• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Top/Flopspelers

DeletedUser

Gast
Top: nicolaas.r

Hier ga ik volledig niet mee akkoord: nicolaas.r is de grootste flop speler die er hier op Achilles te vinden is!!

Hij gebruikt spionnen in andere ally's om zo alle informatie die hij toegespeeld krijgt in z'n voordeel te misbruiken,
een topspeler volledig onwaardig!! En het gaat niet om zomaar alle info, als er een stad geclaimd staat misbruikt die bijvoorbeeld de info op ons alliantieforum om vlak voor dat de kolo zou toekomen het stadje mooi met biremen vol te zetten en zo makkelijk CP te kunnen rapen!

Bij deze een oproep aan iedereen om dergelijk gedrag gewoon niet te tolereren, dit kan gerust via PM, liefst een stuk of tien per dag zodat die niet langer aan spelen toekomt! Pest en schichten op z'n steden zijn misschien ook een goeie remedie om hem dit walgelijke gedrag af te leren!

Bij deze is nicolaas.r dus de grootste FLOPspeler die hier te vinden is! Ik denk niet dat je hier spelers vind die erger zijn dan hij!

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17544

Gast
Hier ga ik volledig niet mee akkoord: nicolaas.r is de grootste flop speler die er hier op Achilles te vinden is!!

Hij gebruikt spionnen in andere ally's om zo alle informatie die hij toegespeeld krijgt in z'n voordeel te misbruiken,
een topspeler volledig onwaardig!! En het gaat niet om zomaar alle info, als er een stad geclaimd staat misbruikt die bijvoorbeeld de info op ons alliantieforum om vlak voor dat de kolo zou toekomen het stadje mooi met biremen vol te zetten en zo makkelijk CP te kunnen rapen!

Bij deze een oproep aan iedereen om dergelijk gedrag gewoon niet te tolereren, dit kan gerust via PM, liefst een stuk of tien per dag zodat die niet langer aan spelen toekomt! Pest en schichten op z'n steden zijn misschien ook een goeie remedie om hem dit walgelijke gedrag af te leren!

Bij deze is nicolaas.r dus de grootste FLOPspeler die hier te vinden is! Ik denk niet dat je hier spelers vind die erger zijn dan hij!

ben ik helemaal mee eens
kreeg vandaag een PM nicolaas.r vandaag om 11:15
en gaan je aanvallen nog door vandaag op papa12 ;)
knap hoor zeker helderziend

nicolaas.r vandaag om 11:33
ik denk alleen niet dat er ook maar 1 terug komt is niet erg toch? :p

nicolaas.r vandaag om 11:36
maak me ook niet druk wilde alleen laten weten dat we je al even verwachten met je slingeraars ;)

dus gewoon gestuurd naar de andere ally leden en natuurlijk papa12
hij kan trots zijn op zijn titel flopspeler van Achilles

DeletedUser

Gast
Lol, duidelijk 2 gefrustreerde kindjes... :)

Moet je zelf ook maar degelijke info winnen eh, niemand houd je tegen.

DeletedUser8032

Gast
Gaat ID hier nu lessen in moraal komen geven?
Al vergeten hoe jullie iota wonnen?
En nog iets ,als een tripwire een spion is dan heb ik er veel.

DeletedUser

Gast
Lol, duidelijk 2 gefrustreerde kindjes... :)

Moet je zelf ook maar degelijke info winnen eh, niemand houd je tegen.

Ik ben niet gefrusteerd, heb er zelf ook geen schade door opgelopen, zelfs redelijk wat CP aan verdient, maar vind dit gewoon beneden alle peil!

En nu zit die nicolaas.r nog iets dichter bij mijn steden dan ik hem hebben wou! Maar kan daar wel mee leven, kan ik hem evengoed het leven zuur maken als hij met anderen doet!

An eye for an eye, said the blind man!

DeletedUser

Gast
ach gossie,
gaan jullie hier nu verder haha de frustratie zit hoog of niet buurman :p

DeletedUser

Gast
ach gossie,
gaan jullie hier nu verder haha de frustratie zit hoog of niet buurman :p

M'n frustratie heeft deze middag gepiekt, maar is nu alweer wat aan het zakken.

Maar net zoals jij, blijf ik bij m'n mening!

Wie weet helpt het als je eens een BBQ voor je buren zou organiseren?
In ieder geval ga ik geen steden van jullie meer claimen, of toch niet op ons forum zetten, kan je evengoed een persoonlijk bericht sturen dan.

Verder ben je ook geen goeie buur, je helpt niet met de boerendorpen, en komt nooit eens op de koffie, waar heb je anders buren voor? nochtans kom ik er af en toe eens naar jou brengen, maar je bent meestal niet thuis!

DeletedUser

Gast

Vertel, ben benieuwd naar je verhaal over Iota.

DeletedUser

Gast

nee niet vergeten een leider van CQ had CQ's halve alli gekickt en een tripware is geen spion behalve als hij afgaat voor hij is aangevallen en nicolaas heeft al vertelt wie zijn spy was

DeletedUser13641

Gast
TOP-spelers in mijn ogen
Joru--> geweldige Leider zeer goede mentaliteit en ken hem van op Epsilon
Dalamar--> Ook vanwege Epsilon maar van hem mag je altijd iets verwachten!!
Acropora--> Nog van in de tijd dat ik op Iota zat maar had er helaas geen tijd meer voor... Ook op Epsilon met hem nog in Zeus gezeten denk ik of tog samen in de alliantie.
goalllwizard--> Ook van mijn Iota tijden zeer aanvallende instelling als ik me het nog kan herinneren. Enkel zit hij hier in een Brakke alliantie!!

De andere TOP spelers ken ik helemaal niet maar daar komt hopelijk snel verandering in.

DeletedUser

Gast
goalllwizard--> Ook van mijn Iota tijden zeer aanvallende instelling als ik me het nog kan herinneren. Enkel zit hij hier in een Brakke alliantie!!

Hahaha, zo "brak" is onze alliantie niet hoor. Was in het begin zelf ook zoekende en wilde me misschien eens aansluiten bij een alliantie die vanuit een andere wereld bij elkaar kwamen, maar het lijkt wel op een herhaling van Iota gezien mijn ligging en tegenstanders. Veel ID om me heen, hoewel ze op deze wereld niet roodgekleurd staan.

Toppers vind ik eigenlijk de spelers die ook na 2-3 maanden nog mee draaien in de top 50.
Tot nu toe zie ik relatief weinig afhakers dus dat beloofd wel wat op deze wereld.
Aanvallend ben ik hier een stuk minder actief dan op Iota omdat de overname van een stad gedaan moet worden met het meesturen van veel DEF, dus is de opbouw van mijn steden hier compleet anders.
Moet er zelf ook even aan wennen, maar voorlopig loopt het crescendo...hahaha.

Uiteraard zie ik heus wel dat de top 10 spelers hier flink "knallen" en als ze dit tempo vasthouden dan wordt het een gekleurd geheel met diverse allianties met sterke troeven als leden.

Bovenaan