoor.

Overigens ben ik dus wel een vrouwtje :p

DeletedUser

Gast
Vind het hier nog te vroeg vóór. Spelers die nu 100ste kunnen morgen in top 10 staan. Er zijn natuurlijk wel spelers die bekend zijn op een andere wereld

DeletedUser

Gast
schiet nog alle kanten uit zo stond ik in top 30 toen ineens ergens in de honderd toen weer 80 toen weer 30 schiet nu allemaal nog niet op

Bovenaan