• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top/Flopspelers

DeletedUser

Gast
Ach Guuzy, het heeft geen zin om te discussiëren met Voetballerke/Keysersoze, dat moet je nu toch wel door hebben als je af en toe dit forum volgt?

Ik heb nu ook genoeg gesproken, met hem kun je geen fatsoenlijk gesprek voeren. Hij staat niet open voor de meningen van anderen.

DeletedUser10508

Gast
Ik heb nu ook genoeg gesproken, met hem kun je geen fatsoenlijk gesprek voeren. Hij staat niet open voor de meningen van anderen.

Neen helemaal niet, ik daar in tegen wel, als je wilt kan je altijd een pmmetje in-game sturen, als schrijver van deze wereld is "praten/schrijven" nu eenmaal het liefste wat ik doe! :)

DeletedUser19642

Gast

je komt hier onzin vertellen doe eerst het volgende voor je wat te zeggen hebt ...

1* leer grepolis spelen zonder te leven op de massa
2* doe is wat indrukwekkends in plaats van de oorlog weglopen
3* ga is delphi spelen en bespeel een nieuwe wereld niet een wereld die al 2 jaar noobs recrut die jij dan intern overneemt als ze stoppen
4* ga leerkracht studeren of zo als je zo graag op het nederlands lettertype zit te kijken in plaats van oorlogje spelen
5* kom terug als je wat te zeggen hebt die zin vol is en niet over de bovenste 4 punten gaat of betreft doe je dat dan kan ik je mss is wat credit van spreken gunnen voor zo ver je dat niet hebt bekomen blijf uit men buurt maar steden veroveren groot gelijk want anders maak je totaal geen kans idd

DeletedUser10508

Gast

Ach, we leven niet op de massa, we leven op het plezier en we leven in dé wereld. Jij leeft in een spel-wereld, waardoor je dus 24/7 online kan, sommigen dus niet. Ik ben liever een stadje kwijt, dan om op een zaterdag-ochtend om 7uur op te staan! :)

4* ga leerkracht studeren of zo als je zo graag op het nederlands lettertype zit te kijken in plaats van oorlogje spelen

Ik zou graag leerkracht willen worden, daar is toch niks mee? :)

DeletedUser

Gast
je komt hier onzin vertellen doe eerst het volgende voor je wat te zeggen hebt ...

3* ga is delphi spelen en bespeel een nieuwe wereld niet een wereld die al 2 jaar noobs recrut die jij dan intern overneemt als ze stoppen
5* kom terug als je wat te zeggen hebt die zin vol is en niet over de bovenste 4 punten gaat of betreft doe je dat dan kan ik je mss is wat credit van spreken gunnen voor zo ver je dat niet hebt bekomen blijf uit men buurt maar steden veroveren groot gelijk want anders maak je totaal geen kans idd

ach jim ga toch eens wat nuttig doen jij hebt echt geen leven

waar heb ik massa aanval op jou gedaan terwijl ik zelf heb gedaan zoals ik eerder zei toen me kolo lag ging je nog oss sturen
en dat noem jij timen van 45 uur lool

DeletedUser19642

Gast
ach jim ga toch eens wat nuttig doen jij hebt echt geen leven

waar heb ik massa aanval op jou gedaan terwijl ik zelf heb gedaan zoals ik eerder zei toen me kolo lag ging je nog oss sturen
en dat noem jij timen van 45 uur lool

ik ging geen os sturen de oss kwam van 12 uur weg en was al 4 uur aan het varen leer toch eens iets goed doen ja je hebt een kolo gestuurd naar een stad die al na 9 uur door peos en thomas hoog leeg geknald werd mooi hoor heel tacties je hebt zo net een stad veroverd heeft je 1 maand geduurd om die te kunnen krijgen en je hebt ondertussen niets anders gedaan dan stadsfeestjes en inactiven overgenomen waaw ben erg onder de indruk van je wat dan ook ... intussen heb ik de top 5 spelers van de wereld effen wat laten ruiken en heb ik 7 overnames op arnoniempje gegeven en enkele op andere leden ook peos mocht er onder lijden naast me te liggen wat doe jij niets helemaal niets enkel stadsfeestjes en oo iedereden valt keyser aan merk je op het forum dan ga je een kolo sturen lol belachelijke speler ben je man ...

zoals ik al eerder zei maak wat dubbel accounts of zo daar ben je ook alleen maar goed in ....

