DeletedUser12592
Gast
Top: SweetSally
Reden: Opgeven staat niet in haar woordenboek...
Flop: Jaysamuel
Reden: Vind iemand anders beter dan zichzelf....
top jaysamual
is en blijft een boefje

Top: SweetSally
Reden: Opgeven staat niet in haar woordenboek...
Flop: Jaysamuel
Reden: Vind iemand anders beter dan zichzelf....
Top: nicolaas.r
Hier ga ik volledig niet mee akkoord: nicolaas.r is de grootste flop speler die er hier op Achilles te vinden is!!
Hij gebruikt spionnen in andere ally's om zo alle informatie die hij toegespeeld krijgt in z'n voordeel te misbruiken,
een topspeler volledig onwaardig!! En het gaat niet om zomaar alle info, als er een stad geclaimd staat misbruikt die bijvoorbeeld de info op ons alliantieforum om vlak voor dat de kolo zou toekomen het stadje mooi met biremen vol te zetten en zo makkelijk CP te kunnen rapen!
Bij deze een oproep aan iedereen om dergelijk gedrag gewoon niet te tolereren, dit kan gerust via PM, liefst een stuk of tien per dag zodat die niet langer aan spelen toekomt! Pest en schichten op z'n steden zijn misschien ook een goeie remedie om hem dit walgelijke gedrag af te leren!
Bij deze is nicolaas.r dus de grootste FLOPspeler die hier te vinden is! Ik denk niet dat je hier spelers vind die erger zijn dan hij!
Lol, duidelijk 2 gefrustreerde kindjes...
Moet je zelf ook maar degelijke info winnen eh, niemand houd je tegen.
ach gossie,
gaan jullie hier nu verder haha de frustratie zit hoog of niet buurman![]()
Gaat ID hier nu lessen in moraal komen geven?
Al vergeten hoe jullie iota wonnen?
En nog iets ,als een tripwire een spion is dan heb ik er veel.
jij bent bevooroordeelt het zijn vrienden van je lol (maar wel goede spelers)top speler jelgen foxbelgium djohanfantoom en enigma
Gaat ID hier nu lessen in moraal komen geven?
Al vergeten hoe jullie iota wonnen?
En nog iets ,als een tripwire een spion is dan heb ik er veel.
Dank je wel.![]()
goalllwizard--> Ook van mijn Iota tijden zeer aanvallende instelling als ik me het nog kan herinneren. Enkel zit hij hier in een Brakke alliantie!!