• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top/Flopspelers

DeletedUser

Gast
Falen ??? lol wie durfde tot nu kort me nooit aanvallen beetje groot doen kijk zelf is in de spiegel je durfde nooit geen kolo sturen tot ik uit ouroborus stapte lol de wereld is nog lang niet gedaan en al neem je honderden steden over mij een zorg voor mij ben je nog altijd zoon massa noob die niets kan zonder zen vrientjes naast hem

en ja leden die jullie met dubbel accounts beheren en enkel kwamen voor info te halen haha zielig hoor !!!

dus ik kickte ze idd opgepast mensen deze peos is een grote sterke speler hoor kan niets alleen timd nooit speelt enkel op de massa en als die een aanval krijgt of er komt wat ondersteuning door een andere speler dan huild ie de ganse wereld bij een tot mensen hem gaan blokeren ....

je bedoelt dat je gekickt bent

DeletedUser19642

Gast
je bedoelt dat je gekickt bent

ja ben gekickt na dat ik al had aangegeven dat ik ging vertrekken ,...

maar goed zo is het dan en zo zal ik dan maar ten onder gaan maar stoppen nee op zulke slome wereld blijf ik dan verder doen heeft maanden geduurd voor jullie durven aanvallen dus kom maar op paar stadtjes verliezen ga ik niet voor achter uit hoor

DeletedUser

Gast
ja ben gekickt na dat ik al had aangegeven dat ik ging vertrekken ,...

maar goed zo is het dan en zo zal ik dan maar ten onder gaan maar stoppen nee op zulke slome wereld blijf ik dan verder doen heeft maanden geduurd voor jullie durven aanvallen dus kom maar op paar stadtjes verliezen ga ik niet voor achter uit hoor

inderdaad wij durfen niks jij bent zo goed dat iedereen bang van jou is

DeletedUser19642

Gast
inderdaad wij durfen niks jij bent zo goed dat iedereen bang van jou is

ach je hebt een veldslag gewonnen met wat geluk , de oorlog is nog lang niet over hoor of was je vergeten dat ik er nog altijd ben ? ging ik al lang niet veroverd zijn en uit de wereld gegooid lol

DeletedUser19642

Gast
lol helaas wel ja

wel dan ,

speel je oorlog verder en maak er wat van

Rapporten
Postvak IN
Alles
read Je gaat een nieuwe stad stichten
vandaag om 13:18
vandaag om 13:13
vandaag om 13:05
vandaag om 13:02

en peos stop met huilen over accounts enzo je hebt je acc zelf gehad ....

DeletedUser4645

Gast
Falen ??? lol wie durfde tot nu kort me nooit aanvallen beetje groot doen kijk zelf is in de spiegel je durfde nooit geen kolo sturen tot ik uit ouroborus stapte lol de wereld is nog lang niet gedaan en al neem je honderden steden over mij een zorg voor mij ben je nog altijd zoon massa noob die niets kan zonder zen vrientjes naast hem

en ja leden die jullie met dubbel accounts beheren en enkel kwamen voor info te halen haha zielig hoor !!!

dus ik kickte ze idd opgepast mensen deze peos is een grote sterke speler hoor kan niets alleen timd nooit speelt enkel op de massa en als die een aanval krijgt of er komt wat ondersteuning door een andere speler dan huild ie de ganse wereld bij een tot mensen hem gaan blokeren ....

Je bedoelt brok??
Ik durf openlijk uit tekomen dat ik van jou geleuter niet ben gediend en dat ik je een vervellend persoon vind om het maar netjes te zeggen.
Heel veel mensen op Achilles zijn het zelfde van mening maar durven dit alleen hier soms op het forum te uiten maar in het spel steunen ze je dubbel en dwars omdat ze bang van je zijn.
Ik ben helaas niet van jou onder de indruk, en heb altijd de massa achter mij zoals je zegt, maar vanmorgen toch weer op klaar lichte dag een kolo bij je binnen gelegd om 11 uur , zonder hulp en os de eerste 2 uur en niet als een dief midden in de nacht rond 3 uur met hulp van al je vriendjes.
Maar deze stad wilde je natuurlijk ook kwijt net zoals de stad die Seventh van je afpakte gister.
Waarom moest je er dan weer snel 600 biremen en 400 boog inzetten of kwamen deze van je vriendjes en wist jij hier niets van.
Nogmaals stop hier gewoon trek de stekker eruit want je gaat hier straks zo met de broek af ,dat ze je straks op elke wereld uitpoepen

