Falen ??? lol wie durfde tot nu kort me nooit aanvallen beetje groot doen kijk zelf is in de spiegel je durfde nooit geen kolo sturen tot ik uit ouroborus stapte lol de wereld is nog lang niet gedaan en al neem je honderden steden over mij een zorg voor mij ben je nog altijd zoon massa noob die niets kan zonder zen vrientjes naast hem
en ja leden die jullie met dubbel accounts beheren en enkel kwamen voor info te halen haha zielig hoor !!!
dus ik kickte ze idd opgepast mensen deze peos is een grote sterke speler hoor kan niets alleen timd nooit speelt enkel op de massa en als die een aanval krijgt of er komt wat ondersteuning door een andere speler dan huild ie de ganse wereld bij een tot mensen hem gaan blokeren ....
Je bedoelt brok??
Ik durf openlijk uit tekomen dat ik van jou geleuter niet ben gediend en dat ik je een vervellend persoon vind om het maar netjes te zeggen.
Heel veel mensen op Achilles zijn het zelfde van mening maar durven dit alleen hier soms op het forum te uiten maar in het spel steunen ze je dubbel en dwars omdat ze bang van je zijn.
Ik ben helaas niet van jou onder de indruk, en heb altijd de massa achter mij zoals je zegt, maar vanmorgen toch weer op klaar lichte dag een kolo bij je binnen gelegd om 11 uur , zonder hulp en os de eerste 2 uur en niet als een dief midden in de nacht rond 3 uur met hulp van al je vriendjes.
Maar deze stad wilde je natuurlijk ook kwijt net zoals de stad die Seventh van je afpakte gister.
Waarom moest je er dan weer snel 600 biremen en 400 boog inzetten of kwamen deze van je vriendjes en wist jij hier niets van.
Nogmaals stop hier gewoon trek de stekker eruit want je gaat hier straks zo met de broek af ,dat ze je straks op elke wereld uitpoepen