DeletedUser

Gast
waahahah steden van blokl pakken van ianos inactief batem ook inactief zeker

jij weet niet eens wat jij zegt jij pakt inactief leden in oc 45 kijk eerst naar je zelf voor dat je anderen beoordeelt

DeletedUser19642

Gast

ik leef nergens op niemand weet wat ik doe en dat zal nog lang zo blijven ik heb een beter leven dan wie dan ook hier speelt denk ik of toch de meeste wie echt interesant leven heeft val ik niet aan in de nacht omdat ze hun deel van het verhaal nacht al hebben gegeven mensen die leven op een leef loontje en helemaal niets te doen hebben zou ik niet in de nacht mogen aanvallen haha waarom niet ?is dat ergens verboden op grepolis mss dacht het niet

DeletedUser19642

Gast
waahahah steden van blokl pakken van ianos inactief batem ook inactief zeker

jij weet niet eens wat jij zegt jij pakt inactief leden in oc 45 kijk eerst naar je zelf voor dat je anderen beoordeelt

ik neem niemand inactief in oc 45 kijk is goed naar de stats voor je wat gaat uitkramen aan onzin

kijk is goed hier op een dag pakt fox een stad van mij en nog geen dag later neem ik de zelfde stad terug + nog 1 extra

FoxBelgium KeyserSoze Geen OUROBOROS. 2013-11-25 18:22:21
Ergo KILLER 17,249 FoxBelgium KeyserSoze Geen OUROBOROS. 2013-11-25 16:25:03
4-C1-SKULLS 16,848 KeyserSoze FoxBelgium OUROBOROS. The Eagle Eyes EMPIRE 2013-11-24 17:27:53

waar ben jij met je ongelovelijke tactieken van inactiven en mensen die stoppen een massa att gedaan mss met je ally en dan de speler snel wat stadtjes gepakt je laat enkel anderen de troepen sturen en dan jij gewoon je kolo

in tegen stelling neem ik de grote spelers die actief spelen of dat toch zouden moeten zijn

D-C3 Tornado Ally 17,220 Alfa66 KeyserSoze The Best Squadron OUROBOROS. 2013-12-01 11:54:50

alfa veel bla bla net als jij was voor mij net een zeef

D-C3-Speeltuin 17,565 THE STYX KeyserSoze The Best Squadron OUROBOROS. 2013-11-01 10:42:12
Gratis 9 2,019 Witte Donder KeyserSoze The Best Squadron OUROBOROS.

hier nog 2 grote krijgers allemaal aan men voeten gelapt

waarom verhuis ik naar jullie omdat niemand tegen mij op kan alleen ze hebben allemaal de massa nodig om hun spel te kunnen spelen ik breek jullie wel uiteindelijk net als ik hier gekomen ben lig ik er nog steeds ....

verdere leuek overnames

Gratis 5 6,740 arnoniempje KeyserSoze The Best Squadron OUROBOROS. 2013-10-18 17:50:12
Gratis 3 3,580 arnoniempje KeyserSoze The Best Squadron OUROBOROS. 2013-10-18 17:43:11
Gratis 6 7,264 arnoniempje KeyserSoze The Best Squadron OUROBOROS. 2013-10-18 14:38:21
Gratis 7 17,786 arnoniempje KeyserSoze The Best Squadron OUROBOROS. 2013-10-18 13:28:06
Gratis 4 6,682 arnoniempje KeyserSoze The Best Squadron OUROBOROS. 2013-10-18 12:24:07

Gratis 2 3,950 arnoniempje KeyserSoze The Best Squadron OUROBOROS. 2013-10-18 11:34:43
4501. Spiro 17,786 arnoniempje KeyserSoze The Best Squadron OUROBOROS.

waaw de nummer 2 die toen in men buurt lag ....