DeletedUser4645

Gast
wel dan ,

speel je oorlog verder en maak er wat van

Rapporten
Postvak IN
Alles
vandaag om 13:18
vandaag om 13:13
vandaag om 13:05
vandaag om 13:02

en peos stop met huilen over accounts enzo je hebt je acc zelf gehad ....

dat zou je willen mijn account is het account dat ik al op Beta bespeelde ,nooit heeft iemand mijn account overgenomen!!!!!
behoor niet tot de sukkels die zelf geen fatsoenlijk imperium kunnen opbouwen maar het met een gestolen of gekregen account moeten doen

DeletedUser

Gast
Je bedoelt brok??
Ik durf openlijk uit tekomen dat ik van jou geleuter niet ben gediend en dat ik je een vervellend persoon vind om het maar netjes te zeggen.
Heel veel mensen op Achilles zijn het zelfde van mening maar durven dit alleen hier soms op het forum te uiten maar in het spel steunen ze je dubbel en dwars omdat ze bang van je zijn.
Ik ben helaas niet van jou onder de indruk, en heb altijd de massa achter mij zoals je zegt, maar vanmorgen toch weer op klaar lichte dag een kolo bij je binnen gelegd om 11 uur , zonder hulp en os de eerste 2 uur en niet als een dief midden in de nacht rond 3 uur met hulp van al je vriendjes.
Maar deze stad wilde je natuurlijk ook kwijt net zoals de stad die Seventh van je afpakte gister.
Waarom moest je er dan weer snel 600 biremen en 400 boog inzetten of kwamen deze van je vriendjes en wist jij hier niets van.
Nogmaals stop hier gewoon trek de stekker eruit want je gaat hier straks zo met de broek af ,dat ze je straks op elke wereld uitpoepen

Ben het met Peos eens..
Voetballerke, ik weet niet wat de hopeloze viking-actie moest voorstellen maar erg veel leden heb je niet geworven.. Ik denk dat 99% op achilles van mening is dat jij een vervelende speler bent. Eigenlijk zouden we een anti-voetballerke-pact moeten oprichten, maar dat bespaar ik je. Grote mond altijd, maar ook ik heb nog nooit iets van je gemerkt eerlijk gezegt. Ik sta te popelen om het aanvallertellertje te gaan zien lopen en niet midden in de nacht zoals zwakkere spelers het doen.

Ik houd het hierbij en ga niet verder in discussie dus een reactie is zinloos.

Groetjes guuzy

DeletedUser19642

Gast
Je bedoelt brok??

lol zou je zo graag willen dat ik stop maar helaas ben net gestopt op chi om meer tijd in achilles te steken beleef hier de tijd van me leven straks heb ik 100 steden naast je hopelijk vind je het net zo leuk dan als al de tijd ik er nu lag want ik kan blijven stcihten en veroveren hoor ligt al weer een nieuw stadtje veel succes met die te veroveren lol

DeletedUser

Gast
Ben het met Peos eens..
Voetballerke, ik weet niet wat de hopeloze viking-actie moest voorstellen maar erg veel leden heb je niet geworven.. Ik denk dat 99% op achilles van mening is dat jij een vervelende speler bent. Eigenlijk zouden we een anti-voetballerke-pact moeten oprichten, maar dat bespaar ik je. Grote mond altijd, maar ook ik heb nog nooit iets van je gemerkt eerlijk gezegt. Ik sta te popelen om het aanvallertellertje te gaan zien lopen en niet midden in de nacht zoals zwakkere spelers het doen.

Groetjes guuzy

inderdaad eigenlijk moet hij zo heten voetbalnoob :p

DeletedUser19642

Gast
Ben het met Peos eens..

Groetjes guuzy

ik had ook niet verwacht dat iemand serieus ging joinen iedereen is bang van aangevallen te worden iedereen wil enkel bob de bouweren ..

kansloos dus om ook maar te joinen veel praat weinig daad

en eum e hebt weinig gezien ja mss omdat je verweg van me huppelt in plaats van hier geen komt ik ga niet rennen achter een noob die vlucht

DeletedUser

Gast
ik had ook niet verwacht dat iemand serieus ging joinen iedereen is bang van aangevallen te worden iedereen wil enkel bob de bouweren ..

kansloos dus om ook maar te joinen veel praat weinig daad

en eum e hebt weinig gezien ja mss omdat je verweg van me huppelt in plaats van hier geen komt ik ga niet rennen achter een noob die vlucht

Rede dat ik niet naar jou toe groei is:
A. Mijn kolos liggen te ver.
B. Ik blijf niet de hele nacht wakker om dit spelletje te spelen en heb geen zin om de tijd in jou te steken.
C. Ik heb nog een privéleven, waardoor ik niet fulltime mijn gsm in de gaten wil houden of ik aanvallen binnenkrijg.

