• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top/Flopspelers

DeletedUser10567

Gast
Top: Aventa, geen verdere uitleg nodig, maar toch. De nummer 1 op Nu en op Achilles heeft ze een goede rang qua punten en staat eerste op de aanvallerrang en verdedigerrang!

DeletedUser

Gast
TOP: Allyleden van Sun Tzu Samurai / Sun Tzu SamuChihuahua die na het zinken van de 1ste kolo dírekt goed timeden met OS toen de 2de een dag later onderweg ging!
Chapeau!!

DeletedUser15545

Gast
TOP: Aventa, hij heeft namelijk als eerste al 4 steden.
Hierdoor staat hij eerste qua punten een krijgersrang.

DeletedUser

Gast
Bij deze draag ik Secrit007 naar voren als floppertje :)

Hij (20.000 ptn) stuurt mij (10.000 ptn) uit het niets een bericht of ik hem wilde helpen met clearen op een (15.000 ptn) speler. Ik houd 'm even aan de praat, hij zegt 'dat het in mijn belang is want zijn target zal mij anders overnemen'. Daar trap ik uiteraard niet in, ik laat Secrit z'n eigen boontjes doppen.

Ik heb toevallig contact met die andere speler, zodus. Vandaag kreeg ik een berichtje waaruit bleek dat Secrit aan zijn target had gevraagd om de kolo te ontwijken, 'want die was voor mij bedoeld'. Op dit eigenste uur heeft onze Secrit nog steeds geen enkele stad in zijn bezig, hoewel hij qua punten véél hoger staat ^^

Een beetje tactisch spel en wat gaan rondpraten moet kunnen, maar combineer dat dan wel met degelijk spel hé ;)

DeletedUser

Gast
Bij deze draag ik Secrit007 naar voren als floppertje :)

Hij (20.000 ptn) stuurt mij (10.000 ptn) uit het niets een bericht of ik hem wilde helpen met clearen op een (15.000 ptn) speler. Ik houd 'm even aan de praat, hij zegt 'dat het in mijn belang is want zijn target zal mij anders overnemen'. Daar trap ik uiteraard niet in, ik laat Secrit z'n eigen boontjes doppen.

Ik heb toevallig contact met die andere speler, zodus. Vandaag kreeg ik een berichtje waaruit bleek dat Secrit aan zijn target had gevraagd om de kolo te ontwijken, 'want die was voor mij bedoeld'. Op dit eigenste uur heeft onze Secrit nog steeds geen enkele stad in zijn bezig, hoewel hij qua punten véél hoger staat ^^

Een beetje tactisch spel en wat gaan rondpraten moet kunnen, maar combineer dat dan wel met degelijk spel hé ;)

+1 voor spoe/ephor :D

DeletedUser

Gast
Top: SweetSally
Reden: Opgeven staat niet in haar woordenboek...

Flop: Jaysamuel
Reden: Vind iemand anders beter dan zichzelf....

Bovenaan