denk je dat ik bang ben van jouw ally haha ga mss is grepolis leren spelen en doe wat nuttigs zoek een job of zo

in plaats van snachts je kolo's timen op inactiven

DeletedUser

Gast
ik ging geen os sturen de oss kwam van 12 uur weg en was al 4 uur aan het varen leer toch eens iets goed doen ja je hebt een kolo gestuurd naar een stad die al na 9 uur door peos en thomas hoog leeg geknald werd mooi hoor heel tacties je hebt zo net een stad veroverd heeft je 1 maand geduurd om die te kunnen krijgen en je hebt ondertussen niets anders gedaan dan stadsfeestjes en inactiven overgenomen waaw ben erg onder de indruk van je wat dan ook ... intussen heb ik de top 5 spelers van de wereld effen wat laten ruiken en heb ik 7 overnames op arnoniempje gegeven en enkele op andere leden ook peos mocht er onder lijden naast me te liggen wat doe jij niets helemaal niets enkel stadsfeestjes en oo iedereden valt keyser aan merk je op het forum dan ga je een kolo sturen lol belachelijke speler ben je man ...

zoals ik al eerder zei maak wat dubbel accounts of zo daar ben je ook alleen maar goed in ....

ik steel tenminste geen accounts zoals jij

DeletedUser19642

Gast
waahah jij laat mensen steden legen en jij dropt kolo

moet je zien met je grote mond je neemt iemand over die op de interne lijst staat van het blok zene igen ally neemt hem over dus ga jij er ook maar een kolootje op timen hahaha zielig !!!! ;)

http://nl.grepostats.com/world/nl16/player/376894/colonizations

en al je andere zijn ook gestopte spelers van het blok of eigen ally

hahahahahahahahahahahahahhahaha

http://nl.grepostats.com/world/nl16/player/128574/colonizations?type=gain&enemy_player=0&enemy_alliance=-1&min_points=&max_points=

zoals ik al had gezegt en nog is zal zeggen grootste flop speler van ng ng ben jij

DeletedUser

Gast
loool ianos speelt gewoon nerd

weet niet wat jij lult

ja ik ben noob en zoals ik eerder zei iedereen is bang van jou jij bent zo goed man echt jij moet eigenlijk nummer 1 staan
geen 1 lid kan tegen jou op nu moet ik met heel de wereld samenwerken tegen jou

DeletedUser19642

Gast
loool ianos speelt gewoon nerd

weet niet wat jij lult

ja ik ben noob en zoals ik eerder zei iedereen is bang van jou jij bent zo goed man echt jij moet eigenlijk nummer 1 staan
geen 1 lid kan tegen jou op nu moet ik met heel de wereld samenwerken tegen jou

idd iedereen moet samen werken om wat te kunnen bekomen waaw je kan me 1 speler opnoemen die je overgenomen hebt die mss actief is moet ik opzoeken dan maar

zal wel geen indrukweeknde overname zijn geweest voor mij blijf je flop kom terug reageren als je wat ballen hebt of zo of lef om hier te reageren voor mij en iedereen maak je je gewoon belachelijk net als iedereen die hier wat komt vertellen hoe slecht ik ben geef ik ze toch uiteindelijk op hun wafel met de feiten niet met verhaaltjes ...

oo waaw ja seventh je hebt een massa att gedaan op 1 speler met de ganse ally hebt 2 steden gepakt van hem waaw

toch ben ik niet onder de indruk zoals ik al zei enkel in massa kan je wat bekomen is het niet vluchten is dhet wel mee genieten van de noobs naast je

http://nl.grepostats.com/world/nl16/player/376894/colonizations

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
als jij goed leest heb ik niet gezegt dat je slecht bent

ik zei dat iedereen bang voor jou en dat jij zo goed bent

DeletedUser4645

Gast
ik zag dat er weer een deel van het forum is verwijderd door de forum mod,
deze keer wel terecht vind het alleeen jammer dat mijn antwoord op het topic van Fayaturk ook verwijderd is

DeletedUser10329

Gast
Top: Scoped Shot, JMDR, Siempe, Jonfanta en de vele anderen die de ballen hebben om sinds het begin tegen de massa te vechten en mij, de alliantie en de BG's met alles dat ze hebben en kunnen te steunen;) Topteam!
goh wat krijgen we nu?:O
een respect betuiging van de 'grote' Armand0?!:O

Bovenaan