Ik besteed mijn aandacht liever aan het veroveren van waardige tegenstanders. Jij ligt mooi onder mij, de juiste positie dus. Onder me.

DeletedUser19642

Gast
Ik nomineer de speler peos als top/flop.

Reden denkt na een paar steden van mij al te hebben veroverd samen met de massa ATT van de spelers thomashoog , seventh, en andere diverse spelers dat hij ook echt goed is in wat hij doet hij leunt op de massa mee en vergeet dat ik laatst nog een stadtje van hem pakte of het nu om 3 uur is of om 11 uur grepolis draait 24/24 dus kom niet huilen met je fabeltjes ik deed het alleen jij kan nog geen stad veroveren zonder iemand te roepen om hulp je ondersteuning komt uit ng ng zonder hun stel je zelf niets voor en was je al flop van dag 1 je hier kwam spelen huil niet over andere werelden waar je vast ook leunde op je massa vrienden en inactieven ging veroveren je hebt het wat druk en ineens ga je me laf noemen enz enz enz maar direct ga je huilen bij welke speler dan ook die met mij samenwerkt je bent geen grepolis krijger je bent grepolis grootste baby die huilt bij elke aanval ...

DeletedUser4645

Gast

Reden denkt na een paar steden van mij al te hebben veroverd samen met de massa ATT van de spelers thomashoog , seventh, en andere diverse spelers dat hij ook echt goed is in wat hij doet hij leunt op de massa mee en vergeet dat ik laatst nog een stadtje van hem pakte of het nu om 3 uur is of om 11 uur grepolis draait 24/24 dus kom niet huilen met je fabeltjes ik deed het alleen jij kan nog geen stad veroveren zonder iemand te roepen om hulp je ondersteuning komt uit ng ng zonder hun stel je zelf niets voor en was je al flop van dag 1 je hier kwam spelen huil niet over andere werelden waar je vast ook leunde op je massa vrienden en inactieven ging veroveren je hebt het wat druk en ineens ga je me laf noemen enz enz enz maar direct ga je huilen bij welke speler dan ook die met mij samenwerkt je bent geen grepolis krijger je bent grepolis grootste baby die huilt bij elke aanval ...

zet even de rapporten van de aanvallers op je stad die ik heb gepakt, dat was helaas alleen peos, behalve een blaaskaak ben je ook nog een enorme leugenaar, naar droom verder een neem nog een beetje blijf je wakker van

DeletedUser

Gast

Of peos nu in jou ogen een baby is of niet. Ik weet wel dat hij tenminste nog een priveleven heeft, dat kan ik over jou niet zeggen.
Baby's of krijgers.. Het is maar een spel. En jou manier van spelen bevalt 99% van de Achilles-spelers niet dus misschien moet jij je eens is gaan afvragen aan wie het nou precies ligt.. ons of aan jezelf..

Aan je taalgebruik is wel te zien dat je de middelbare school niet hebt afgemaakt.. Of de basischool ook al niet. Leestekens bestaan namelijk bij jou niet meer?

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19642

Gast
Of peos nu in jou ogen een baby is of niet. Ik weet wel dat hij tenminste nog een priveleven heeft, dat kan ik over jou niet zeggen.
Baby's of krijgers.. Het is maar een spel. En jou manier van spelen bevalt 99% van de Achilles-spelers niet dus misschien moet jij je eens is gaan afvragen aan wie het nou precies ligt.. ons of aan jezelf..

Aan je taalgebruik is wel te zien dat je de middelbare school niet hebt afgemaakt.. Of de basischool ook al niet. Leestekens bestaan namelijk bij jou niet meer?

weeral een speler die de leerkracht uithangt maar niets van het spel snapt zeg eens wat zinnigs wat grepolis betreft ...

DeletedUser10508

Gast
Ach Guuzy, het heeft geen zin om te discussiëren met Voetballerke/Keysersoze, dat moet je nu toch wel door hebben als je af en toe dit forum volgt?

DeletedUser19642

Gast
STOP - MET - GREPOLIS

Ik hoop dat je dit wél snapt.

waarom zou ik moeten stoppen omdat een speler die het zegt van jouw status dat doet ? hahaha laat me niet lachen

je bent te bang om wat te doen in grepolis enige dat je kan is deff uit sturen naar een overname die al uuren bezig is en geen aanvallen komen ga lekker een nieuwe wereld is bespelen en ga je eens bewijzen op delphi die komt een nieuwe wereld ben je vast bang voor gewoon omdat je bent bang aangevallen te worden je noob

bang van alles die op je afkomt een kleuter van 3 speelt beter grepolis dan jouw

Bovenaan